Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

syysi ettet korjaa koiran jätöksiä?

Vierailija
16.12.2019 |

Minun syyni on laiskuus. Olen päättänyt että jos astun joskus vahingossa läjään niin en sitten sadattele sitä, läjään astuminen olkoon rangaistukseni. En kerää koskaan pökäleitä.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koira ei pasko kulkuväylille. Se tarvii jonkun varpupeitteen ennenkuin päästelee pökäleitään. Hienoperse.

Vierailija
42/53 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerään yleensä aina, mutta joskus iltaisin koira onnistuu kakkaamaan johonkin sellaiseen kohtaan, missä katulamppu on pimeänä, enkä aina käsikopelolla löydä sitä kakkaa.

Joskus siis tarkoitti että joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pas katan koirani aina keskelle kävelytietä, että ihmiset varmasti näkevät jätöskasan, joten en ole nähnyt tarpeelliseksi kerätä niitä pois.

Vierailija
44/53 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koiraa eikä koskaan tule olemaan. En tykkää koirista.

Kerran ajattelin hyvää hyvyyttäni ulkoiluttaa anopin koiraa. Sain kakkapussin mukaan. Heti alkulenkistä koira väänsi löysähkön p*skan. Yökkien keräsin sen sinne pussiin ja tungin takin taskuun. Loppu 5km meni yökkiessä sen ajatuksen vuoksi, että mulla on taskussa löysää p*skaa ja etsiessä roskista, jota ei ollut näkysällä. Sain sen pussin vasta perillä heitettyä pois.

Juu, ei tule koiraa mulle.

Vierailija
45/53 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koiraa.

Vierailija
46/53 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä mietin mikähän on ollut kaikkein niiden ihmisten syy, kun leveä hiekkatie oli keväällä niin täynnä koirankakkaa, että siitä käyttäessä piti alkaa balettitanssiaksi 38 kenkänumerolla.

Vierailija
47/53 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerään yleensä aina, mutta joskus iltaisin koira onnistuu kakkaamaan johonkin sellaiseen kohtaan, missä katulamppu on pimeänä, enkä aina käsikopelolla löydä sitä kakkaa.

Joskus siis tarkoitti että joka päivä.

Ai eikö sinun koirasi kehtaa kakata kuin pimeässä?

Vierailija
48/53 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran kakka maatuu paljon nopeammin kuin koirankakkapussi joten on paljon ympärsitöystävällisempää jättää ne paskat sinne luontoon.  Koirani etsii aina itsekin sopivan paikan ojan pohjasta tai jostain pusikosta mahdollisimman kaukana kävelytiestä, eli ei ole vaaraa että kukaan vahingossakaan edes löytäisi niitä jätöksiä. Koirankakkapussi on kyllä aina mukana varmuuden vuoksi jos sattuisi vahinko tulemaan tielle, mutta tässä viimeisen 10 vuoden aikana olen käyttänyt niitä pelkästään kanttarellien poimimiseen syksyllä.  Jos koira tekee jonnekin näkyvälle paikalle tien reunaan tarpeensa niin toivoisin itsekin että ihmiset vähintäänkin edes kepittäisivät ne jonnekin ojan pohjaan etteivät häiritsisi muita. Mutta jos jonnekin metsään tekee niin ei ne siellä ketään haittaa sen enempää kuin karhunkaan jätökset. 

Vierailija
49/53 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska koirani käy asiansa tekemässä niin syvällä ojassa tai pusikossa että en kyllä mene perässä noukkimaan.

Meidän ojamme ruoho leikataan ja pensasaita leikataan. Inhottavaa astua koirankakkaan.

Melko syvä oja Tampereella.

Tiedätkö edes, mikä on oja? Jos siitä voi ajaa ruohon reunoilta se ei ole oja. Ojan reunat on mutaa tai niin jyrkät ettei siinä aja isä jumalakaan leikkuria.

Itse kerään hoidetuilta viheralueilta tietenkin. Mutta lenkkeillään niin syrjässä että ei enimmäkseen ole tarpeen. Usein kyllä peitän sammalella tai kuolleilla lehdillä. Lisäksi koira syö oikeaa ruokaa eikä nappuloita, joten ulosteet on jokseenkin maltillisen kokoisia.

Kyllä meillä on oja. Hulevetemme johdetaan katumme reunalla kulkevaan ojaan. Ja se maksaa, mikä ärsyttää. Uusi maksu taas.

Ojan reunoilla kasvaa ruoho tai vuohenputket tai mikä vaan. Ojan ei tarvitse olla maa-ainesreunainen (multaa tai hiekkaa) kuten pelloilla.

Olen DI rakennuspuolelta. Sivuaineena luin tie-ja liikennetekniikkaa.

Vierailija
50/53 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän koira ei pasko kulkuväylille. Se tarvii jonkun varpupeitteen ennenkuin päästelee pökäleitään. Hienoperse.

Siitä sitten mustikat.

Vierailija
51/53 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiran kakka maatuu paljon nopeammin kuin koirankakkapussi joten on paljon ympärsitöystävällisempää jättää ne paskat sinne luontoon.  Koirani etsii aina itsekin sopivan paikan ojan pohjasta tai jostain pusikosta mahdollisimman kaukana kävelytiestä, eli ei ole vaaraa että kukaan vahingossakaan edes löytäisi niitä jätöksiä. Koirankakkapussi on kyllä aina mukana varmuuden vuoksi jos sattuisi vahinko tulemaan tielle, mutta tässä viimeisen 10 vuoden aikana olen käyttänyt niitä pelkästään kanttarellien poimimiseen syksyllä.  Jos koira tekee jonnekin näkyvälle paikalle tien reunaan tarpeensa niin toivoisin itsekin että ihmiset vähintäänkin edes kepittäisivät ne jonnekin ojan pohjaan etteivät häiritsisi muita. Mutta jos jonnekin metsään tekee niin ei ne siellä ketään haittaa sen enempää kuin karhunkaan jätökset. 

Koirien kakka on paljon enemmän, jollet asu korvessa.

Vierailija
52/53 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällainen haitta sallitaan. Miksei velvoiteta opettamaan koirat pytylle tai hiekkalaatikolle.

Vierailija
53/53 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun oven edestä kulkee oikopolku, josta koirankusettajat oikaisee metsään. Inhottaa, kun talvisin lumi keltaisena koiran kusesta.