Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukuppilaiset???

Vierailija
26.07.2008 |

Heizzan! Mie oon aatellu ja harkinnu kuukupin hankintaa kohta vuoden. Oon yrittäny kysellä käyttäjäkokemuksia, varsinkin heti siinä alussa, että jos/kun mie rohkenen sellaisen ottaa, en heittäisi heti hanskoja tiskiin, jos joku asia mättää. Neuvokaa/kertokaa, niin jos miekii tästä sitten uskaltautuisin kuppilaiseksi =)

Tack!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa kesti kaksien menkkojen ajan totutella sen käyttöön, mutta nyt en enää vaihtaisi kertakäyttöisiin mistään hinnasta! Minulla on tosi runsaat menkat ja kertakäyttöisiä siteitä ja tamponeita sai olla vaihtamassa yhtenään. Kupin kanssa riittää tyhjennys 2 -3 krt / vrk. Ei missään tapauksessa kannata lannistua jos kupin käyttö tuntuu ensin vähän oudolta tai hankalalta, "näppituntuma" sen käyttöön kehittyy tosi pian. Parhaita asioita kupin käytösssä ovat ainakin nämä:

- ensimmäistä kertaa elämässäni nukun hyvin kuukautisten aikana. (ennen käytin yösiteitä, ja heräsin aina siihen että side oli huonosti /sinne lorahti jotain/ jotain lorahti sen ohi...jne ällöä)

- voin mennä uimaan ja uimahallin saunaan ilman jalkojen välistä roikkuvaa tamponin narua, koska kuppi ei näy ulospäin.

- Kuppi ei tunnu, ei haise, ei näy eikä hierrä. (Tamponeissa ja siteissä nämä kaikki olivat minusta todella häiritseviä asioita.)

- Siteet sun muut voivat helpostikin loppua kesken, kuppi on aina käyttövalmis.

Ainoa asia mikä harmittaa on se, etten ole aikaisemmin vaihtanut kuppiin!!

Kannattaa katsoa netistä kuukuppikunta- sivut, sieltä löytyy kaikki tieto mitä tarvitset.

Vierailija
2/3 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kuppeilija"! En voi kuin kannustaa kokeilemaan, sittenpä huomaat miten loistava kapine :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten usko, että vaihto kuppiin kannattaisi. Mulla ei täyty edes yksi normaaliside yhden päivän aikana, toki vaihdan useammin hygieniasyistä mutta vuodon takia ei tarvis ees vaihtaa kuin kerran päivässä ja muina päivinä ei edes niin usein. Onko kupista hyötyä niukalle vuodolle? Kupillahan ei käsittääkseni tunne sitä vuotoa niin eikö ole epämiellyttävä olo kun ei tiedä yhtään paljonko on vuotanut ja miten siinä pystyy olemaan rennosti kun itse ainakin jännittäisin niitä ohivuotoja. Siteillä ei tarvi jännittää kun on muutenkin niin niukat, mutta pelottaisi aina, että kuppi on aseteltu väärin ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi