Haluaisin rauhalliseen mummotaloon
Olen äärimmäisen strssaantunut yläkerrasta tulevista äänistä:jysäyksiä, pamahduksia, ryminää
Nyt on naapuri alkanut puolen yön maissa pitämään näitä ääniä... Itsellä kello soimassa 5.30 ja haluaisin vaan nukkua rauhassa ilman et tarvitsee strssata noista jysähdyksistä. Naapuri väittää ettei metelöi muka ja olen tehnyt hänestä aiheettomia ilmoituksia... Haluaisin tietää et mistä ne äänet sitten tulee, koska selvästi ne tulee ylhäältä!
Jo kolmas rauhaton taloyhtiö missä asun, missään ei ole ilta ja yörauhaa ollut!! Vituttaa ihmisten välinpitämätön asenne muita kanssa eläjiä kohtaan! Oon niin poikki ja väsynyt tälläiseen paskaan, omakotitaloon ei varaa
Mutta mieluummin haluaisin asua taloyhtiössä missä valittaja mummoja ja pappoja, ainakin ne olisi hiljaa ja kunnioittaisi kerrostalo sääntöjä
Ei tässä auta kuin muuttaa kun vuosi tulee täyteen
Mites teillä muilla? Te jotka asutte kerrostalossa?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Mä muutin mummotaloon ja alkuun oli ruhallista. Sitten mummot kuolivat yksi toisen perään ja kämpät myytiin nuorille. Siitä alkoi helevetti!
Jaksoin pari vuotta kuunnella mökää, sitten myin oman kämppäni ja ostin rivarin melko kalliilta alueelta. Täällä on hilajsita. Näihin asuntoihin ei ole nuorisolla varaa.
Tätä mä pelkään just. Tää näytti päältä päin mummo ja pappa talolta ja tuli vastaan näitä mummoja ja pappoja, tää taloyhtiö jossa asunut vain vanhuksia, no sit kävi noin et suurin osa alkuperäisistä asukkaista kuoli ja yksityisille myytiin. Enää ei asu kovin paljon alkuperäisiä asukkaita. Mun yläpuolella just tuollainen meluaja nuori mies, välillä kutsuu yöllä kaverinsakin meluamaan
Ja nuori lapsiperhe seinän takana, kamalaa kantapää töminää ja siellä samanlaista kuin tuolla yläpuolella et paiskotaan ja rymistäön, erona vaan et toinen tekee tuota päivällä, toinen yöllä
Mä muutin mummotaloon ja alkuun oli ruhallista. Sitten mummot kuolivat yksi toisen perään ja kämpät myytiin nuorille. Siitä alkoi helevetti!
Jaksoin pari vuotta kuunnella mökää, sitten myin oman kämppäni ja ostin rivarin melko kalliilta alueelta. Täällä on hilajsita. Näihin asuntoihin ei ole nuorisolla varaa.