Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sun vaikea pysyä uskollisena?

Vierailija
17.12.2019 |

Tämmösiäkin luonteita on.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
2/51 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Koskaan en ole pettänyt, enkä koskaan tule pettämään. Ihan helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes sinkkuna harrastanu yhden illan juttuja (vaikka miehiä oli jonossa). Miksi siis varattunakaan.

Vierailija
4/51 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Olen kyllä joskus ihastunut suhteen aikana, mutta ymmärtänyt, että olen joka tapauksessa tyytyväisempi suhteeseen kuin irtosuhteisiin.

Vierailija
5/51 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En saisi siitä mitään irti. Nyt olen sinkku, mutta koskaan ei ole suhteissa käynyt se edes mielessä.

Vierailija
6/51 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, sen takia en olekkaan suhteessa, enkä tule olemaankaan.

Vierailija
7/51 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Vielä kun tietäisin, että mitä tästä itse hyödyn.

Vierailija
8/51 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tippaakaan. Matkustan sekä työn puolesta että vapaa-ajalla, osallistun monenlaisiin iltatilaisuuksiin työn puolesta, elän hotellielämää jopa useamman viikon peräkkäin, mutta kertaakaan ei ole tullut kiusausta. Olen sinkkuna ehtinyt ihan riittävästi saada kokemusta yhden yön jutuista, ei tarvitse enää kuvitella, että niissä olisi jotain erityistä.

Vierailija
9/51 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikea olla uskollinen sellaiselle joka uskollisuuteni ansaitsee.

Vierailija
10/51 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikeaa. En edes vilkuile ympärille. Minulla on oikea mies, joka näyttää teoillaa sen kaiken. Minä näytän myös hänelle, että hänellä on oikea nainen. En ikinä voisi pettää häntä.

Vierailija
11/51 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, sen takia en olekkaan suhteessa, enkä tule olemaankaan.

noin se pitääkin olla.

Vierailija
12/51 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä vaikeaa, ensimmäistä poikaystävääni petin neljän eri jätkän kanssa.

Vierailija
13/51 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvis.

Mulla on käsieni kanssa avoin suhde.

Vierailija
14/51 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Olen pettänyt jokaisessa elämäni noin kymmenessä suhteessa.

N42

Vierailija
15/51 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 v naimisissa kirjoitti:

Helppo sinun on sanoa nyt, mutta katsotaan uudestaan 20 tai 30 vuoden päästä. Elämässä voi tapahtua vaikka ja mitä. Esimerkiksi parisuhteessa voi seksielämä kuolla. 10 seksittömän vuoden päästä, masentuneena ja turhautuneena saatat ajatella, että pettäminen on pienempi paha kuin jatkaa kärvistelyä kuivassa liitossa.

Vierailija
16/51 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tippaakaan. Matkustan sekä työn puolesta että vapaa-ajalla, osallistun monenlaisiin iltatilaisuuksiin työn puolesta, elän hotellielämää jopa useamman viikon peräkkäin, mutta kertaakaan ei ole tullut kiusausta. Olen sinkkuna ehtinyt ihan riittävästi saada kokemusta yhden yön jutuista, ei tarvitse enää kuvitella, että niissä olisi jotain erityistä.

Muuten sama, mutta en ole edes sinkkuna harrastanut yhden yön juttuja. Tiedän kokeilematta, etteivät ne ole sitä, mitä haluan. 

Vierailija
17/51 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihastun johonkin toiseen, niin eroan ensin entisestä ennenkuin mitään vakavanpaa pääsee kehittymään uuden kanssa.

Vierailija
18/51 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että ei. Olen jo 24-vuotias ja vielä neitsyt. Kuvottaa irtosuhteet ja varsinkin yhden illan jutut. Jos kohdalle sattuu joku oikeasti sopiva, niin ok, mutta ei haittaa vaikka menisin neitsyenä hautaan.

Vierailija
19/51 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

26 v naimisissa kirjoitti:

Helppo sinun on sanoa nyt, mutta katsotaan uudestaan 20 tai 30 vuoden päästä. Elämässä voi tapahtua vaikka ja mitä. Esimerkiksi parisuhteessa voi seksielämä kuolla. 10 seksittömän vuoden päästä, masentuneena ja turhautuneena saatat ajatella, että pettäminen on pienempi paha kuin jatkaa kärvistelyä kuivassa liitossa.

Niinhän sitä nuorena voisi luulla. Vaan, kun on katsellut toista sen 20-30 vuotta ymmärtää, ettei hyvää avioliittoa kannata romuttaa, vaikka elämässä sattuisi mitä. Näiden vuosikymmenien aikana on jo ehtinyt nähdä vaikka ja mitä. Silti pettäminen ei ole käynyt edes mielessä. Lupasin olla avioliitossani uskollinen niin myötä- kuin vastoinkäymisissä. Vastoinkäymisiä on liki 30 vuoteen mahtunut jo sen verran, että uskallan väittää, ettei tuota lupausta ole tarve rikkoa tulevienkaan 30 vuoden aikana. Ei vanha enää jaksa lähteä leikkimään uusien miesten kanssa. 

t. naimisissa kohta 30v

Vierailija
20/51 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On.

Olen pettänyt jokaisessa elämäni noin kymmenessä suhteessa.

N42

Miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän