Kuinka pitkä joululoma teillä on ja mitä työtä teette?
Mulla alkaa joululoma nyt perjantaina 20.12. klo 14 ja palaan takaisin töihin 7.1. klo 8. Täyttä palkkaa koko aika, eikä lomapäivätkään kulu. Firma vaan on kiinni, eikä töitä ole :)
Kommentit (18)
Viikko 52 on lomaa. Asiakaspalvelussa.
Teen päivätyötä sairaanhoitajana HUS:ssa, pyhät vapaat ja yksi palkaton lomapäivä.
Mulla myös 20.12.-6.1., mutta ellen olisi tehnyt syksyn aikana tunteja sisään, niin lomaa olisi ollut tasan jouluaatto, joulupäivä, tapaninpäivä, uudenvuodenpäivä ja loppiainen. Olisi ollut tosi katkonainen "loma". Ja työpäivä aatonaattona aika tuskaa.
Myyjä. Jouluaatto on palkaton vapaa. Mikä ihmeen joululoma?
Mulla lomaa 19.12.-6.1. Taisin ottaa neljä lomapäivää tuohon. Firma on auki muina päivinä paitsi joulunpyhinä ja uudenvuodenpäivänä. Olen tyytyväinen. Hieman taukoa hektiseen työtahtiin.
Minulla on 24-26.12 vapaata. Farmaseutti. Lomaa minulla on yhteensä 5 viikkoa/vuosi, joten ei jouluksi riitä. Eikä lomaa myönnetä joulun ajaksi edes palkattomana.
Ti, ke ja to jouluviikolla vapaat. Osastonsihteeri
Viitisen vuotta sitten joulu muuttui enemminkin helvetiksi kuin iloksi.
Töistä vapaata on aatto ja joulupäivä, nekin huonolla omalla vapaiksi anottuina. Onnistuin puhumaan myös 21-22 päivät vapaaksi, siivousta, koristelua, jouluruokia koko suvulle noin 20 henkeä.
Jostain syystä joulukuu on täynnä täytyy mennä ja osallistua konserttia, näytöstä, pikkujoulua.
Tammikuussa onneksi viikko lomaa ilman ohjelmaa.
Hoitaja olen palvelukodissa.
Viikko vapaata ennen joulua, kaikki joulunpyhät töissä. Hoitoala ja emme saa vuosilomia, emmekä palkattomia anoa joulukuuhun.
Pari viikkoa meinasin pitää. Omaa firmaa pyöritän, joten pidän sen verran kuin haluan. Tosin jonkun verran tulee aina tehtyä siinä sivussa paperihommia ja suunnitelmia ym., eli ei se ihan totaalikieltäytymiseksi mene.
Ei ole lomaa, vaan vapaapäiviä 22.-25.12. Olen myyjä.
Lomapäiviä menee neljä, olen siis lomalla 23.12.-1.1. Ilman kikyä voisin pitää saldoista 2.-3.1., mut yli 3 pv saldot on kivasti leikattu pois.
Sama mulla. Olen opettaja