Tunnetko sinä?
https://www.hs.fi/nyt/art-2000006345764.html
Tiedätkö sinä, minkä muotoinen ja kokoinen elin on kyseessä? Mistä saakka olet tiennyt? Minä olen akateemisesti koulutettu ja silti kuulin tästä asiasta ja näin kuvan vasta muutama vuosi sitten. Ymmärtääkseni on vielä paljon nuoriakin ihmisiä, joilla ei ole siitä aavistustakaan.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Feministitoimittajan kirjoittama juttu. Samaa porukkaa kuin tissinvilauttelijat. Tarkoitus lytätä miehiä.
Miten tässä lytätään miehiä? Ja kysymykseni kuului: tiesitkö sinä?
Tuttuhan tuo. Teemme liki päivittäin tuttavuutta ja aina löydän siitä jotain uutta <3
Olen tiennyt tuon 80-luvun lopulta asti, ja olen nelikymppinen mies jos sillä jotain merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministitoimittajan kirjoittama juttu. Samaa porukkaa kuin tissinvilauttelijat. Tarkoitus lytätä miehiä.
Miten tässä lytätään miehiä? Ja kysymykseni kuului: tiesitkö sinä?
Olihan tuossa vähän muiden (miesten tekemien) tiedejuttujen vähättelyä, jos ei oltais tutkittu avaruutta tai muita hulluja, olis toimittajan mukaan moni asia sujunut hienommin.
Mutta tiesin, selvisi mullekin vasta tässä parin vuoden sisään jonkun uutisjutun tai kuvan jälkeen.