Mitä tekisit? Isäni jatkuvasti huolissaan minun elämästäni kun olen tehnyt erilaisia ratkaisuja kuin se tavallinen.
Hän puolestaan varovainen ihminen. En halua omalla elämälläni aiheuttaa kenellekään pahaa tai huolta, mutta en toisaalta luopua sisimmän kuuntelemisesta toisen ihmisen mielerauhan vuoksi.
Kommentit (3)
Tähän (kuten moneen muuhunkin aloitukseen) olisi helpompi vastata jos tietäisi edes jonkinlaisten esimerkkien avulla mistä on kyse konkreettisesti.
Onko isä huolissaan kun ap ei käytä juhlamokkaa kun isän perhe on sitä aina käyttänyt vaan sen sijaan ostaa kahvipavut nettimyynnistä ja jauhaa ne itse. Vai onko ap päättänyt elää metsässä kuusen alla pummina ilman minkäänlaista suojaa tai työpaikkaa ja elää keräämillään marjoilla.
Vierailija kirjoitti:
Tähän (kuten moneen muuhunkin aloitukseen) olisi helpompi vastata jos tietäisi edes jonkinlaisten esimerkkien avulla mistä on kyse konkreettisesti.
Onko isä huolissaan kun ap ei käytä juhlamokkaa kun isän perhe on sitä aina käyttänyt vaan sen sijaan ostaa kahvipavut nettimyynnistä ja jauhaa ne itse. Vai onko ap päättänyt elää metsässä kuusen alla pummina ilman minkäänlaista suojaa tai työpaikkaa ja elää keräämillään marjoilla.
No kyllä tämä isän silmissä lähempänä metsäpummi-luokkaa tällä hetkellä on vaikka tämä toivon mukaan on vain välivaihe.
Ap
Ja keskusteltu on. Hänellä menee kauheasti energiaa murehtimiseen. Kun avaan ajatteluani, on usein samaa mieltä ja hetkeksi sitten rauhoittuu kunnes taas alkaa stressata.
Ap