Tossun alla
Teillä joilla mies on mies on suhteessa jäänyt vähän tossun alle, niin onko ok teille vai haittaako suhdetta?
Kommentit (15)
Niinpä.Se joka on tossun alla on siitä itse vastuussa.Naiset on aika vaativia nykypäivänä!
Miehen kuuluu olla tossun alla koska tasa-arvo mutta miettikää mikä mekkala siitä nousisi jos mies alistaisi naista suhteessa pitämällä naista tossun alla. 'Naisista on tullut johtajia jo parisuhteissa/perheissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kuuluu olla tossun alla koska tasa-arvo mutta miettikää mikä mekkala siitä nousisi jos mies alistaisi naista suhteessa pitämällä naista tossun alla. 'Naisista on tullut johtajia jo parisuhteissa/perheissäkin.
Oletko koskaan miettinyt mitä tasa-arvo tarkoittaa? Voisiko sanasta itsestään päätellä jotakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan miettinyt mitä tasa-arvo tarkoittaa? Voisiko sanasta itsestään päätellä jotakin?
Tasa-arvo tarkoittaa sitä että asiat jakautuvat tasaisesti sukupuolten välille ja tasa-arvo pyrkii häivyttämään sukupuolierot/sukupuoliroolit pois.
Mitä muuta se tarkoittaa muka?
Mies tykkää olla tussun alla. Minullakaan ei ole valittamusta.
Kyllä jos mies ei ole henkisesti vahva, niin nainen ottaa paikkansa!Moni mies alistuu, koska ei pärjää verbaalisesti naiselle.Mutta eihän suhteessa pakko ole olla?Mies helposti tyytyy osaansa?
Moni mies haluaa henkisesti vahvan naisen.Sitten kun huomaa että on alistuvampi osapuoli, nii sitten alkaa kauhee itku asiasta!
Kuka leikkiin lähtee sen myös kestäköön!
Nykyisin 70% suhteessa olevista miehistä on alistettu tossun alle!
Terveissä suhteissa ei ole valta-asettelua
Mies oli edellisessä suhteessaan pahasti tossun alla, jopa kynnysmattona. Minä sitten kärsin siitä, kun mies ei uskalla kertoa mielipiteitään tai kysyy luvan aivan kaikelle tekemiselle. Onneksi on pikkuhiljaa kasvamassa pois tuosta.
Jos on"lievästi" tossun alla on ihan ok!
Jos taas toinen pitää toisen täysin tossun alla on eri asia!
Eka on lievästi tossun alla, sitten hetken päästä on kokonaan!
Ihmettelen miksi suhteissa on valtapelejä. Meillä ainakin on aina ollut niin, että on olemassa me ja sitten ne muut, eli me pelaamme aina samassa joukkueessa, emme koskaan toisiamme vastaan.
Meillä oli pitkään pientä valtapeliä suhteessa.
Olen aika jääräpäinen, mies lopulta myönsi että hän on alistuvampi.
Minulle on ok.