Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko laihduttaminen olla näin helppoa?

Vierailija
17.12.2019 |

Olen hirveä herkkusuu, ja elämänmuutosten aiheuttaman arkiliikunnan reilun vähentymisen vuoksi lihoin yhtäkkiä nopeasti. Siihen tuli vielä päälle raskauskilot, ja huomasin olevani yhtäkkiä 20kg entistä painoani lihavampi. Kilot tuntuivat olevan tosi sitkeässä, mutta sitten luin ihan sattumalta kirjan 5:2-ruokavaliosta. Aloin kokeilla ihan mielenkiinnosta, eikä 500kcal "paastopäivät" tuntuneet mitenkään vaikeilta. Nyt takana on vasta 3 viikkoa, mutta paino on tippunut jo 4 kg ja vyötärönympärys kaventunut 3 cm, lantio 1 cm. Aivan uskomatonta!! Eikä mistään ole tarvinnut luopua kokonaan - tähän kolmeen viikkoon on mahtunut esimerkiksi sukujuhlat, satunnaista herkuttelua sekä kunnon mättöleffailta miehen kanssa. Suosittelen ehdottomasti kaikille, jotka tuntevat että ovat "kokeilleet kaikkea" ilman tulosta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mikä tahansa on helppoa kuukauden, pari. Jatko onkin sitten vaikeampaa.

Vierailija
2/6 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäpä kokeilen. Eli viitenä päivänä viikossa 500 kcal ja kahtena normaalisti. Kyllähän tuolla varmasti hoikkenee. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä päivänä laihdutus ei olekkaan mitenkään ylitsepääsemätön asia, vaan se miten saat kilot pysymään pois. Nopeasti tiputetut kilot tulevat yleensä myös nopeasti takaisin. Siksi elämäntapamuutos onkin tärkeämpää.

Vierailija
4/6 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

500kcl on liian vähän energiaa ja vielä viitenä päivänä viikossa?? Voi olla että saat hyvin nopeasti kilot takaisi.

Vierailija
5/6 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutus on aina helpointa ensimmäisellä kerralla, oli metodi mikä hyvänsä. Eli todellakin suosittelen että pidät ne pudotetut kilot poissa. Jojoilun jälkeen tehoaa enää järeät keinot.

Vierailija
6/6 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaa eli vuoden verran olen syönyt vain 6-18 eli aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala. Olen syönyt samaa ruokaa kun ennenkin ja silti laihtunut 10kg! Nyt olen ihannepainossa ja olo on tosi hyvä.