Mitä exäsi ja nyksäsi ovat horoskooppimerkiltään?
Kommentit (57)
Exä skorpioni ja nykynen kauris. Ite oon jousimies
härkä, kaksonen, kauris, vaaka ja kalat. ite skorppari.
Härkiä on ollut pari lyhytaikaista ja lisäksi kaksi pisintä suhdetta härän kanssa. En tiedä mikä siinä on ett aina se on härkä ja kovaa tahtoa riittää molemmilla.
Entinen oli kauris, nykyinen leijona. Itse olen vesimies.
Exa kalat, nyksä kauris ja ihastus ja päiväunieni kohde neitsyt. Itse olen härkä.
En tiedä. En ole koskaan opetellut tuollaisia merkkejä, eikä ne mua kiinnosta. Mistä te tiedätte kaikkien merkit?
Sen tiedän, että viimeisin exä on härkä. Ja molemmat joiden kanssa on tällä hetkellä juttua, ovat vesimiehiä kuten minäkin.
Leijona, neitsyt, härkä ja kaksi jälkimmäistä rapuja. Itse olen neitsyt.
Eksiä leijona, oinas, härkä, oinas, oinas. Nyt leijona kierroksessa. Olen ollut tosi ihastunut vesimieheen.
Itse kauris. Ja en usko horoskooppeihin :D
Ex skorpioni, nykyinen kalat. Olen myös itse kalat.
Ex kauris, nykyinen (20 v ajan kylläkin) skorpioni
On-off suhde ravun kanssa vuodesta 2000. Itse olen oinas.
Ex skorpioni, nykyinen leijona. Itse olen rapu.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. En ole koskaan opetellut tuollaisia merkkejä, eikä ne mua kiinnosta. Mistä te tiedätte kaikkien merkit?
Syntymäpäivästä
Ei harmainta aavistusta, eikä kiinnosta tippaakaan.
Niin ehkä olisi olennaista mainita myös oma merkkinsä?
Vierailija kirjoitti:
Exa kalat, nyksä kauris ja ihastus ja päiväunieni kohde neitsyt. Itse olen härkä.
Mullakin exä kalat, nykyinen kauris ja olen itse neitsyt. Kaikkien aikojen paras ystäväni on härkä. 😁
En tiedä, kun en ole kiinnostunut horoskoopeista, mutta heidän syntymäpäivänsä ovat peräkkäisinä päivinä. Toinen tietyn kuukauden 22. pvä ja toinen 23. pvä. Enkä usko sillä kuitenkaan olevan pienintäkään merkitystä.
Exä Kaksonen, nyxä Neitsyt.