Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri pyysi mukaan minulle tuntemattoman ystävänsä

Vierailija
16.12.2019 |

Olimme sopineet kaverini kanssa menevämme lauantaina Helsinkiin (reilu tunnin junamatka) katselemaan kauppoihin, syömään jne. Tänään kaverini sanoi, että kai on ok, että hänen ystävänsä Pirkko tulee mukaan. Sitten hän alkoi vuolaasti kehua Pirkkoa, miten hyvä tyyppi hän on ja että meille kolmelle tulee tosi hauskaa. En ole koskaan tavannut tuota Pirkkoa.
Mitä mieltä olette? Onko ok kaverilta?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok. Laita kaveri valitsemaan puolensa. Joko sinä tai Pirkko. Kumpaakin ei voi saada. Ps. Mun junassa ei olis tilaa tollaisille "ystäville".

Vierailija
22/24 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille tuo ei olisi ongelma. Naiset kilpailevat keskenään ihan kaikesta.

Aivan, mutta henkilökohtaiset juttelut jäisi kyllä juttelematta. Naiset on muutenkin enemmän pari-ystäviä kuin ryhmässä viihtyviä

Miksi kukaan shoppailureissulla mitään henkkoht juttujaan puhuisi? Siellähän on paljon korvia ja muutenkin ankeeta huudella lääkityksistään Changen pukkarissa, kun se myyjäkin on siinä..

Illanistujaiset tai muut suojatut tilat on henkilökohtaisia asioita varten, jos niitä kaverilleen edes haluaa jakaa.

Olet selvästi mies etkä voi ymmärtää näitä asioita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin aikuiset löytää uusia ystäviä! Tietenkin otatte Pirkon messiin! Itse olen vain iloinen, jos vaikka baari- illan porukkaan liittyy joku uusi naama.Mulle ois ihan ok,vaikka joku Pirkko tulis lomamatkallekkin.

Kykenetkö ymmärtämään ettei kaikki ajattele kuten sinä? Ai et, no ei voi mitään.

Tämä on keskustelupalsta ja täällä saa ilmaista oman mielipiteensä.

Vierailija
24/24 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kaveri kysyi ensin ap:n mielipidettä Pirkon mukaan ottamisesta? Sen jälkeen kaveri voi kysyä/olla kysymättä Pirkkoa mukaan, kun tietää ap:n kannan. Se on epäkohteliasta, jos kaveri kutsui ensin Pirkon ja sitten vasta sanoi ap:lle, että eihän haittaa pyytää kolmatta mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan