Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei huvita pätkääkään mennä alle 20-vuotiaiden häihin mutta

Vierailija
18.06.2006 |

kun ovat uskovaisia niin menevät vihille että pääsevät etenemään. Helvetti, tuollaiset suhteet ei kestä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan pakosta joutuneet sutki kutsumaan, taidat olla joku tympee sukulainen....

Vierailija
2/9 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on mennyt tähän asti. Kohta kymmenen vuotta yhteiseloa takana.

Olen toki samaa mieltä että mahdollisuudet onnistua ovat pienemmät kuin vanhempana.

Todella moni nuorena naimisiin mennyt ystävä on päätynyt eroon. Mutta ei toki kaikki.=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, tuskin sinäkää haluisit kaltaistasi vierasta omiin häihisi. mutta jos sinua ei olisi kutsuttu niin kyllä sitten valittaisit täällä syrjinnästä.

Vierailija
4/9 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko meni alle 20v naimisiin ja kohta 12. hääpäivä tulossa. Ap saisi löysentää pipoaan ja tajuta että ei se ikä ole mikään vakio asia avioliiton onnistumisessa tai epäonnistumisessa. Elä mee häihin jos noin kovasti olet vastaan.

Vierailija
5/9 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 20 oltiin mekin kun mentiin naimisiin. nyt ollaan oltu naimisissa 13 vuotta ja hyvin menee edelleenkin:)

Vierailija
6/9 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse elelet tietty avoliitossa kun et ole naimisiin uskaltanut!

Vierailija
7/9 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl uskovien avioliitot kestää varmaankin todennäköisemmin kuin eikkarien, vaikka nuorena menevätkin.

Vierailija
8/9 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sä oot sanomaan mikä kellekki sopiva ajankohta?

Vierailija
9/9 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi tälläinen " uskovainen" ystävä joka meni naimisiin hyvin nuorena (olen itsekin uskova kristitty), ja monta vuotta ovat jo olleet naimisissa ja onnellisilta vaikuttavat. Monesti vaikuttaa siltä, että panostavat enemmänkin suhteeseen kuin monet muut, perhe on molemmille hyvin tärkeä ja mielestäni heillä on muutenkin arvot kohdallaan. Tutustuminen alkoi henkiseltä puolelta eikä heti seksin merkeissä.

Miksi on siis ap:n mielestä väärin, että menevät naimisiin näin pian? Itse tapasin mieheni 19v. ja vaikka menimme naimisiin " vasta" 5v. sen jälkeen, niin mikäs sen sanoo että olemme nyt onnellisempia kuin jos olisimme menneet naimisiin vuoden tapaamisemme jälkeen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi