Jatkaisitko työssäsi jos riittävä toimeentulo olisi turvattu ilman sitä?
Kommentit (31)
Jatkaisin samalla sopimuksella, joka oli minulla hoitovapaan ajan.
Kymmenen tuntia töitä viikossa, oma työpiste, lounasetu, ei palaveripakkoa, täysi vapaus valita omat työajat.
Voi että kaipaan noita aikoja.
En tod.
Paitsi fyysistä puolta jäisin kaipaamaan. Täytyisi aloittaa monta urheiluharrastusta.
Vierailija kirjoitti:
EN jatkaisi. Jos tänään saisin tietää että loppuelämä on turvattu niin huomenna en enää menisi työpaikalle. Avaimet lähettäisin jollain keinolla sinne.
Jos ei keksisi tekemistä kaikelle sille vapaalle niin huono mielikuvitus olisi. Toisaalta nykyistä työtä mieluummin istuisin vaikka kotona sohvalla.
Dhl viemään avaimet ja työvaatteet. ;)
Minua ei näkyisi työpaikalla enää tasan 2 viikon jälkeen koska se on irtisanoutumisaika.
Tykkäsin käydä aikoinaan koulua ja opiskella, mutta työelämästä en ole ikinä tykännyt. Terv. akateeminen M51
Jatkaisin, koska 'riittävä' ei ole minulle tarpeeksi. Haluan enemmän. Ja sitäpaitsi pidän työstäni.
Juu, varmaan. Voisin kyllä lyhentää työpäivää. Mutta kyllä - ainakin niin kauan, kuin nämä samat pomot ovat täällä. Tykkään työstäni nykyään, ja onhan tämä sellainen sosiaalinen yhteisö.
En jatkaisi, vaikka sinänsä työstäni pidänkin ja olen ns. oikealla alalla. Vapauttaisin paikkani sellaiselle, joka työtä todella tarvitsee elääkseen. Itse kuluttaisin aikani asioihin, joista olen kiinnostunut ja joissa haluaisin itseäni kehittää, kun kerrankin olisi siihen mahdollisuus.
En todellakaan. Lopetan viikon päästä työssäni, koska mielenterveyteni on niin paljon tärkeämpää. Syön sitten vaikka salaatinlehtiä.
EN jatkaisi. Jos tänään saisin tietää että loppuelämä on turvattu niin huomenna en enää menisi työpaikalle. Avaimet lähettäisin jollain keinolla sinne.
Jos ei keksisi tekemistä kaikelle sille vapaalle niin huono mielikuvitus olisi. Toisaalta nykyistä työtä mieluummin istuisin vaikka kotona sohvalla.