Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauan pysyisit avioliitossa, jossa ei ole seksiä?

Vierailija
16.12.2019 |

Jos se toinen osapuoli ei siis enää halua.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan pysyisin melko kauan, mutta jos seksiä ei saa kotona niin saan sitä muualtakin.

Vierailija
2/35 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitossa voisin pysyä, mut hankkisin rakastajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmaa. Seksi ei ole mitenkään olennaista tai välttämätöntä mutta mulle.

Vierailija
4/35 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin on kaikki pariterapiat ja seksuaaliterapiat ja tatraseksikurssit käyty läpi. Lopputulos riippuu siitä, onko kyse rakkaudesta, seksistä vai henkilökohtaisesta kriisistä.

Vierailija
5/35 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioliitossa voisin pysyä, mut hankkisin rakastajan.

Kuinka pitkän seksittömyyden jälkeen?

Vierailija
6/35 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 2,5 vuotta. Ehkä olisikin ollut kauemminkin, mutta ihastuin toiseen mieheen eikä ollut muuta vaihtoehtoa kuin ero. Suhde kesti 20 vuotta ja tuona aikana useita puolen vuoden taukoja, kun ex ei halunnut. Muutenkin exän ehdoilla meni koko suhde.

Vierailija
7/35 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut ainakin 5 vuotta ilman seksiä avioliitossa. Ei enää tee mieli yhtään, eikä edes jaksaisi, kun arjen ja työelämän pyörittäminen vie kaikki voimat. Ehkä sekin vaikuttaa, että olen jo yli 50 eli en enää voi tulla raskaaksi. Ei ole ilmeisesti enää mitään motivaatiota tähän hommaan.

Vierailija
8/35 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kovin pitkään. Halut on kumminkin vielä kovat, vaikka olen 50+ nainen.

Vierailija
9/35 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muuten tultaisiin hyvin toimeen ja viihdyttäisiin yhdessä, niin vaikka kuinka kauan. Seksi ei ole ikinä ollut minulle sillä tavalla tärkeää.

Vierailija
10/35 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän miksi ei halua. Taustalla voi olla isompia ongelmia suhteessa. Mutta mikäli ei olisi, pelkän seksin puuttumisen takia en harkitsisi eroa. Pystyn elämään ilmankin.

Vierailija
11/35 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt takana 20 vuotta siitä kun vaimo lopetti kaiken seksin, läheisyyden ja kosketukset liitostamme. Koska olen k-mies niin en ole löytänyt edes salarakasta.

Vierailija
12/35 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuisesti. On suurin unelmani löytää puoliso, jota ei kiinnosta se tyhjänpäiväinen akrobaattiesitys. Valitettavasti sellaiset miehet tuntuvat kaikki olevan jo naimisissa - ja vaimonsa sitten valittavat minun ideaalielämästäni :/.

Vierailija
13/35 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutonta voisin katsella puoli vuotta, kyvytöntä vaikka loppuelämäni. Avainsana on haluttomuus huolehtia tarpeistani kykyjen mukaan.

Vierailija
14/35 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä noin viikon.

Vierailija
15/35 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos tilanne olisi se, että puoliso haluaisi kyllä seksiä yleisesti, mutta ei juuri sinun kanssasi. Muuttaisiko se suhtautumistasi asiaan?

Ap

Vierailija
16/35 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 7 vuotta. Mutta, mulla oli todella hyvä rakastaja kaikki nämä vuodet. Sitten kun salasuhde loppui, lähdin myös avioliitosta saman tien

Vierailija
17/35 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi ongelma elää ilman seksiä. Halimista, suutelemista, yhdessä tekemistä ja kaikesta puhumista pitäisi olla suhteessa. En oo itsekkään hirveen seksuaalinen kerran viikossa tai kerran 2 viikossa riittää. Ja osaan hoidella homman ihan itsekkin.

Vierailija
18/35 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopun ikäni, mä olen se toinen osapuoli.

Vierailija
19/35 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi ongelma elää ilman seksiä. Halimista, suutelemista, yhdessä tekemistä ja kaikesta puhumista pitäisi olla suhteessa. En oo itsekkään hirveen seksuaalinen kerran viikossa tai kerran 2 viikossa riittää. Ja osaan hoidella homman ihan itsekkin.

Vau että ihan kerta viikossa riittää.

Ilman seksiä eläminen suhteessa tarkoittaa mielestäni sitä, että sitä ei ole vuosiin, tai esim puoli vuottakin on jo minusta seksin harrastamisen lopettsmista kokonaan. Uses kuukausi kun menee, niin minua ei rnää sen henkilön kanssa edes kiinnosta alkaa koko hommaan vaan kiinnostus siirtyy muihin.

Vierailija
20/35 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu että mistä se johtuisi.

Mun ongelma taas on se, että seksiä saa, mutta se on parin minuutin jynkytys josta en ehdi nauttia. Mies ei osaa tyydyttää minua eikä häntä kiinnosta opetella :( Eli seksiä saa, mutta siitä jää vaan huono mieli. Taidan kohta lopettaa kokonaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi