Mistä saattaa johtua, että olen 196cm ja minulla on 39 jalka.
Olen siis todella pitkä mies (196cm) ja minulla on vain 38-39 jalka. Mistä voi johtua? Tuli mieleen kaverini kanssa eilen salin pukukopissa. Kaverini taas on todella lyhyt 162, mutta hänellä on 40-41 koon jalka. Meillä pituus eroa noin paljon, mutta silti hänellä isompi jalka.
Kaikille tiedoksi olemme molemmat 26 vuotiaita. Tyttöystävällänikin on isompi jalka kuin minulla 40-41, mutta pituutta vain 167
Kommentit (17)
Ei mulla tasapainon kaa oo ongelmaa...
Kaikki paukut meni pituuskasvuun, ei riittänyt enää jalkoihin...mä luulen😁
Vierailija kirjoitti:
Kaikki paukut meni pituuskasvuun, ei riittänyt enää jalkoihin...mä luulen😁
Eipäs! Ensin kasvoi maata pitkin,kunnes älys että hei,ylöspäin ja ei osannu lopettaa.
Lyhyillä isokalkaisilla tietenkin toisinpäin.
Nii ja kai tiesit että kellä on iso jalka on ...iso...
ja pieni jalkaisella pieni...
Entä kalun koko? 176cm hobotti mies täällä. 43,5-44 koipi, 19cm kalu.
Pituus ja jalkojen koko eivät korreloi keskenään, niin yksinkertaista se on.
Hei Kalle,
ne jalkasi ovat ihan normaalit.
Vierailija kirjoitti:
Pituus ja jalkojen koko eivät korreloi keskenään, niin yksinkertaista se on.
Kyllä ne isoa joukkoa kohden korreloi, yksilötasolla ei välttämättä. Muutenhan 2-metrisillä vois olla yleisesti vaikka 36, 150-senttisillä 46.
On kyllä tyttöjalat sulla. En tunne yhtäkään miestä, jonka jalka olisi alle 40. Pienimmät vastaan tulleet ovat olleet 41, mutta lähestulkoon kaikki osuu välille 43-48.
Ootko nuori vielä? Mulla oli kakskymppisenä 39. nelikymppisenä 42.
Olet onnekas. Itselläni on 43 numeron jalka ja nykyään naiset alkavat olla helposti niinkin isojalkaisia. Sellaisen kun saat vaivoiksesi niin kaikki hyvät lenkkari on aina hukassa tai piloilla, kun niillä kuitenkin on joku vika jonka takia kengät on lintassa ties mihin suuntaan. Kyllä ennen oli paremmin naisilla oli pienet jalat ja elämä oli estetiikkaa täynnä. Yksi hyvä syy olla sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Olet onnekas. Itselläni on 43 numeron jalka ja nykyään naiset alkavat olla helposti niinkin isojalkaisia. Sellaisen kun saat vaivoiksesi niin kaikki hyvät lenkkari on aina hukassa tai piloilla, kun niillä kuitenkin on joku vika jonka takia kengät on lintassa ties mihin suuntaan. Kyllä ennen oli paremmin naisilla oli pienet jalat ja elämä oli estetiikkaa täynnä. Yksi hyvä syy olla sinkku.
Mikäköhän näitä naisia kasvattaa? Monella on luut ja keho kuin miehellä. Paino huitelee siellä 80-90kg paikkeilla. Pitää käyttää steroideja jos haluaa olla isompi ilman rasvaa kuin suomalainen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäköhän näitä naisia kasvattaa? Monella on luut ja keho kuin miehellä. Paino huitelee siellä 80-90kg paikkeilla. Pitää käyttää steroideja jos haluaa olla isompi ilman rasvaa kuin suomalainen nainen.
Niinpä. Onko sitten ihme kun miehet on alkaneet yhä lisääntyvässä määrin olla ylipainoisia. Naisten isoista jaloista se johtuu, sano mun sanoneen. Kyllä jämpti on näin.
Kuulostaa vähän erikoiselta, itse olen samaa pituusluokkaa mutta kenkä mallista ja merkistä riippuen 47-48 paikkeilla.
Hui. Miten pysyt pystyssä? Onko ne leveät kuitenkin?