Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies soitteli bordellista

Vierailija
16.12.2019 |

Mies soitteli ympäri kännissä saksalaisesta bordellista. Miehen (varattu)ystävä oli kuulemma tilannut ekan matkapäivän kunniaksi palveluita kyseisestä laitoksesta; mieheni istui baaritiskillä ja joi kaljaa, puhui puhelimessa kanssani ja odotti ystäväänsä. En tiedä mitä ajatella enää. Laskettelemaan lähtivät ja bordelliin päädytty kaatokännissä heti ekana iltana. Mites muiden miesten reissut?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas olet helmen kalastanut.

Vierailija
2/3 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat pitää hauskaa. En halua tietää mieheni reissuista yksityiskohtia. Ei hänkään minun reissuistani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole tehnyt kai vielä mitään, mutta jännäksi menee, jos tokana iltana sama ralli niin sit täytyy alkaa pohtimaan tosi tarkasti. Meidän suhde perustuu siihen että ollaan rehellisiä toisillemme, mutta nyt juuri tässä mietin että mitäs sitten jos joku laimeampi aika suhteessa. Olen tietty miettinyt lastakin tämän kanssa, mutta täytyy pohdiskella plussat ja miinukset uudestaan.

Ja hän on tosiaan kiltti ja auttavainen ja se kääntyy välillä häntä vastaan ja luulen että siksi tuolla kaverinsa mukana.

Pitää vissiin aina miesten reissujen jälkeen pyytää menemään testeihin ja oikeasti huolestua jos toisena iltana sama laulu.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi