Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuminen varattuun mieheen. Saanko miehen jättämään vaimonsa?

Vierailija
16.12.2019 |

Minulla on ollut vähän aikaa sutinaa varatun miehen kanssa. Aluksi tarkoitus oli vain irrotella ja seksi on ollut hyvää, mutta nyt tunnen olevani todella ihastunut tähän mieheen. Mies on jotain vihjeitä antanut, että voisi jättää vaimonsa ja aloittaa seurustelun. Voikohan tästä tulla mitään? Miten saisin vauhtia miehen päätöksentekoon?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi vaihtoehtoa:

Ei jätä vaimoaan ja sinusta tulee toinen nainen

Jättää nyt vaimonsa ja tulevaisuudessa jättää sinut toisen naisen takia.

Kolmas vaihtoehto on että jättää vaimonsa, menee AP:n kanssa naimisiin eikä jätä AP:ta kenenkään takia.

Isäni jätti ensimmäisen vaimonsa äitini takia. Isäni ja äitini olivat sittemmin keskenään naimisissa 56 vuotta.

Vierailija
42/60 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty käsittämään miten joku voi olla niin tollo, että haluaa tieten tahtoen itselleen petollisen miehen....  En koskisi itse pitkällä tikullakaan ukkoon, joka on valmis pettämään ja satuttamaan puolisoaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastauksista 50% miesvihaa, 20% ylimielistä ap:n pilkkaa ja halveksuntaa, 20% jyrähtävää moralisoimista. Hyvän vedetty, siskot. Te voitatte tän taiston.

Mitä se sulle kuuluu? Kannustaako pitäisi tuollaista kantturaa?

Jatka vaan, olet melko uskottavasti hyvä ja oikeellinen ihminen. Tuomitseminen ja solvaaminen ovat juuri sellaisen ihmisen merkkejä. Empatia on luusereille.

Vierailija
44/60 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty käsittämään miten joku voi olla niin tollo, että haluaa tieten tahtoen itselleen petollisen miehen....  En koskisi itse pitkällä tikullakaan ukkoon, joka on valmis pettämään ja satuttamaan puolisoaan.

Miksi se sitten sinun pitäisi ymmärtää? Ei kai sinua kukaan niin pakota tekemäänkään vaikka joku toinen niin toimii.

Vierailija
45/60 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se sitten sinun pitäisi ymmärtää? Ei kai sinua kukaan niin pakota tekemäänkään vaikka joku toinen niin toimii.

Niin. Jotkut rakastuvat ihmiseen eivätkä tämän historiaan. Jotkut miettivät yhteistä tulevaisuutta ennemmin kuin toisten ja yhteensopimattomien menneisyyttä. Jokainen tavallaan. Historian toistamista ei tarvitse pelätä muutoin kuin uskoessaan olevansa yhtä huono puoliso aiempien kanssa. Sivusta.

Vierailija
46/60 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei onneksi tarvitsekaan ymmärtää. Lähinnä vaan tuntuu surulliselta jos joku arvostaa itseään niin vähän, että alentuu moiseen mukaan.

Vierailija
47/60 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunkin pitäisi mennä sinne kansalaisopiston tarinaniskijä-kurssille. Mielikuvitukseton tekele.

Vierailija
48/60 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me tiedetä voiko siitä tulla mitään. Sama kuin lukisit horoskooppia. Vaikutat kuitenkin olevan itse innokkaampi kuin mies, mikä ei lupaa mitään hyvää. Ero on hirvittävän raskas prosessi. Yleensä ihmiset pyrkii viimeiseen asti välttämään sen.

Vierailija
49/60 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä mieheltä, montako naista hänellä on kaikkiaan.

Vierailija
50/60 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saat miehen jättämään vaimonsa, niin todennäköisesti joku toinen nainen saa kyseisen miehen jättämään myös sinut joskus.

Niin. Ap ei ainakaan uskollista ja suoraselkäistä miestä saa, sehän on jo selvä.

Voihan sitä hauskaa pitää tuollaisen kanssa mutta kannattaako tuhlata aikaa ja paukkuja tyyppiin joka pettää.

Vai onko ap niitä harhaisia naisia jotka uskovat olevansa niiiiin paljon parempia kuin nykyinen vaimo.

Vierailija
51/60 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut jätti lasteni isä vuonna 1994 toisen naisen takia. Vieläkin ovat onnellisesti naimisissa.

Sinä voit sanoa ainoastaan että ovat edelleen naimisissa.

Sitä ovatko oikeasti onnellisia et voi varmasti tietää.

Ja toki jotkut " harjoittelevat" ensin jonkun kanssa , löytävät uuden ja ovat oppineet virheistään ja löytäneet sopivamman. Tapahtuuhan sitäkin tietenkin.

Vierailija
52/60 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas AP, olin noin vuosi sitten samanlaisessa tilanteessa kuin sinä. Hajoilin aivan täysin tilannetta, vahingossa rakastuin ihan päätäpahkaa! Kaikki mahdolliset vihjailut sain kuulla ja vaimon piti olla aivan surkea kaikessa, kunnes erään kerran kun tavattiin niin mies pisti itse homman poikki. Mun vinkki on, että sano miehelle, että sen täytyy nyt päättää, haluaako se olla vaimonsa kanssa vai sun kanssa, tai homma loppuu. Älä kuluta itseäsi loppuun olemalla kenenkään lelu. Ole sä se vahvempi osapuoli vaikka kipeää tekisikin. 

Vierailija
53/60 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastauksista 50% miesvihaa, 20% ylimielistä ap:n pilkkaa ja halveksuntaa, 20% jyrähtävää moralisoimista. Hyvän vedetty, siskot. Te voitatte tän taiston.

Mitäs miesvihaa se on, jos ei haluta pettäjää puolisoksi?  

Vierailija
54/60 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on varmaan löytänyt minun entisen valehtelevan panoni. Jos hän oikeasti on jättämässä vaimoaan, niin hän olisi sen jo tehnyt. Poltat vain siipesi hänessä. Etsi mieluummin jotain vapaata. Ymmärrän, että ihastuneena ei halua päästää kimpaleestga irti, mutta kiität vuoden päästä, kun ihastus haalenee. 

Vierailija
55/60 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla on huono itsetunto, kun täytyy alkaa kilpailemaan varatusta miehestä . Ja hän haluaisi voittaa hänet itsélleen.

Vierailija
56/60 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoita vaimolle että mies on pettänyt sinun kanssa >>

potkii miehen ulos >>

mies on sinun >>

Ei tuokaan aina auta, tiedän yhden katkeran sivusuhteen, joka noin teki hyvin vahvojen todisteiden kera, mutta vaimopa ei miestään jättänyt.

Miksi mies ei jättänyt vaimoaan? Se on kai sen tehtävä joka haluaa eron.

Vierailija
57/60 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottaakohan tuo vaimo 100%

Vierailija
58/60 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luottaakohan tuo vaimo 100%

Joillain on avioliitossa muitakin intressejä kuin luotto. Kukaan ei luota enää pettämisen jälkeen, mutta se ei silti ole välttämättä syy erota. Mieskin voi muuten hakea eroa jos sellaista toivoo.

Vierailija
59/60 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräytät vaimolle tietenkin. Heittää ukon ulos ja se muuttaa sinun luoksesi asumaan. 

Vierailija
60/60 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä muuten jättäisi miestäni vaikka saisin sen kiinni pettämisestä.

Ihan vaan tiedoksi, ettei kaikki vaimot automaattisesti jätä. Joskus elämä on ihan siedettävää epätäydellisenkin miehen kanssa, eikä huvita alkaa sotkemaan kuvioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä