Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon vaan niin väsynyt

Vierailija
17.12.2019 |

Johtuuko tästä pimeydestä vai mistä, en tiedä, mutta mikään ei huvita ja tuntuu kurjalta koko elämä. Haluaisin vaan maata sängyssä ja katsoa sarjoja. Joulukin tuntuu pelkältä velvollisuudelta. Mikä avuksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois, niin se on monella muullakin. Ei muuta, kun hyppäät sieltä punkastasi ja puet lämpimästi ja eiku ulos tunnin lenkille.

Vierailija
2/6 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se väsymys voi johtua monesta asiasta mm raudanpuute, masennus tai autimmuunisairaudet väsyttävät. Itse olen aika väsynyt, koska mulla on paljon noita autimmuunisairauksia ja huono hemoglobiini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin siitä.

Vierailija
4/6 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, missä asut, mutta ainakin täällä etelässä musta ja synkkä joulunalusaika on vietävän masentavaa ja uuvuttavaa. Välillä sataa vettä, välillä ei. En jaksa mitään. Olin iloinen, kun oli postilakko, ajattelin ettei tarvitse edes joulukortteja laittaa, mutta piti kuitenkin. 

Vierailija
5/6 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti se väsyttää kun koko ajan hoette itsellenne sitä että vttu ku on pimeetä väsyttää uliuliululiuliuliuli.

Vierailija
6/6 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ulise, vaan yritän pysyä positiivisena, varsinkin ihmisten seurassa. Koiralle olen saattanut sanoa, että mamma ei nyt yhtään jaksaisi lähteä ulos. Veriarvot hyvät. Ja töitä on tehty. Mutta nyt olen ollut järkyttävän väsynyt koko ajan. Pitäiskö ostaa kirkasvalolamppu?

Ap