Mistä tietää miehen olevan kiinnostunut?
En kaipaa naistenlehtien kummallisia tulkintoja, vaan ihan omia kokemuksia ja ajatuksia siitä, mistä esim käytöksessä voisi tietää/aavistaa miehen olevan kiinnostunut.
Tiedän ettei nämä ole yksiselitteisiä eikä kaikki toimi samoin jne. Haluaisin kuitenkin lueskella näitä "merkkejä" huvikseni.
Nyt ei vielä suora puhe toimi, mutta ollaan kumpikin aikuisia sinkkuja. Minä taidan olla kiinnostunut miehestä.
Kommentit (34)
Omasta puolestani sanoisin, että ei mistään. Minun kiinnostustani ei kukaan nainen tule koskaan tietämään.
Vierailija kirjoitti:
Älä usko ainakaan sitä kliseetä, että ihastunut mies ottaa yhteyttä vaikka ydinsodan keskeltä viimeisillä voimillaan tai muuten hän ei ole kiinnostunut. Ei nimittäin pidä ollenkaan paikkansa ujojen tai aiemmin takkiinsa saaneiden miesten kohdalla, jotka eivät usko mahdollisuuksiinsa.
Itselle on muutamakin ujo mies myöhemmin kertonut, että on ollut aikoinaan tosi ihastunut ja kiinnostunut, mutta eivät ole tehneet mitään, paitsi ehkä olleet vähän hiljaisempia kuin yleensä.
Varmin tapa saada mitä haluaa on saada se suu auki vaikka olisi kuinka ujo. Ihan voi vaan itseään syyttää mikäli antaa tilaisuuden mennä ohi. Koskee niin miehiä kuin naisiakin. Miten noin ukot selviytyvät työelämässä?
Mies haluaa edistää suhdetta. Pyytää treffeille ja haluaa viettää aikaa kanssasi. Mies haluaa päästä lähelle sinua niin henkisesti kuin fyysisestikin. Mies haluaa tehdä hyvän vaikutuksen sinuun. Hänelle on tärkeää mitä ajattelet hänestä. Eli ollaan kaukana kiinnostuksesta vielä.
Ei mistään. Niin kauan kun et lue ajatuksia, et tiedä sitä kuin kysymällä. Ja silloinkin se voi valehdella.
Hyviin käytöstapoihin kuuluu olla kiinnostunut toisen kuulumisista ja muistaa aiemmin kerrotut asiat jne. Ihan peruskäytöstä, myös miehille. Hyviin tapoihin kuuluu myös avata ovia ja tarvittaessa auttaa kantamaan asioita, oli kyseessä sitten mies tai nainen ja kohteena mies tai nainen. Persoonapiirteistä riippuen henkilö saattaa olla hymyileväisempi ja ulospäinsuuntautuneempi tai välttelevämpi ja vetäytyvämpi, ja sellaisenaan joko olla kiinnostunut tai ei olla kiinnostunut.
Mutta eipä sitä naisistakaan tiedä.
Mitä olette mieltä: voiko tämmöiset oireet kertoa kiinnostuksesta:
- mies on hämillään, jos olen paikalla, alkaa nypeltää jotain, muuttuu vitsikkääksi, kääntää minulle selkänsä mutta vilkuilee, kun luulen, että en huomaa, kuuntelee korva höröllä, mitä puhun jonkun muun kanssa
- jos kysyn jotain tekstarilla, vastaa heti ja pitkästi
- on läheisyydessäni jotenkin vauhko ja tuntuu, että pelotan häntä.
- on normaali ihminen muuten, ei mikään peräkamarinpoika.
Voiko tämä kertoa jostain muusta ja jos voi, niin mistä? Minua ei kukaan pelkää, lapsetkin poikkeuksetta tykkäävät, olen ystävällisen näköinen ja kaikin puolin normaali. Tässä vielä tilanne on täysin mahdoton, en tiedä, mitä tässä tekisi.
Vierailija kirjoitti:
- mies on hämillään, jos olen paikalla, alkaa nypeltää jotain, muuttuu vitsikkääksi, kääntää minulle selkänsä mutta vilkuilee, kun luulen, että en huomaa, kuuntelee korva höröllä, mitä puhun jonkun muun kanssa
Voiko tämä kertoa jostain muusta ja jos voi, niin mistä? Minua ei kukaan pelkää, lapsetkin poikkeuksetta tykkäävät, olen ystävällisen näköinen ja kaikin puolin normaali. Tässä vielä tilanne on täysin mahdoton, en tiedä, mitä tässä tekisi.
Kuulostaa tyypilliseltä kiinnostukselta tilanteessa, jossa suoraan asian esille ottaminen on vaikeaa. Ihmiset ylipäätään alkavat käyttäytyä vähän kummallisesti, kun haluaisi enemmän mutta sosiaalisten sääntöjen mukaan ei voi sitä suoraankaan sanoa.
Mitään varmaa tapaa tietää kysymättä ei taida oikein olla. Jostain oon lukenut, että ihastunut ihminen alitajuisesti matkii ihastuksen eleitä. Jos toinen laittaa vaikka käden ristiin rinnalleen, ihastunut tekee samoin. En oo kokeillut.
Vierailija kirjoitti:
No etkö itse sitten voi mennä juttelemaan tuolle miekkoselle? Kysele vaikka joulusuunnitelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa, miksi reagoi sinuun noin. Oletko ainoa, joka saa hänellä aikaan tuollaista käytöstä? Vai onko muuten vaan hermostunut ihmisten seurassa.
Itsellä oli vähän samanlainen tilanne joskus, työkaveri meni kierroksille samassa tilassa ollessa ja just aina teki numeroa itsestään mutta ei koskaan katsonut suoraan minuun, vilkuili kyllä. Näpräsi aina jotakin, kohenteli vaatteitaan, ohimennen mainosti itseään jollekulle muulle puhuessaan, nauroi aina kaikille paskoillekin jutuilleni jne. Ja sitten kun lähestyin, selvisi, että oli huomannutkin minun olleen ihastunut häneen mutta itsellään ei ollut kiinnostusta. Eli toisin sanoen oli siis paistatellut minun ihailussani vain.
Tuossa siis yksi mahdollinen skenaario. Ei noista oikeasti voi tietää kysymättä.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin on kiinnostunut, minusta ei mitään epäselvää.
Jos haluat edetä niin kysy suoraan kahville tai sano että lähtee syömäkaveriksi jonnekin. Tai jos tuntuu liian rohkealle niin kehu hänessä jotain ja seuraa reaktioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakeutuu seuraasi, kyselee kuulumisia, hymyilee seurassasi paljon, pyrkii auttamaan sinua kantamusten ja vastaavien kanssa, katsoo intensiivisesti silmiin tai vaihtoehtoisesti välttelee katsetta. Yksittäin nämä asiat eivät välttämättä kerro kiinnostuksesta, mutta mitä useampi näistä toteutuu, sitä suuremmalla todennäköisyydellä mies on kiinnostunut.
Uuh tunnistan erään miehen tästä 😳
Saattaa hyvinkin olla kiinnostunut. Sekin on tosin hyvä muistaa, että jotkut (harvat) miehet ovat muuten vain erittäin sosiaalisia ja kaikille ystävällisiä.
Eikös olekin taas helppoa naisilla, kun miehet on niin yksinkertaisia? Miesten taas pitäisi osata tutkailla naisten kiinnostus kaikenmaailman tuuliviirisignaaleista, kun lähes joka nainen flirttailee ja kikattelee kaikille miehille ja näin aiheuttaa vääriä toiveita ja tulkintoja.
Vierailija kirjoitti:
Mistä se mies tietää että olet kiinnostunut?
Olen tapaillut muutamaa vuotta vanhempaa miestä ja kokeilimme ekaa kertaa anaaliseksiä. Olin sitä ennen sanonut aina etten halua sitä edes kokeilla koska koko juttu tuntui vastenmieliseltä.
No eilen sitten uteliaisuuttani annoin periksi ja sanoin että haluaisin kokeilla peppuun ja mieshän siitä ilahtuikin. Hän oli tosi hellävarainen ja sai minut rentoutumaan. Ja pakko sanoa, se tuntui hyvältä. En ehkä joka kerta seksiä harrastaessa sitä haluaisi mutta silloin tällöin. En oikeastaan ymmärrä miksi siitä vouhotetaan täälläkin niin paljon, se on vaan peppu!
En tiiä miksi kerroin tästä täällä, kaikkia varmaan kiinnostaa tosi paljon :D Mutta haluan vain sanoa että kokeilkaa uusia asioita, ette välttämättä tiedä mistä jäätte paitsi ;)
Tollo😆
Asiaa voi miettiä myös siltä kantilta että jos mies tekee naisesta prioriteetin elämäänsä niin onko silloin pyyteettömät ajatukset?
Tuo sinun neuvosi on sitä samaa mitä ns. "pelimiehet" tekee. Pyrkivät jakamattoman huomionsa kohdistamaan naiseen jotta nainen tuntee olevansa erityinen, tärkeä.
Minä kyllä suosittelen naisille näitä mainitsemia epämiehiä, eivät ole tottuneet pelaamaan saatika kasseja tyhjentämään, käytös ehkä ei sulavaa ja et välttämättä itseäsi prinsessaksi tunne mutta jonninsortin elovenaneidoksi kuitenkin.
Se vaan menee niin että jotkut feikkaavat ja aidomman tunnistaa siitä ettei hän osaa käyttäytyä kuin unelmien prinssi🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-