HS: Intin tupakavereista voi olla iso hyöty
On kyllä jännää miten täälläkin sivarit ja karkurit inttää, ettei intin käymisestä ole muka hyötyä. Siitä on hyötyä työelämässä ja nyt oikein tutkimuskin näyttää, että kannattaa verkostoitua myös käymällä intin.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Meidän aukin tuvasta ehkä kaksi tai kolme pääsi yliopiston. Mun isän suvussa jokainen on käynyt yliopiston. Korkein tutkinto isän äidin siskon tyttären harvardissa sydänkirurgiksi ja professoriksi.
Toiseksi korkein on pikkuserkkuni jooka on ohisalon avustaja ja juristi.
Intin tupakaverit kiusasivat.
Sekin on osasyy siihen, miksi olen nyt pitkäaikaistyötön syrjäytynyt.
M33
Kumallinen "tutkimus". Olen res. kersantti ja fil.maisteri mutta tuota "tutkimusta" en ymmärtänyt alkuunkaan!
Tupakaverit voi antaa handua kun p*lluntuska kovimmillaan. 🍆✊🏻💦
Ei mitään mielenkiintoa nähdä ainuttakaan siitä porukasta enää uudelleen. Enkä ole tässä 25 vuoden aikana nähnytkään.
Oli kyllä kaiken maailman elämänkoululaisia ja muita luusereita paikka täynnä ja kehenkään en ole ollut yhteyksissä intin jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään mielenkiintoa nähdä ainuttakaan siitä porukasta enää uudelleen. Enkä ole tässä 25 vuoden aikana nähnytkään.
Itselläni sama 23 vuoden jälkeen. M42
Meidän aukin tuvasta ehkä kaksi tai kolme pääsi yliopiston. Mun isän suvussa jokainen on käynyt yliopiston. Korkein tutkinto isän äidin siskon tyttären harvardissa sydänkirurgiksi ja professoriksi.