3 - ja 4 - vuotiaat runtelivat superkalliin ihovoiteeni
Olin puhelimessa, lapset mukamas hammaspesulla vessassa. Kun menin katsomaan mitä tekevät, näin lavuaarissa 180e maksaneen ihovoiteeni. Odotin 4kk suurempaa palkkaa mistä pystyisin ostamaan tuon voiteen. Olivat levittäneet voidetta peilikaappiin, hanaan, lavuaariin... Pääsi itku pitkästä aikaa. Harmittaa niin paljon.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Mitä vaurioita noin kalliilla voiteella parannetaan. En iki maailmassa ostaisi jollei lottovoiton kautta olisi ihan ylimääräistä jota pitäisi saada vain kulumaan pois.
Ikääntymisen merkkejä atooppisella iholla.
Elemis pro collagen Marin cream
Ap
Auts. Opit varmasti tästä tapauksesta jotain.
Lasten kanssa helposti sattuu tällaisia juttuja jos heitä ei valvo ihan koko ajan.
Meillä kävi niin, että mies pudotti lasisen dödön peilikaapista lavuaariin ja lavuaariin tuli ihan järjetön reikä. Se tuli kalliimmaksi kuin kaikki mun ihovoiteet yhteensä. Vahinkohan se tietysti oli. Mutta se perkeleen peilikaappi lähti meiltä samalla kun ostettiin uusi lavuaari.
Vierailija kirjoitti:
Elät yli varojesi, jos jouduit säästämään voidetta varten. Halvempiakin hyviä voiteita on.
Jos olisin ostanut voiteen pienemmästä palkasta, se olisi ollut varojen yli elämistä. Se, että palkkani ja menoni vaihtelevat kuukausittain, ei tarkoita, että eläisin yli varojeni.
Vierailija kirjoitti:
Elemis pro collagen Marin cream
Ap
Marine, ei Marin
Vierailija kirjoitti:
Lasten kanssa helposti sattuu tällaisia juttuja jos heitä ei valvo ihan koko ajan.Meillä kävi niin, että mies pudotti lasisen dödön peilikaapista lavuaariin ja lavuaariin tuli ihan järjetön reikä. Se tuli kalliimmaksi kuin kaikki mun ihovoiteet yhteensä. Vahinkohan se tietysti oli. Mutta se perkeleen peilikaappi lähti meiltä samalla kun ostettiin uusi lavuaari.
Peilikaapin syytäkö se oli?
Osta apteekista perusrasva ja täytä se kallis rasia sillä. Teho on ihan sama.
Terv. biokemisti
Lapseni ajoi leikkiautolla ympyrää myöhään illalla ja oli n 2 v ja minä suihkussa. Lähti 2 hammasta. Tuli hvetin huono omatunto. Oon harmitellut monet kerrat.
Vierailija kirjoitti:
Lasten kanssa helposti sattuu tällaisia juttuja jos heitä ei valvo ihan koko ajan.Meillä kävi niin, että mies pudotti lasisen dödön peilikaapista lavuaariin ja lavuaariin tuli ihan järjetön reikä. Se tuli kalliimmaksi kuin kaikki mun ihovoiteet yhteensä. Vahinkohan se tietysti oli. Mutta se perkeleen peilikaappi lähti meiltä samalla kun ostettiin uusi lavuaari.
Sori, tämä alkoi naurattaa, et ehkä tarkoittanut sitä näin mutta: ensin sanot että lasten kanssa sattuu juttuja, ja sitten kerrot miten teilläkin mies töpeksi! Lapset ja miehet, täystuhoja molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Onko noin kalliita rasvoja olemassa? Mikä merkki?
Onhan niitä ja tässä vaan yksi esimerkki kalliista ei kalleimmasta voiteesta https://www.stockmann.com/product/crema-nera-recovery-balm-night-yovoid… Armanin yövoide 50ml 370€.
Ei sun naama kummene vaikka kuin kallista rasvaa ostelet .
Tästä aloituksesta tuli mieleen, kun itse lapsena tehtiin jotain ihmeellisiä "keitoksia" kaverin äidin rasvapurkeista ja tököteistä. Johonkin pakasterasiaan laitettiin eri mömmöjä. En tajua miksi. Nyt aikuisena, kun olen asiaa miettinyt, niin on kaverin äiti saattanut olla vihainen... liekö hälläkin ollut kalliimmaan puoleisia voiteita. Tosiaan nyt aikuisena kun ymmärtää, että niitä voiteitakin voi olla tosi kalliita.