Mitä exäsi ja nyksäsi ovat horoskooppimerkiltään?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. En ole koskaan opetellut tuollaisia merkkejä, eikä ne mua kiinnosta. Mistä te tiedätte kaikkien merkit?
Mä Googletin, kun en tiennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. En ole koskaan opetellut tuollaisia merkkejä, eikä ne mua kiinnosta. Mistä te tiedätte kaikkien merkit?
Mä Googletin, kun en tiennyt.
41
Ex kaksonen, nykyinen rapu, itse härkä.
Entinen aviomies on skorpioni, nykyinen on rapu.
exät härkä x 5, neitsyt x 2, kauris x 3, jousimies x 2, leijona x 1, kalat x 1, oinas x 3, vaaka x 1, vesimies x 1, kaksoset x 1, skorpioni x 1. nyxä rapu viimeiset 12 vuotta. oon oinas
En tieda mutta nyksan synttarit 02.12. ja eksan oli 24.01 (oli kai vesimies kun silla oli semmoinen tatska?)
Olen itse kalat, sen verran tiedan :D
Jos joku tietaa yhteensopivuudesta, niin mielenkiinnolla otan asiantuntijuutta vastaan :)
Tärkein ex ollut leijona. Nyksä on vaaka. Ite olen kalat. Vaikka kalojen sanotaan parhaiten tulevan toimeen maa- tai vesimerkkien kanssa, olen tainnut kiertää ne kaukaa tai mitään kipinöintiin viittaavaa ei ole ilmennyt.
Exä vaaka ja nykynen skorpioni :) ite oon kalat
Skorpioni, jolla ei hommat pelittäneet jousimiehen kanssa mitenkään, mutta nykyinen kauris sopiva.
Exät skorpioni ja kalat, itse vesimies. En ole ollut parisuhteessa tai missään tapailussa kohta 10 vuoteen, vaikeuksia löytää sopivaa. Ja en ole nirso, mutta myös tavallisissa, jopa rumahkoissa miehissä on kusipäisesti käyttäytyviä.
Ex oli kusimies. Ihan täysi petturi ja hunsvotti.
Eksät kaksonen, härkä ja skorpioni. Nykyinen ihastus kaksonen. Itse rapu.
Eksä oli leijona, ensirakkaus kaksoset.
20 vuotta nyt vaa'an kanssa.