TV-lupatarkastajana tiedän kyllä, jos olette kotona
Tuhansia kertoja olen kuullut saman äkkivaikenemisen oven takana. Minä kyllä olen aina jaksanut odottaa.
Kommentit (15)
Meillä kävi tänään tarkastaja ovella muttei avattu.
Ainut ilta, meil on verhot kii
ääni on lähteny telkasta lätkii
ovet on pantu takalukkoon
postiloota on teipattu tukkoon
TV-lupatarkastaja, ei me olla kotona
eikä me sulle ovee avata
(ei avata!)
eikä meillä oo telkkaria
(ei oo!)
Naapureita mä en koskaan moikkaa
enhän kai mä niin tehdä voikkaan
muutenhan ne tietää saa
meillä joku asustaa
eikä me sulle ovee avata
(ei avata!)
eikä meillä oo telkkaria
(ei oo!)
eikä me sulle ovee avata
(ei avata!)
eikä meillä oo telkkaria
(ei oo!)
Ei oo! Ei oo! Ei oo! Ei oo!
Kyllä se ovi viimeistään aamulla aukeaa.
Eikö työnantaja muistanut kertoa että työt loppu jo vuosia sitten? Sinä vaan kierrät vieläkin ovelta ovelle kuin heikkopäinen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ovi viimeistään aamulla aukeaa.
Eipä välttämättä aukea! Kuljen makkarin ikkunan kautta jos epäilen lupatarkastajan olevan kytiksellä.
Vuosia sitten kun tv-lupatarkastajia vielä oli ja lapseni olivat paljon pienempiä, omat lapset ja kolme kaveria olivat juuri tulleet sisälle leikkimään. Meno oli melkoista. Olin siivoamassa eteistä pahimmasta kurasta ja ovikellon soidessa viisi riehuvaa pikkupoikaa riensi avaamaan.
Minä siinä pieruverkkareissa lattialla kontillaan rätti kädessä. Mies kysyi pääseekö sisään, vastasin EI ja tää psykologisen älyn jättiläinen kysyi "Miksi sä olet noin hermostunut"?
TV-lupatarkastajasta pääsi parhaiten eroon päästämällä hänet sisälle "tarkastamaan". Enpä usko, että kukaan oikeasti tulee. Ei ainakaan kukaan niistä tullut, jotka päästin.
Kuin Venäjällä lossimies hommissa mutta lossi ei ole kulkenut vuosikummeniin, mies ja palkka juoksee :) Tv lupamiehen karkoittimia on ja kilpiä , esim roomalaiset kilvet kestäviä.
Kannattaa menää keskiaikaisissa larppauskuteissa kuten haarniskassa aukaisemaan ovi.
Ikävä kertoa, mutta tv-lupatarkastaja on nykyään hyödytön. Yle saa propagandansa rahoituksen ihan automaattisesti veroista.
Sori, mutta kyllä joulupukki on sinua parempi stalkkeri. Sillä on tonttuja joka lähtöön, ympäri vuoden.
Eikö pääsisi helpommalla maksamalla sen tv-luvan...
Vituttaako kun et saa tulla sisään ilman lupaa?
Et asuntoon, etkä naiseen?