En ole lapsivihaaja, mutta miksi tuot huutavan taaperon mukaasi markettiin?
Tänään taas meni koko ostosreissu - itse asiassa koko päivä pilalle kun joutui sitä lasten huutoa kuuntelemaan.
Toivottavasti sinun päiväsi sai vitaalia voimaa siitä keuhkotreenistä!
Kommentit (81)
Eikö lapsille voisi kehittää jotain äänenvaimenninta suuhun?
Vierailija kirjoitti:
Sit sille räkänokalle tungetaan ilmaisbanaania suuhun jolla lähmii limaiseksi kaikki ohikulkijat. Räkä ja kuola valuu, banaania pitkin lattioita ja ilmastovöyhömamma jättää kuoret kahvihyllyyn. Vit*u mitä apinoita.
Kaupan pitää ruveta jakamaan käsipyyhkeitä samalla jakelupisteellä! Ja vaihtoneulat narkeille, ettei ne hermostu keittiöosastolla!
Vierailija kirjoitti:
Sit sille räkänokalle tungetaan ilmaisbanaania suuhun jolla lähmii limaiseksi kaikki ohikulkijat. Räkä ja kuola valuu, banaania pitkin lattioita ja ilmastovöyhömamma jättää kuoret kahvihyllyyn. Vit*u mitä apinoita.
No niin, rauhoitupas nyt. Sait sanottua! Voi että sinulla mahtaa olla vaikea elämä! Haluatko kertoa siitä vähän lisää? Minä kyllä lohdutan. Mutta sanon vastaisuuden varalle, että ala-asteen opettajasi oli oikeassa siinä, että ei se paha olo mene pois sillä, että haukkuu toisia tai kiroilee. Suosittelen, että mietit vähän rakentavampia tapoja purkaa harmitukset.
Vierailija kirjoitti:
Mitä laatikkopäitä tänne aloituksia tekee... minäminäminäminäminä, minun rauhani ja viihtymiseni. Muuta erämaahan jos haluat olla rauhassa.
No tää avaushan oli ihan selkeä provo.
Itse jätänkin 6v ja 9v kahdestaan kotiin. Siellähän ne oppii miten kaupassa käyttäydytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, rauhoitupas nyt. Sait sanottua! Voi että sinulla mahtaa olla vaikea elämä! Haluatko kertoa siitä vähän lisää? Minä kyllä lohdutan. Mutta sanon vastaisuuden varalle, että ala-asteen opettajasi oli oikeassa siinä, että ei se paha olo mene pois sillä, että haukkuu toisia tai kiroilee. Suosittelen, että mietit vähän rakentavampia tapoja purkaa harmitukset.
Ai kun olet nokkela. Tuliko vähän housuun? Missä sun stand up-esitys tänään on niin pääsis kattomaan?
Ulosko se pitäisi yksin jättää? Usko pois, varmasti se vanhempikin kävisi mielummin ilman sitä huutavaa taaperoa kaupassa.
Jokainen ap:n aatetoveri tarviisi oikeasti ihan oman henkilökohtaisen marketin, jossa palvellaan vain häntä. Koska onhan marketeissa lisäksi kolikoilla maksavat mummelit, kapulan hihnalle väärin laittavat, kärryllä tönijät jne. jne. jne. jne jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupan pitää ruveta jakamaan käsipyyhkeitä samalla jakelupisteellä! Ja vaihtoneulat narkeille, ettei ne hermostu keittiöosastolla!
Ei vaan kelan pitää painattaa Näin käyt kaupassa-oppaita näille dalidomeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kun olet nokkela. Tuliko vähän housuun? Missä sun stand up-esitys tänään on niin pääsis kattomaan?
En oikein usko, että tuokaan auttaa. Parempi vain antaa tulla se oikea huolenaihe. Kun juttelee mieltä painavista asioista, se vähentää tarvetta kirjoitella viestejä, joissa on jokaisessa lauseessa joku haukkumanimitys tai kirosana.
Vierailija kirjoitti:
Käyn marketeissa ja kaupoissa päivittäin ympäri vuoden. Tämä kuuluisa "huutava taapero" tai "huutava vauva" on todella harvinainen ilmiö. Ihmetyttää miten ne muutamat tapaukset, joita vuoden aikana näen, voivat olla jollekin näin vakava asia.
Sen sijaan mihin tuntuu törmäävän yhä useammin ovat nämä jostain kummasta voimaantuneet MINÄ-ihmiset. Siis nämä, jotka alkeellisimmatkin käytöstavat unohtaen liikkuvat marketissa kuin av:lla..
Jos joskus törmäisin kauppaan, joissa "huutavia taaperoita" olisi jatkuvasti menisin varmaan itse toisaalle koska siellä käyvissä asiakkaissa tai itse kaupassa olisi jotain todella pilessä.
Aika sama tilanne mulla. oon nyt lähes 50v eli ruokakaupoissa säännöllisesti asioinut 2-3xviikossa semmoset 30 vuotta nyt ainakin. Yhden kirkuvan kakaran muistan tältä ajalta, senkin sen takia että oma teini totesi sitä aikansa kuunneltuaan, että "eikös ookkin kiva kun oon jo näin iso?" Eli todennäköisys mulla näihin tapaamisiin on ollut 1/4680. Ei ihan hirveen suuri...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan kelan pitää painattaa Näin käyt kaupassa-oppaita näille dalidomeille.
Mä en kyllä usko, että ap sitä lukisi, eiköhän hän tehnyt avauksen ihan trollailumielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta pätkän vertaa sinun päiväsi pilaantuminen muiden ihmisten normaalista elämästä. Tilaa netistä ostoksesi, jos et siedä muita ihmisiä.
Miksi lapsiperheet eivät tilaa ruokiaan kotiin?
Kaikki eivät asu kaupungissa. Meiltä 28 km kauppaan, ei meille tuoda edes pizzaa kotiin.
Kun lapsiperhe ostaa kerralla ruokaa vaikka neljälle ja penseä vanhapoika/vanhapiika purkin proteiinirahkaa ja kaksi Karhua niin kumpikohan asiakasryhmä markettia oikeasti enemmän kiinnostaa..?
Koettakaa vaan kestää sitä mitä elämäksikin kutsutaan ;)
Missä näihin oikein törmää???
Siis että vaikka Prisman kokoisessa kaupassa rääkyviä lapsia on niin paljon, että koko reissu menee pilalle. Kun en ole ikinä tällaista kokenut. Tai edes S-Marketin kokoisessa kaupassa. Siellähän pitää olla jo Ässän kokoisesa ainakin viisi karjuvaa taaperoa, jotta siltä rääkymiseltä ei pääse pakoon. Vai kuljitko ap tarkoituksella sen rääkyvän taaperon perässä?
Käyn varmaan joka toinen päivä kaupassa ja tällaiseen itkuraivarityyppiseen lapseen törmää hyvin harvoin. Ja silloin kun törmää, vanhempi yrittää aina kaikkensa rauhoittaakseen lapsen. Itse olen lähtenyt pois kaupasta sen yhden kerran kun taaperomme sai "Miksi en voi saada tuota sadan euron legoa juuri nyt" raivokohtauksen. Maksoin siihen asti kärryyn keräämäni vessapaperin ja käsisaippuan ja kävelin autolle. Näin tapahtui yhden kerran ja mulla on kolme nyt jo teiniä lasta.
En muista että omat lapseni olisi huutanut kaupassa. En tosin vienyt heitä kauppaan nälkäisinä pissat housuissa. .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn marketeissa ja kaupoissa päivittäin ympäri vuoden. Tämä kuuluisa "huutava taapero" tai "huutava vauva" on todella harvinainen ilmiö. Ihmetyttää miten ne muutamat tapaukset, joita vuoden aikana näen, voivat olla jollekin näin vakava asia.
Sen sijaan mihin tuntuu törmäävän yhä useammin ovat nämä jostain kummasta voimaantuneet MINÄ-ihmiset. Siis nämä, jotka alkeellisimmatkin käytöstavat unohtaen liikkuvat marketissa kuin av:lla..
Jos joskus törmäisin kauppaan, joissa "huutavia taaperoita" olisi jatkuvasti menisin varmaan itse toisaalle koska siellä käyvissä asiakkaissa tai itse kaupassa olisi jotain todella pilessä.
Aika sama tilanne mulla. oon nyt lähes 50v eli ruokakaupoissa säännöllisesti asioinut 2-3xviikossa semmoset 30 vuotta nyt ainakin. Yhden kirkuvan kakaran muistan tältä ajalta, senkin sen takia että oma teini totesi sitä aikansa kuunneltuaan, että "eikös ookkin kiva kun oon jo näin iso?" Eli todennäköisys mulla näihin tapaamisiin on ollut 1/4680. Ei ihan hirveen suuri...
Ja sama kokemus minullakin. 45 v ikää ja nyt en kyllä muista näitä kirkuvina lapsia ollenkaan. Muistan ihan yhden tapauksen viime joululta, kun oikein pinnistän muistiani ja silloinkin vanhemmat olivat todella pahoillaan olevan näköisiä.
Joku ketju voisi todella tehdä sellaisen siirron, ettei pikkulapsia saisi tuoda klo. 18 jälkeen. Toki menettäisi jotain asiakkaita, mutta varmasti tulisi houkuttelisi toisia, että nettovaikutus plussalla.
Jos olet käynyt 24 h auki olevassa Prismassa klo. 3.00, niin tiedät sen seesteisen tunnelman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta pätkän vertaa sinun päiväsi pilaantuminen muiden ihmisten normaalista elämästä. Tilaa netistä ostoksesi, jos et siedä muita ihmisiä.
Miksi lapsiperheet eivät tilaa ruokiaan kotiin?
Koska toiset ihmiset ei häiritse meitä. Voimme helposti mennä kauppaankin.
Mitä laatikkopäitä tänne aloituksia tekee... minäminäminäminäminä, minun rauhani ja viihtymiseni. Muuta erämaahan jos haluat olla rauhassa.