Miehet hoi! Deittailun alussa neuvoja
Miten pitää miehen mielenkiintoa yllä? Tai pahimmat mokat mitä nainen voi tehdä? Viesteissä tai muuten? En haluaisi tilannetta pilata kun mies uusi tuttavuus. Nyt parhaat vinkit peliin, mikä teitä innostaa ja pitää mielenkiintoa yllä?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Entinen deittailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää? Pahimmat mokat? Ei tässä vaiheessa ole tietoa miehen todellisesta kiinnostuksen tasosta. Ja onko tosiaan peli menetetty jos on ollut seksiä aika alussa?
Enkö muka vaikuta helpolta ja epätoivoiselta jos laitan omaehtoisesti viestejä?Seksi ei pilaa kiinnostusta, ellet ole törmännyt johonkin neitsytfriikkiin. Valitettavasti moni nainen kelpaa meille miehille seksiin, vaikkei kelpaisi seurusteluun. Mutta edelleen: Kiinnostus ei lopahda seksin takia vaan kiinnostusta ei koskaan ollutkaan muuhun.
Kyllä se itseasiassa vähän pilaa. Miehen alkukantainen ja ensikiinnostus kun perustuu naisen saantiin ja"jahtaamiseen" eli kun päädytte sänkyyn loppuu miehen osalta tarve tehdä vaikutus. Kyllä siis se suurin kiinnostus menee sen ekan kerran yhteydessä, ja naisena en siksi olisi ihan heti antamassa. Sen ekan kerran odttaminen miehen kanssa kannattaa, sillä aikana ennen sitä tulet näkemään mitä mies on valmis tekemään saadaksesi sut.
Näitä miehiä kutsutaan pelimiehiksi.
Minkälaisia viestejä sitten lähettää? Mikä on miehestä positiivistä ja kiinnostusta herättävää viestintää? Viittaus hyvään se**iin? Vai mikä?
Vierailija kirjoitti:
No ensinnäkin sillä pääsee pitkälle, kun vastaat niihin viesteihin ja itsekin laitat viestejä, etkä ajattele että hui kaameeta nyt kun laitan viestejä 75% keskimääräistä nopeammalla tahdilla niin vaikutan varmaan helpolta yms. yms. bullshittiä.
Tuossa on kyseessä tilanne, jossa mies on selkeästi kiinnostunut. Eli jos mies oikein toivoo naisen laittavan viestejä. Ei paljon voi mokata vaikka tekisi mitä. Luulen, että aloittaja kyselee neuvoja taas sellaiseen, jossa hän ei vaikutakaan miehen mielestä niiin kiinnostavalta. Hän ehkä laittelee viestejä, mutta mies ei vastailekaan kovinkaan innokkaasti. Siinä ei sitten paljon auta tuollainen neuvo, että laita vaan lisää viestejä.
Alfa-urokset eivät jahtaa naisia. Naiset iskevät kyllä alfoja eikä toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää? Pahimmat mokat? Ei tässä vaiheessa ole tietoa miehen todellisesta kiinnostuksen tasosta. Ja onko tosiaan peli menetetty jos on ollut seksiä aika alussa?
Enkö muka vaikuta helpolta ja epätoivoiselta jos laitan omaehtoisesti viestejä?Seksi ei pilaa kiinnostusta, ellet ole törmännyt johonkin neitsytfriikkiin. Valitettavasti moni nainen kelpaa meille miehille seksiin, vaikkei kelpaisi seurusteluun. Mutta edelleen: Kiinnostus ei lopahda seksin takia vaan kiinnostusta ei koskaan ollutkaan muuhun.
Kyllä se itseasiassa vähän pilaa. Miehen alkukantainen ja ensikiinnostus kun perustuu naisen saantiin ja"jahtaamiseen" eli kun päädytte sänkyyn loppuu miehen osalta tarve tehdä vaikutus. Kyllä siis se suurin kiinnostus menee sen ekan kerran yhteydessä, ja naisena en siksi olisi ihan heti antamassa. Sen ekan kerran odttaminen miehen kanssa kannattaa, sillä aikana ennen sitä tulet näkemään mitä mies on valmis tekemään saadaksesi sut.
Edelleenkin, jos miehen kiinnostus lopahtaa seksiin niin se lopahtaa oli sitä seksiä sitten ekana päivänä tai vasta vuoden päästä. Sekoitat nyt tämän siihen että pelkästä seksistä kiinnostunut mies ei tietenkään jaksa sinua jahdata kuukausia jos et anna. Mutta se vakavasta suhteesta kiinnostunut mies ei ole sinusta yhtään vähemmän kiinnostunut vaikka harrastaisitte seksiä miten pian tahansa.
En usko, että seksi ensimmäisenä päivänä aiheuttaa mielenkiinnon lopahtamista. Itselläni ainakin oli seksiä heti ensimmäisellä tapaamisella. Ja vielä niin, että pyysin miehen luokseni ja sanoin että toivoisin hänen olevan yötä. Ok, olin ehkä vähän turhan yli-innokas... no kuitenkin, onneksi hillitsin sitä yli-innokkuutta kuitenkin aina välillä. Kun mies sitten aamulla lähti luotani, hän oli siitä lähtien jopa se innokkaampi osapuoli, vaikka siihen asti oli ehkä ollut toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
Alan esittää kylmää ja kuumaa. Ja ei se ei saa mua jahtaamaan sua vaan menetän kaiken mielenkiinnon ja alan jopa halveksia.
T: El Romantique (km)
Näin on. Tuollainen kiinnostaa/ei kiinnosta- pelleily on varma tapa saada ainakin minun kiinnostukseni loppumaan.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että seksi ensimmäisenä päivänä aiheuttaa mielenkiinnon lopahtamista. Itselläni ainakin oli seksiä heti ensimmäisellä tapaamisella. Ja vielä niin, että pyysin miehen luokseni ja sanoin että toivoisin hänen olevan yötä. Ok, olin ehkä vähän turhan yli-innokas... no kuitenkin, onneksi hillitsin sitä yli-innokkuutta kuitenkin aina välillä. Kun mies sitten aamulla lähti luotani, hän oli siitä lähtien jopa se innokkaampi osapuoli, vaikka siihen asti oli ehkä ollut toisin päin.
Jep. Kaikki on kiinni siitä, että kiinnostaako miestä parisuhde. Jos kiinnostaa niin ei aikainen seksi sitä asetelmaa muuta miksikään.
Pitää vain olla valitsematta niitä kipinöiviä panomiehiä.
Riippuu asetelemasta. Kun itse Tinderiä vielä pelasin niin muutamaa oikein hyvää tapausta jaksoin hiukan jahdata, mutta samalla oli muita naisia, joten tämä naisen pelailu ja vetkuttelu ei haitannut.
Jos miehellä on kysyntää muualla niin ei se jaksa jahdata. Miksi jahtaisi, mitä sinulla on tarjota mitä muilla ei?
Älä siis ole vaikea. Ole aktiivinen, lähesty, ehdota tekemisitä ja näkemistä. Ei mies siitä pelästy tai jos pelästyy niin ei ole vaivan arvoinen.
No ihan nettideittailuun, omaan ilmoitukseesi ja viestittelyyn toivoisin seuraavaa;
Ole oma itsesi. Älä maalaa itsestäsi yliruusuista kuvaa mutta älä ole liian vaatimatonkaan. Kerro itsestäsi, rehellisesti. Ilmoitukset joissa ei ole mitään muuta tietoa kuin tyyliin "Nainen, Järvenpää, 35, etsii miestä" ovat omituisia. Kaikki kelpaa vai on valmis haaskaamaan aikansa kaikkien kanssa perusperusperustietojenkin selvittämiseen?
Unohda yökerhomaneerit yökerhoon. Kerro, kysy, keskustele kiertelemättä ja kaartelematta, piilottelematta sukupuolistereotypioista rakennettujen muurien takana.
Itselleni yksi isoin turn-off on se kun huomaa selvästi että jokin mahdollisen yhteisen tulevaisuuden kannalta isokin asia yritetään ujuttaa huomaamatta keskustelun ohi, kun tiedät että sillä on merkitystä ja että se jakaa ihmisiä. Kortit pöytää kuvapuoli ylöspäin heti kättelyssä. Jos sinulla on lapsia, kerro se. Jos haaveilet lapsista, kerro se. Jos tavoitteesi on avioliitto, kerro se. Jos sinua ahdistaa muu kuin vaniljaseksi, kerro se. Jos taas 50 shades of gray olikin kiinnostava, kerro se.
Viestittelyn määrässä ja laadussa quid pro quo. Jos tahdot lukea rikasta tekstiä, tuota sitä itsekin. Jos kirjoittelen sinulle viisi kappaletta tekstiä kaikenlaista elämästäni ja kuittaat sen "hihi kiva oli lukea. onks sulla kissaa?" niin ei oikein innostuta kirjoittaa toiset viisi kappaletta kissastani.
m44
Ota yhteyttå. Älä pelaa, älä esitä, ole oma itsesi. En ainakaan itse voi sietää teeskentelijöitä. Jos kiinnostaa, niin sano se, ja toisinpäin. M+30
Jos meillä on yhteisiä kiinnostuksenkohteita panostaisin niihin.
Up
Luulisi aiheesta löytyvän enemmän sanottavaa? Miehet nyt on teidän mahdollisuus ;)
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia viestejä sitten lähettää? Mikä on miehestä positiivistä ja kiinnostusta herättävää viestintää? Viittaus hyvään se**iin? Vai mikä?
Yhtälailla miehetkin haluaa olla haluttavia/kiinnostavia. Joten eiköhän ulkonäöllisillä kehuilla kannata lähteä liikenteeseen, jne. Mutta jos olet hakemassa vain ilta/kerta seuraa niin vinkkaa sitten tuolla toisella.
Vierailija kirjoitti:
Minulla naisena kiinnostus herää vasta seksin myötä. Olkoot miesten mielestä kuinka paha juttu tahansa. Toki sitä ennen täytyy olla muutakin kemiaa, mutta hyväkin juttu lopahtaa jos seksi ei tyydytä minua. Mitäs miehet tästä?
Kuulostat ihan kaveriltani. Toiminta johti luonnollisesti siihen, että nainen tapaili vain panomiehiä ja valitti myöhemmin miten miehet ovat panomiehiä. Jokainen tyylillään
Vierailija kirjoitti:
Minulla naisena kiinnostus herää vasta seksin myötä. Olkoot miesten mielestä kuinka paha juttu tahansa. Toki sitä ennen täytyy olla muutakin kemiaa, mutta hyväkin juttu lopahtaa jos seksi ei tyydytä minua. Mitäs miehet tästä?
Eipä mitään. Olen huomannut itsekin, että seksi yleensä potkii sitä tilannetta eteenpäin. Johtuneeko siitä, että siinä vaiheessa heitetään roskiin viimeisetkin kaverilliset ajatukset ja selkiytyy se, että kyllä tämä on ihan romanttis-seksuaalista kiinnostusta eikä mikään "tosi kiva tyyppi mutta ei minulle".
Oletan, että ap etsii kumppania eikä pelkkää seksiä.
Pahin virhe: antaa seksiä ekalla-tokalla-kolmannella tapaamisella.
Miten pitää mielenkiintoa yllä: olemalla aktiivinen, olemalla kiinnostunut miehen seurasta, olemalla kiinnostunut miehen läheisyydestä ( vaikkakin samalla torjuen liian aikaisen seksin)
M/39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostus kaatoon voi mennä tietenkin, mutta silloinhan mies ei ole muuta halunnutkaan. Siihen ei mitkään viivyttelytaktiikat auta, tällainen mies vain panee muita sillä aikaa kun pihtaat omaa tavaraasi.
Jos mies on sinusta kiinnostunut muutenkin kuin kaatona, aikainen seksi ei vaikuta asiaan millään tavalla. Minulle se ainakin miehenä merkitsee pikemminkin sitä, että nyt tässä mennään eikä meinata. Nainen selvästikin hyväksyy ja haluaa minut fyysisesti, joten ei ole mitään estettä jatkaa tutustumista vaikka kuinka pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Oletan, että ap etsii kumppania eikä pelkkää seksiä.
Pahin virhe: antaa seksiä ekalla-tokalla-kolmannella tapaamisella.
Miten pitää mielenkiintoa yllä: olemalla aktiivinen, olemalla kiinnostunut miehen seurasta, olemalla kiinnostunut miehen läheisyydestä ( vaikkakin samalla torjuen liian aikaisen seksin)
M/39
Jos ap haluaa normaalin tasa-arvoisen suhteen, hän ei ajattele, että nainen antaa ja mies saa seksiä, eikä halua kumppania, joka ajattelee niin.
M/36
Minä uskon, että he uskovat pohjimmiltaan vielä perinteiseen luterilaiseen asetelmaan, jossa naisen ei kuulu olla halukas vaan lopulta antautua miehelle. Miehen vietti on luonnollinen asia, naisen luonnoton. Hyvä tyttö ei anna, ei ainakaan vikisemättä. Sitten antaa, kun on miehen omaisuutta, koska miehen halu määrää.