Laura Huhtasaari on huolissaan Greta Thunbergin lapsuudesta
Onkohan Laura ollut asiasta yhteydessä Ruotsin viranomaisiin?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Huh-huh... kirjoitti:
Sekin päivä on koittanut: olen samaa mieltä Laura Huhtasaaren kanssa.
Tyttöä käytetään törkeästi hyväkseen, ja kun vääjäämätön crash and burn tapahtuu, miten mahtaa pärjätä?
Paitsi että ei Huhtasaari ole oikeasti Gretasta huolissaan vaan itsekin käyttää häntä hyväkseen. Jos Greta kiertäisi maailmalla maaha nmuuttoa ja evoluutioteoriaa vastustaen, Huhtasaari olisi ihan tyytyväinen.
En aidosti usko, olkoon Lauran näkemyksistä mitä mieltä tahansa, itsensä hän lähinnä laittaa likoon. Mikään ko. naisen (ja opettajan...) toimissa ei viittaa siihen, että suhtautuisi myötämielisesti vaahtoaviin lapsiaktivisteihin joita koulun sijaan raahataan ympäri palloa...
Vierailija kirjoitti:
Greta ei ole lapsi vaan nuori.
YK:n ihmisoikeussopimuksessa määritellään että alle 18 vuotias on lapsi ja hänellä on lapsen oikeudet.
Vierailija kirjoitti:
Greta ei ole lapsi vaan nuori.
No, oikea opettaja, kuten minä, tietää, että oikeasti 16 v on lapsi, joka vielä tarvitsee suojelua. Erityisesti jos hänellä olisi ongelmia.
Minä olen huolissani siitä, kun Huhtasaari ei ole saanut ja osannut hakea apua omiin lapsuudentraumoihinsa, vaan häröilee politiikassa.
suomeen
taikka kuoleen
taikka suomeen
taikka suoleen ja kuoleen!
Nii juu, koskas Huhtis on ollut huolissaan lapsisaarnaajista, joita ihannoimassaan ameriikassa on paljonkin. Muistan eräästä dokumentista hetken, kun väsynyt saarnaajalapsi kiukutteli ja vanhemmat käskivät kameramiehet pois. Ei jäänyt epäselväksi, että Raamatullista kasvatusta tapahtui. Muistaakseni myönsivätkin.