Mun ihana aamuni
Mies valitti, kun joutui lähtemään töihin. Lapsi valittaa, kun joutuu lähtemään kouluun. Mä pääsen niin helpolla.
Kommentit (5)
Niin, mitä erikoista aamussasi on? Teetkö kotona töitä? Lomalla? Sairaslomalla? Työtön? Menet iltavuoroon?
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitä erikoista aamussasi on? Teetkö kotona töitä? Lomalla? Sairaslomalla? Työtön? Menet iltavuoroon?
Niin, olen aina kotona kun olen monisairas. Perhe pitää elämääni tosi helppona.
Otan osaa ap, elämästä puuttuu paljon, kun siitä puuttuu ulkomaailma. Harmi, ettei perheesi aina muista sitä. Olen ollut muutamaan otteeseen kotona kaiken aikaa, kun en päässyt liikkumaan. Oli sitten ihanaa, kun pääsin pihalle edes. Voimia sinulle ap, perheelläsi on toisenlaiset murheet kuin sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa ap, elämästä puuttuu paljon, kun siitä puuttuu ulkomaailma. Harmi, ettei perheesi aina muista sitä. Olen ollut muutamaan otteeseen kotona kaiken aikaa, kun en päässyt liikkumaan. Oli sitten ihanaa, kun pääsin pihalle edes. Voimia sinulle ap, perheelläsi on toisenlaiset murheet kuin sinulla.
Kiitos. Pääsen minä liikkumaan, jos joku kuskaa eli yleensä perjantai-iltaisin muuten olen aina kotona. Kävelemään pystyn lyhyitä matkoja esim sauvojen kanssa.
Aamu menee pilalle, kun kaikki vaan valittaa.