Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laura Huhtasaari on huolissaan Greta Thunbergin lapsuudesta

Vierailija
17.12.2019 |

Onkohan Laura ollut asiasta yhteydessä Ruotsin viranomaisiin?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sietää ollakin. 

Vierailija
2/28 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavoin?

Mistä luit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttivatko he muuten koko perhe sinne Brysseliin vai jäikö osa perheestä Suomeen?

Miten se sujui?

Vierailija
4/28 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä ne tietää, että se on Huhtasaari mistä ollaan kummassakin maassa huolissaan. Menisi trollaamaan vaikka poliisia tai jotain.

Vierailija
5/28 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hellanlettas. Minä olen huolissani siitä, miten Huhtasaari-parka selviää huolensa kanssa.

Vierailija
6/28 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullua, et jotku keskenkasvuiset teinit yrittää viedä pihvit pois aikuisten lautasilta. Ja joidenkin aikuisten mielestä tämä on ihan ok vaatimus. Mielestäni ketään ei voi pakottaa vegehippaan ja pihvejä syödään jatkossakin.

Vierailija
7/28 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Gretalla on FAS-piirteitä.

Vierailija
8/28 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut ovat huolissaan ihmisestä, kun taas vassarit näkevät hänessä vain hyödynnettävän äänitorven.

Vierailija
9/28 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurahan ei usko että teini-ikäisillä nuorilla voisi olla oikeasti omia mielipiteitä yhteiskunnallisista ja globaaleista asioista. Ainakin jos teinit ilmaisevat persuideologiasta poikkeavia mielipiteitä, he ovat Lauran mielestä joko vanhempiensa tai opettajien aivopesemiä ja manipuloimia.

Greta täyttää tammikuun alussa 17 vuotta. Minä olin sen ikäisenä taloja valtaamassa vastalauseena sille, että kaupunki antoi niiden ennemmin rapistua rauhassa kuin kunnosti niitä vuokrataloiksi. Olin yhteiskunnallisesti varsin valveutunut, mutta todellakaan sen enempää vanhempani kuin opettajatkaan kannustaneet mua koskaan kansalaistottelemattomuuteen. En minä sikäli pidä minään ihmeenä, että tämän päivän teinit nostavat metelin ilmastoasioista. Heidän tulevaisuushan on kuitenkin kyseessä. Ehkä Laura ei itse sitten tehnyt sen ikäisenä muuta kuin rukoili isin ja äidin silmien alla eikä siksi ymmärrä, että kaikki nuoret eivät ole samanlaisia.

Vierailija
10/28 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen elämä on tuhottu, syyllisiä pitäisi rangaista

Vierailija
11/28 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol. Ei se ole mistään muusta huolissaan kuin siitä että oma naama katoaa hetkeksi ip-lehtien etusivuilta. :D

Vierailija
12/28 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajan luulisi tajuavan, ettei lapsen ongelmia ikinä ruodita julkisuudessa. Jos niitä on, ne eivät kuulu poliitikkojen käyttöön.

Vierailija
13/28 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettajan luulisi tajuavan, ettei lapsen ongelmia ikinä ruodita julkisuudessa. Jos niitä on, ne eivät kuulu poliitikkojen käyttöön.

Kerroppas tuo ko. lapsen vanhemmillekin :D

Vierailija
14/28 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroppas tuo ko. lapsen vanhemmillekin :D

Mitä lapsen ongelmia nämä ovat ruotineet? Huhtasaari joka tapauksessa esiintyy opettajana eli ammattikasvattajana, ja hänen pitäisi tietää, että noin ei toimita. Todella noloa.

Toki hän nolasi itsensä jo siinä, kun ei ymmärrä, että yläkouluikäisillä voi olla hyvinkin voimakkaita poliittisia mielipiteitä, joita he itse haluavat ilmaista.

Vierailija
15/28 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin päivä on koittanut: olen samaa mieltä Laura Huhtasaaren kanssa.

Tyttöä käytetään törkeästi hyväkseen, ja kun vääjäämätön crash and burn tapahtuu, miten mahtaa pärjätä?

Vierailija
16/28 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös koulunsa keskeyttäneestä pitäisi tehdä lasu ja virkamiesten lähteä hakemaan kouluun?

Vierailija
17/28 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh-huh... kirjoitti:

Sekin päivä on koittanut: olen samaa mieltä Laura Huhtasaaren kanssa.

Tyttöä käytetään törkeästi hyväkseen, ja kun vääjäämätön crash and burn tapahtuu, miten mahtaa pärjätä?

Paitsi että ei Huhtasaari ole oikeasti Gretasta huolissaan vaan itsekin käyttää häntä hyväkseen. Jos Greta kiertäisi maailmalla maaha nmuuttoa ja evoluutioteoriaa vastustaen, Huhtasaari olisi ihan tyytyväinen.

Vierailija
18/28 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nassikkaa pidetään guruna, rumpu pärisee ja karavaani porskuttaa.

Vierailija
19/28 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt eikun perinnetietona kertomaan jälkipolville niin voivat kirjoittaa 100 vuoden päästä muutaman testamentin ja perustaa ilmastouskonnon. Vai jokos sellainen oli?

Vierailija
20/28 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurahan nielee kaiken, mikä tulee Trumpista ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä