Pidän lahjan saamisesta
Ostan tai teen mielelläni lahjoja mutta tunnustan myös niiden saamisesta.
Itselläni on pieni lähipiiri joka korostaa sitä ettei lahjoja ole paljon.
Mies on käytännöllinen ja tahtoisi olla ostamatta mitään, välillä sanoo ilkeästi että tahdon vain kallista enkä välitä siitä mitä mieltä mies on.
Miten selvitä joulusta? Tunnen itseni vaativaksi ja ahneeksi. Kuitenkin tiedän että petyn jos en saisi lahjaa. Miksi sen toivominen on edes paha?
Vanhemmilleen mies lahjat miettii.
Ollaan yli 4-kymppisiä.
Kommentit (11)
Sano miehelle, että jos hän hankkii sinua miellyttävän lahjan, niin saattaa saada rasiaa jouluaattona.
Minä en pidä. Aina kun joku kaveri tai läheinen antaa minulle lahjan, poden omaatuntoa ja joudun antamaan hänelle takaisin jotain. Enkä koskaan keksi mitään, siis aivan totaalityhjää päässä vaikka miten yrittää keksiä lahjaa. En halua saada lahoja, koska en halua joutua keksimään niitä muille. Kaikki pääsee helpommalla.
Vierailija kirjoitti:
Eli haluat muilta sellaista mihin he eivät ole valmiit tai katso sitä tarpeelliseksi, mutta itse et halua joustaa? Osta hyvä ihminen itsellesi lahjoja ja anna miehen vaikka paketoida ne. Lopeta vinkuminen turhasta.
Ei oma toive ole turha. Pidätkö sinä itse omia tarpeita ja unelmia turhina?
Minusta on ainakin mukava toteuttaa kumppanin haaveita ja tehdä asioita joista pitää, tehdä hänet iloiseksi.
En osta lahjaa itselleni jotta mies voi sen paketoida. Miksi hän ostaa lahjan vanhemmilleen mutta ei vaimolle?
Vierailija kirjoitti:
Sano miehelle, että jos hän hankkii sinua miellyttävän lahjan, niin saattaa saada rasiaa jouluaattona.
Varmaan seksin määrää pitää vähentää ja sanoa että saa jos antaisi lahjan? Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä en pidä. Aina kun joku kaveri tai läheinen antaa minulle lahjan, poden omaatuntoa ja joudun antamaan hänelle takaisin jotain. Enkä koskaan keksi mitään, siis aivan totaalityhjää päässä vaikka miten yrittää keksiä lahjaa. En halua saada lahoja, koska en halua joutua keksimään niitä muille. Kaikki pääsee helpommalla.
Tässä tapauksessa siis mies on halukas tekemään lahjahankintoja muille. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli haluat muilta sellaista mihin he eivät ole valmiit tai katso sitä tarpeelliseksi, mutta itse et halua joustaa? Osta hyvä ihminen itsellesi lahjoja ja anna miehen vaikka paketoida ne. Lopeta vinkuminen turhasta.
Minusta on ainakin mukava toteuttaa kumppanin haaveita ja tehdä asioita joista pitää, tehdä hänet iloiseksi.
En osta lahjaa itselleni jotta mies voi sen paketoida. Miksi hän ostaa lahjan vanhemmilleen mutta ei vaimolle?
Sinulla ei ole "lahjatarvetta" ja jos lahja on haaveesi/unelmasi, niin hohhoijaa vaan. Toteuta kumppanisi haluja niin paljon kuin haluat, mutta yritä nyt hieman relata omien vaatimustesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tai voithan käyttää kyyneliä tai muita naisen aseita, mutta seksin avulla mies ymmärtää parhaiten, että onko vaimo tyytyväinen häneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei ole "lahjatarvetta" ja jos lahja on haaveesi/unelmasi, niin hohhoijaa vaan. Toteuta kumppanisi haluja niin paljon kuin haluat, mutta yritä nyt hieman relata omien vaatimustesi kanssa.
Se on siis liikaa vaadittu että jos on romanttinen höpsö ja pitää lahjan saamisesta että tuo tunne pitää nujertaa?
Minusta tämä on tarve. Mikä oikeus sinulla on arvostella sitä mitä kumppani toivoo? En minä noin tee. Voin olla hankkimatta hänelle lahjaa jos ei sitä tahdo mutta minusta pitää kunnioittaa mitä kumppani itse tahtoo. Koska muuten mennään vain toisen mielipiteen valinnalla ja minua kiinnostaa tietää miten noin voi toiselle tehdä?
Eikö se kumppanin toive ja ilo ole tärkeää vaan sillä ettei minun tarvitse. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tai voithan käyttää kyyneliä tai muita naisen aseita, mutta seksin avulla mies ymmärtää parhaiten, että onko vaimo tyytyväinen häneen.
On tämä itkettänyt. Vaikuttaa myös halukkuuteen. En ymmärrä miten mies pystyy löpörrellä rakkaudesta ja muusta jos tietää että mikä tahansa pieni lahja innostaa.
Miksi tehdä tästä riita?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ovat ne toiveet ja halut joita mies voisi toteuttaa? Vai ei ollenkaan, ei mitään.
Kumppanuus on vastavuoroisuutta ja välittämistä. Ehkä sun pitäisi olla yksin?