Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauan pysyisit avioliitossa, jossa ei ole seksiä?

Vierailija
16.12.2019 |

Jos se toinen osapuoli ei siis enää halua.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aviossa 10 vuotta joista viimeiset 6 vuotta seksittömänä.

Hellyys ja läheisyys puuttuivat koska vaimo luuli että vonkaan seksiä.

Sanoi suoraan että ei halua minua, eikä seksi hänelle ole yhtään tärkeää.

Ulkomuodostani sen verran että pituus 178 paino 70 hiukset päässä ja vehkeetkin normi mitoissa.

Entistä kokemusta naisista ja seksistä vähintäänkin riittävästi.

Rakastin häntä kuitenkin paljon loppuun asti ja toivoin aina että hänkin yrittäisi jotain tehdä parisuhteen eteen.

Hän kuitenkin nosti aina kädet pystyyn sanoen että ei jaksa/kykene yritä sinä.

Annoin vaimolle paljon omaa aikaa, mutta kerrankin hän tuli tansseista ja sanoi että oli kiihottunut toisesta miehestä.

Liittoomme ei kuulunut riitely ja ääntäkin korotettiin korkeintaan kerran vuodessa.

Alkoholia en ottanut, eikä liitossamme ollut ikinä väkivaltaa tai toisia naisia.

Minnekään parisuhde neuvontaan hän ei tietenkään suostunut vaikka työtoverinikin kirjoitti hänelle kannustavan kirjeen.

Hän kuitenkin päätti rikkoa perheemme ja muutti pois, lapset olivat silloin 6 ja 4 vuotiaita.

Asui muuten kotona talossani ilmaiseksi kotiäitinä, vaikka oli miljoona perijä.

Vei sitten muuttaessaan mukanaan mm. vessaharjankin.

Onneksi lasten kanssa olen saanut paljon harrastaa ja tapaamisissa on ollut hyvin joustoa.

Yksin jäämistä en ole ikinä pelännyt eli sen takia en roikkunut suhteessa, vaan halusin pitää rakkaudesta seksittömänkin liiton kasassa perheen takia.

Vaimo muutti pois helmikuun lopulla ja 4 kokelaan jälkeen vappuna löysin nykyisen naisystävän, jonka kanssa olen ollut yli 11 vuotta.

Seksiä on vielä nykyäänkin ainakin yhtä paljon kuin exän kanssa alkukiihkeydessä.

En tule antamaan ikinä anteeksi exälle perheen rikkomista enkä todellakaan mene enää naimisiin.

Myöskään en tule ikinä asumaan naisen kanssa samassa osoitteessa.

On siis kokeiltu juttu ja uskon kerrasta.

Vierailija
22/35 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aviossa 10 vuotta joista viimeiset 6 vuotta seksittömänä.

Hellyys ja läheisyys puuttuivat koska vaimo luuli että vonkaan seksiä.

Sanoi suoraan että ei halua minua, eikä seksi hänelle ole yhtään tärkeää.

Ulkomuodostani sen verran että pituus 178 paino 70 hiukset päässä ja vehkeetkin normi mitoissa.

Entistä kokemusta naisista ja seksistä vähintäänkin riittävästi.

Rakastin häntä kuitenkin paljon loppuun asti ja toivoin aina että hänkin yrittäisi jotain tehdä parisuhteen eteen.

Hän kuitenkin nosti aina kädet pystyyn sanoen että ei jaksa/kykene yritä sinä.

Annoin vaimolle paljon omaa aikaa, mutta kerrankin hän tuli tansseista ja sanoi että oli kiihottunut toisesta miehestä.

Liittoomme ei kuulunut riitely ja ääntäkin korotettiin korkeintaan kerran vuodessa.

Alkoholia en ottanut, eikä liitossamme ollut ikinä väkivaltaa tai toisia naisia.

Minnekään parisuhde neuvontaan hän ei tietenkään suostunut vaikka työtoverinikin kirjoitti hänelle kannustavan kirjeen.

Hän kuitenkin päätti rikkoa perheemme ja muutti pois, lapset olivat silloin 6 ja 4 vuotiaita.

Asui muuten kotona talossani ilmaiseksi kotiäitinä, vaikka oli miljoona perijä.

Vei sitten muuttaessaan mukanaan mm. vessaharjankin.

Onneksi lasten kanssa olen saanut paljon harrastaa ja tapaamisissa on ollut hyvin joustoa.

Yksin jäämistä en ole ikinä pelännyt eli sen takia en roikkunut suhteessa, vaan halusin pitää rakkaudesta seksittömänkin liiton kasassa perheen takia.

Vaimo muutti pois helmikuun lopulla ja 4 kokelaan jälkeen vappuna löysin nykyisen naisystävän, jonka kanssa olen ollut yli 11 vuotta.

Seksiä on vielä nykyäänkin ainakin yhtä paljon kuin exän kanssa alkukiihkeydessä.

En tule antamaan ikinä anteeksi exälle perheen rikkomista enkä todellakaan mene enää naimisiin.

Myöskään en tule ikinä asumaan naisen kanssa samassa osoitteessa.

On siis kokeiltu juttu ja uskon kerrasta.

Muuten symppaan kertomaasi, mutta aika kummallista yleistä yhtä kokemusta kaikkiin naisiin. Tässäkin ketjussa moni nsinen.päinvadtoin tusksilee sitä, että mies ei halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuelämäni aion olla.

Vierailija
24/35 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta vierähti. Sitten petettiin molemmat. 🤦‍♀️ Erottiin.

Nykyisessä "suhteessa" kumppani alkaa puhua platonisesta suhteesta ja alkaa vihjailla tarpeiden tyydyttämisestä muualla jos alkaa yli viikon mennä.. 😳 Seksiä noin muuten on hänen mielestään riittävästi jos sitä on vähintään 3 kertaa viikossa.

Vierailija
25/35 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kerran vuodessa seksiä taidetaan laskea seksittömäksi liitoksi.

Lapsi on ollut todella pahasti saiars viisi vuotta. Kun tähän lasketaan yhteen molempien haastavat työt ja se että toisesatskin lapsesta pitää pitää huolta, niin viimeiset viis vuotta on ollut aika seksitöntä.

Kai se seksielämä tästä vielä ehkä joku päivä toipuu. 

Vierailija
26/35 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin saatanan hulluja, että syövät masennuslääkkeitä, jotka vievät halut.

Itselläni kävi niin, jäi lääkkeet 4:jään päivään enkä vaurioitunut pysyvästi.

Nykyisellään seksiä normaalisti 6-8 kertaa viikossa.

M. 60

Vierailija
27/35 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuolemaan saakka. Itselleni seksi on aika toisarvoinen seikka ja moni muu asia parisuhteessa on sitä paljon tärkeämpää.

Vierailija
28/35 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnes kuolema erottaa. Ollaan molemmat aseksuaaleja, läheisyyteen ei tarvita ällöttävyyksiä, vaikka lapset sillä tavalla hankittiinkin.

Vierailija
29/35 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme harrastaneet seksiä neljään vuoteen ennen eroa. Kun kaksi vuotta seksitöntä yhdessäoloa tuli täyteen en kestänyt enää, vaan ryhdyin seksisuhteeseen kahdeksan vuotta nuoremman miehen kanssa. Tuo seksisuhde kesti kaksi ja puoli vuotta. Erosin lopulta ja sen jälkeen olenkin viettänyt seksuaalista vapautumista ja villiä aikaa. Olen todella löytänyt itseni. Seksuaalisia seikkaluja on ollut paljon. Olen huomannut, että olen seksuaalisesti hyvin avoin ja rohkea (seksistä olen aina pitänyt). Vielä kun löytyisi samankaltainen mies pysyvästi kainaloon.

N45

Vierailija
30/35 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljän vuoden jälkeen otin eron. Seksi on ihanaa läheisyyttä enkä voinut ajatellakaan olevani ilman seksiä koko loppuelämän. 

Vierailija
31/35 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni haluaisi muita, muttei minua niin pitkään en jaksaisi. Halun haluta pitäisi olla miehellä itsellään, enkä alkaisi tekohengittämään suhdetta yksin. Syitä haluttomuuteen voitaisiin käydä läpi jonkin verran, mutta ilman en alkaisi olemaan enkä tyytyisi tilanteeseen jos siihen ei olisi tulossa muutosta. Tällä hetkellä meillä on hyvä seksielämä ja sanoisin, että aika vilkasta, yleensä 3-4 krt viikossa vaikka pienet lapset eli seksi on molemmille tärkeää. Tällä hetkellä en voisi olla ilman ja kuten edellä oli esimerkki niin ero meillä tulisi viimeistään siinä vaiheessa kun läheisyyskin torjuttaisiin. Kyvyttömän miehen kanssa voisin olla suhteessa kunhan jonkinlaista seksiä ja kiinnostusta olisi eikä pelkkää turhautumista ja välttelyä. Haluttoman miehen kanssa vähän niin ja näin kuinka kauan kestäisin.

Vierailija
32/35 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin seksittömän kuukauden jälkeen.

Kumppani oli fyysisesti terve.

En eläisi viikkoa Suhteessa ilman seksiä, jos kyseessä ei ole selvä somaattinen syy.

Minulla on yksi elämä ja siihen kuuluu seksi koko loppuelämän toivon.

Jos en joskus enää kykene, en voi vaatia ketään olemaan kanssani, mistään syystä.

Nykyisen 15v nuoremman rakkaan kumppanin kanssa hyvää seksiä 5-7 kertaa viikossa.

Hellin itseäni myös keskimäärin kolmella uudella sukupuolikumppanilla viikossa, joiden ikähaarukka 18-24v.

M 56

Bangkok

Vierailija
33/35 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kukaan voi olla muka suhteessa johon ei kuulu seksi.

Siis pilata ainoan elämänsä.

Vierailija
34/35 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halutonta voisin katsella puoli vuotta, kyvytöntä vaikka loppuelämäni. Avainsana on haluttomuus huolehtia tarpeistani kykyjen mukaan.

Näin minäkin ajattelen, tosin en oikein tiedä mikä tekisi kyvyttömäksi. Niin pitkään kun on toimivat kädet tai suu, voi harrastaa jonkinlaista seksiä.

Vierailija
35/35 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun ei ole kokemusta. Näin ruuhkavuosina seksiä on harvemmin, mutta kyllä se tärkeää on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme