Oon vaan niin väsynyt
Johtuuko tästä pimeydestä vai mistä, en tiedä, mutta mikään ei huvita ja tuntuu kurjalta koko elämä. Haluaisin vaan maata sängyssä ja katsoa sarjoja. Joulukin tuntuu pelkältä velvollisuudelta. Mikä avuksi?
Kommentit (6)
Se väsymys voi johtua monesta asiasta mm raudanpuute, masennus tai autimmuunisairaudet väsyttävät. Itse olen aika väsynyt, koska mulla on paljon noita autimmuunisairauksia ja huono hemoglobiini.
En tiedä, missä asut, mutta ainakin täällä etelässä musta ja synkkä joulunalusaika on vietävän masentavaa ja uuvuttavaa. Välillä sataa vettä, välillä ei. En jaksa mitään. Olin iloinen, kun oli postilakko, ajattelin ettei tarvitse edes joulukortteja laittaa, mutta piti kuitenkin.
Varmasti se väsyttää kun koko ajan hoette itsellenne sitä että vttu ku on pimeetä väsyttää uliuliululiuliuliuli.
En edes ulise, vaan yritän pysyä positiivisena, varsinkin ihmisten seurassa. Koiralle olen saattanut sanoa, että mamma ei nyt yhtään jaksaisi lähteä ulos. Veriarvot hyvät. Ja töitä on tehty. Mutta nyt olen ollut järkyttävän väsynyt koko ajan. Pitäiskö ostaa kirkasvalolamppu?
Ap
Usko pois, niin se on monella muullakin. Ei muuta, kun hyppäät sieltä punkastasi ja puet lämpimästi ja eiku ulos tunnin lenkille.