syysi ettet korjaa koiran jätöksiä?
Minun syyni on laiskuus. Olen päättänyt että jos astun joskus vahingossa läjään niin en sitten sadattele sitä, läjään astuminen olkoon rangaistukseni. En kerää koskaan pökäleitä.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Koska koirani käy asiansa tekemässä niin syvällä ojassa tai pusikossa että en kyllä mene perässä noukkimaan.
Meidän ojamme ruoho leikataan ja pensasaita leikataan. Inhottavaa astua koirankakkaan.
Melko syvä oja Tampereella.
En edes pääse niihin pusikoihin, minne koira ryömii tarpeilleen. En usko, että siellä muutkaan ihmiset viettää aikaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska koirani käy asiansa tekemässä niin syvällä ojassa tai pusikossa että en kyllä mene perässä noukkimaan.
Meidän ojamme ruoho leikataan ja pensasaita leikataan. Inhottavaa astua koirankakkaan.
No en minä nyt toisten pihoille koiraa päästä.
Enemmän minua ihmetyttää miksi pitää antaa sen rakin paskoa keskelle kulkuväylää. Meidän lähistöllä menee ulkoilureitti metsän läpi. Eli olisi hehtaari tolkulla tilaa mihin voisi päästää elukan asioille, mutta kun ei. Siihen keskelle kävelybaanaa jätetään kasat.
Vierailija kirjoitti:
En kerta kaikkiaan taivu, kun viimeisillään raskaana 😂
Muuten kerään hoidetuilta alueilta, JOS roskiksia on lähistöllä. Mitään kilonetrikaupalla en ala kuljettamaan sontaa mukanani.
Ei toisten roskiksiin saa laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi mukava jos kaikki ajattelisivat noin. Joku mamma kulki kännykkä kädessä rattaita työntäen ja koiraa ulkoiluttaen. Ei paljoa kiinnostanyt koiran puuhat ja sehän tuli meidän pihaan asioilleen. Ja kun ärähdin siitä, niin mumusi jotain ja jatkoi matkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se hoitamamme oja on tietty pensasaidan ja kadun välissä.
Jos ei ruohoa leikkaa ruohonleikkurilla, siinä alkaa kasvaa pitkää vuohenputkea. Se ei ole siistin näköistä ja se varjostaa pensasaitaa niin, että alimmat oksat surkastuvat.
Koska en anna koiran ulostaa talojen pihoille. Metsikössä sitten saa hoitaa paskottelunsa.
Olen kirjelmöinyt kaupunkia saadakseni katujen varsille koirankakkapusseja varten edes muutamia roskapönttöjä, kun nyt niitä siellä ei ole. Olkoon koiranpaskat maassa siihen asti, että nämä roskikset saadaan.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän minua ihmetyttää miksi pitää antaa sen rakin paskoa keskelle kulkuväylää. Meidän lähistöllä menee ulkoilureitti metsän läpi. Eli olisi hehtaari tolkulla tilaa mihin voisi päästää elukan asioille, mutta kun ei. Siihen keskelle kävelybaanaa jätetään kasat.
Ulkoilureittien viereiset metsiköt ovat myös suosittuja mqrjastuspaikkoja ja lasten retkeilypaikkoja.
Kun on tehty ulkoilureitti, niin siinä on paljon asutusta ja paljon koiria. Ojnottavaq astua salakakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkoilureittien viereiset metsiköt ovat myös suosittuja mqrjastuspaikkoja ja lasten retkeilypaikkoja.
Kun on tehty ulkoilureitti, niin siinä on paljon asutusta ja paljon koiria. Ojnottavaq astua salakakkaan.
Niin ojnottavaq!
Teitä pitäisi sakottaa jotka jätätte koirienne jätökset kävelyteille. Ne esteettisen ja hajuhaitan lisäksi oikeasti vahingoittavat esim. puistojen biotasapainoa. Ei ulkomailla näe vastaavia lantakasoja kuin täällä keväisin.
Vierailija kirjoitti:
Teitä pitäisi sakottaa jotka jätätte koirienne jätökset kävelyteille. Ne esteettisen ja hajuhaitan lisäksi oikeasti vahingoittavat esim. puistojen biotasapainoa. Ei ulkomailla näe vastaavia lantakasoja kuin täällä keväisin.
Ulkomailla ei liene myöskään sulavia lumikasoja, joista koko talven koirankakat paljastuvat kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun kutsut koiria rakeiksi, on ihan oikeinkin että paskovat sun s*atanan ulkoilureitilles. Pistele paskat poskeesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se hoitamamme oja on tietty pensasaidan ja kadun välissä.
Jos ei ruohoa leikkaa ruohonleikkurilla, siinä alkaa kasvaa pitkää vuohenputkea. Se ei ole siistin näköistä ja se varjostaa pensasaitaa niin, että alimmat oksat surkastuvat.
Niin en päästä koiraa paskomaan toisten pihapuskiin. On meilläkin talon vieressä ylimääräinen tontti joka on meidän omistuksessa mutta sitä ei varmaan monet tiedä kun päästävät koirat aivan irti asioilleen sinne, muutaman olen ehtinyt nähdä ja käynyt sanomassa että ei ole koirien paskomiselle tarkoitettu tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö edes, mikä on oja? Jos siitä voi ajaa ruohon reunoilta se ei ole oja. Ojan reunat on mutaa tai niin jyrkät ettei siinä aja isä jumalakaan leikkuria.
Itse kerään hoidetuilta viheralueilta tietenkin. Mutta lenkkeillään niin syrjässä että ei enimmäkseen ole tarpeen. Usein kyllä peitän sammalella tai kuolleilla lehdillä. Lisäksi koira syö oikeaa ruokaa eikä nappuloita, joten ulosteet on jokseenkin maltillisen kokoisia.
Vierailija kirjoitti:
Olen pieni sievä tumma nainen sellainen taskuvenus khihihihii;) Kynteni käteni, olemukseni ovat huolitellut, lisäksi koirani ovat suuria. En mitenkään pysty sekä pitämään koiriani kontrollissa, poimimaan niitä valtavia kasoja vaarantamatta käsieni kynsieni puhtautta ja korkokengissä on tavattoman hankalaa haastavaa kumartua niin etteivät pikkuhousuni vilkkuisi minihameeni alta tai juuri tallinnasta hankitut rintani olisi vaarassa pompahtaa esiin. Onkohan meille hesalaisille V.I.P-kortteja joita vilauttamalla voisimme velvoittaa vaikkapa ohikulkijan keräämään kasan`?
Ilman muuta junantuomat saavat vapautuksen näin vaativasta kaupunkielämään kuuluvasta tehtävästä.
Oman hesalaispassisi voit lunastaa rautatieaseman infopisteestä.
Kakat ovat haitaksi ympäristölle. Esimerkiksi Tampereella Kalevankankaan harjualue on pilalla. Siellä ei kasva enää uusia mäntyjä, vaan ihan koirankakkojen takia se on muuttunut liian reheväksi. Se pusikoituu nyt.
Pieni metsäpläntti asutuskeskuksissa ei ole tarkoitettu koirien kakattamista varten vaan virkistysalueeksi ihmisille.
Luonnoneläimiltä ei tule kakkaa liikaa, mutta koiria on niihin nähden lähistöllä valtavasti.
Aika kerään. Olen muutaman kerran astunut itse - ja sen jälkeen eteisen matolle. Not nice at all.