Pisin aika jonka olet ollut puolisostasi erossa yhteenmuuton jälkeen?
Meillä taitaa olla vajaa pari viikkoa kun toinen oli sairaalassa. Oli kyllä poikkeuksellista, ihan yksittäisiä päiviä vuoden aikana ollaan erossa niin ettei nähdä toisiamme.
Kommentit (25)
Kerran vaimo meni lasten kanssa sukulaistensa luo (ulkomaille) kolmeksi viikoksi, itse en päässyt töiden takia mukaan; se taitaa olla pisin aika. Pari kertaa on ollut jommalla kummalla parin viikon työmatka, mutta sekin on jo harvinaisen pitkä reissu, kyllä ne yleensä on maksimissaan viikko. Eli ei kovin pitkiä eroja ole ollut, vaikka yli 25 v on jo ehditty olla aviossa.
Pisin erossaoloaika on meillä ollut viikko ja tämä oli vuonna 1987, kun mieheni joutui kertausharjoituksiin.
Reilut kaksi viikkoa, muistelisin. Olemme tosin asuneet yhdessä vasta vajaat 1,5 vuotta. Sinä aikana olen käynyt yksin yhdellä vajaan kahden viikon ulkomaan lomamatkalla ja ollut yhteen menoon pois kotoa työmatkan takia tuon reilut kaksi viikkoa (kokonaisuudessaan olin kuukauden, mutta sinä aikana kävin kaksi kertaa kotona).
Viikko, kun mies oli kertausharjoituksissa.
Kaksi kuukautta.
Olin Suomessa äitini sairastuttua. Mies oli silloisessa asuinmaassamme 9000km päässä.
Mieheni oli pari viikkoa yhtä soittoa työmatkalla joskus 20 vuotta sitten ja se on pisin, sen jälkeen on ollut muutamia 5-10 vrk:n työmatkoja. Yhdessä olemme olleet 23 vuotta.
Pari viikkoa vuosittain, kun kumpikin käy tapaamassa kavereitaan yksin.
2 viikkoa. Lomareissu.
Yhdessä kohta 24v. Me ollaan vähän outoja kun viihdytään yhdessä, usein tehdään kotitoimistolla töitä ja ollaan kimpassa 24/7
Olisko ollut 6 viikkoa. Mies oli äitinsä kuolinvuoteella ja hautajaisia järkkäämässä, tyhjentämässä asuntoa toisella mantereella.
Varmaan joku 5-7 päivää, en osaa sanoa. Pitkiä 3-4 päivän viikonloppuja ollaan erillään aika säännöllisesti muutaman kerran vuodessa.
20v kimpassa.
Hiukan vajaa kolme viikkoa. Mies oli armeijassa ja kiinni kaksi peräkkäistä viikonloppua.
10 pv, kun mies työmatkalla. Asuttu yhdessä 15 vuotta.
3-4 viikkoa puolison työmatkojen vuoksi.
Useita viikon p- arin viikon jaksoja. Muutettiin paikkakunnalta toiselle puolison työn perässä. Koska kyseessä ei ollut vakipaikka asuttiin ensin puolivuotta kahdella eri paikkakunnalla.
Tavattiin silloin noin joka toinen viikko.
Molemmat on joutuneet tekemään 1-2 viikon työmatkoja. Pahimillaan ollaan oltu vuoden aikana neljä kertaa jompi kumpi työreissussa.
4-6 viikkoa aina silloin tällöin, kun lähden Espanjaan, yleensä ajankohtana, jolloin miehellä on paljon töitä, illallisia ja matkoja, joten emme kuitenkaan juuri ehtisi yhdessä aikaa viettää.
Varmaan parin viikon pätkä saattanut olla joskus kun opiskeltiin eri paikkakunnilla. Asuttiin siis yli ensin vuosi yhdessä, sitten lähdettiin opiskelemaan eri paikkakunnille ja opintojen jälkeen taas palattiin kotipaikkakunnalle kumpikin. Tässä saattoi joskus mennä siis pari viikkoa putkeen erossa, jos joskus sattui kumpikin jäämään opiskelupaikkakunnalleen viikonlopuksi. Useimmiten kuitenkin tuolloinkin jompi kumpi reissasi toisen luo.
4 kk, olin työkomennuksella USAssa. Jatkuvasti ollut parin viikon taukoja, asuimme useita vuosia eri paikkakunnilla vaikka naimisissa ja yhteiset lapset. Työ vie ja molemmat itsenäisiä ihmisiä, OK noin.
3-4 päivää muutaman kerran vuodessa. Työmatkojeni takia.
6kk. Olin opiskelijavaihdossa. Yhdessä 12v
Kahdeksan paivaa, kavin mutsin kanssa Kanarialla.