Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen diabetes

18.06.2006 |

Kertokaahan omakohtaisia kokemuksia I-tyypin diabeteksesta. Meillä 5-vuotiaalla tytöllä ilmeisesti ko. sairaus. Tällä hetkellä tuntuu aika raskaalta, joten kertokaahan kokemuksia. Miten lapsi sopeutuu lääkitykseen yms.? Miten paljon sairaus rajoittaa jokapäiväistä elämää? Miten nopeasti hoidon toimenpiteisiin oppii ja sopeutuu?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOI!! Käyhän lukemassa vertaistukea www.diabetes.fi, kohtauspaikka, lapset ja diabetes. siellä meikäläiset joilla lapsella diabetes puretaan onnistumisia ja murheita. Miten voi olla ilmeisesti diabetes, sitä ihmettelen, ettekö oo vielä olleet lääkärissä, epäiletkö itse?? Diabetes kun puhkeaa, kauaa ei lapsi selviä ilman insuliinia. meillä kohta 7v. poika, sairastui kuukausi 5vuotis synttäreiden jälkeen, kohta ollaan kaksi vuotta menty päivä kerrallaan etenpäin. välillä hyvin , sitten taas tuskan kanssa. voimia sulle ja teille, hae vertaistukea se auttaa.

Vierailija
2/2 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaus todettiin viime helmikuussa ja aluksihan se oli järkytys sekä itse pojalle että muille. Nyt poika mittaa sokerit itse ja on opettelee myös pistämään insuliinit itse. Sokerit heittelevät välillä ylös-alas, mutta muuten menee hyvin. Voimia Teille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla