Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakaspalvelu vain hyvännäköisille ihmisille

Vierailija
15.12.2019 |

Kuulostaa hassulta mutta olen miettinyt palveleeko esim mies myyjät herkemmin jos nainen viehättää häntä ulkoisesti :D sanokaa etten ole ainoa joka tätä miettii salaa

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ainakin yhtä tyly ja ynseä kaikennäköisille.

Vierailija
2/10 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin eräässä kodinkoneliikkeketjussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään rumista asiakaspalvelijoista: tunnen itseni komeaksi.

Vierailija
4/10 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nyt tietty voi olla variksenhanurina kaikille miehille, kun eivät näe niitä samalla tavalla. Miehet taas nähdessään kauniin naisen hyvinkin pyrkivät jollain tapaa lähestymään ja tekemään vaikutusta.

Vierailija
5/10 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Saattavat jopa kilpailla keskenään kuka pääsee palvelemaan.

Rumemmat saavat etsiä myyjää ihan kaikessa rauhassa.

Olen ollut töissä huoltofirmassa, jossa sain nähdä tuommoista meininkiä. Jo tuli äijiin vauhtia kun kaunis nainen näkyi firman pihassa. Rumemmat saivat soitella kelloa ja joutuivat usein odottamaan kun kukaan ei halunnut liikahtaa penkistä. Itse tein asiakaspalvelua aina kun ehdin, mutta aina se ei ollut mahdollista.

Asiakkaat eivät nähneet siellä huollon tiloihin mutta huollosta näki hyvin sekä parkkipaikalle että niihin asiakkaille tarkoitettuihin tiloihin.

Vierailija
6/10 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes.... en enää pysty ajatella asiakaspalvelijoista samalla tavalla.

Vierailija
7/10 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Minä olin 20 vuotta sitten pitkä, hyvävartaloinen kaunotar. Nyt olen pitkä mutta viisikymppinen. Minulla on siis kokemusta siitä, millaista on olla tosi kiinnostava, ja millaista on olla yhdentekevä.

Ennen minulla ei ollut minkäänlaisia vaikeuksia löytää myyjää tai muuta palveluorientoitunutta miespuolista työntekijää avukseni. Tai kahta. Neuvoja tarjottiin auliisti, ongelmatilanteisiin etsittiin reippaasti ratkaisuja, eikä reklamaatioihin suhtauduttu ollenkaan nuivasti. Minua usein huvitti ja joskus kiusasi se, kuinka keskittyneesti minuun luotiin katsekontaktia. Hymyäkään ei tarvinnut pyydellä. Alennuksia annettiin, varasto käännettiin vaikka nurin ja ainokainen, jo toiselle asiakkaalle varattu tuote saatettiin myydä minulle - tai ainakin kerrottiin, että Ihan Vain Sinulle myyn tämän poikkeuksellisesti.

Nyt ikäisekseni ihan hyvännäköisenä olen kaikenikäisille miespuolisille asiakaspalvelijoille kuin ilmaa. Paitsi tietysti siinä tapauksessa, että myyjän palkka on kiinni myynnin määrästä; silloin pääsen näkemään epäkiinnostaville ihmisille suunnattua myyntimiehen ammatticharmia.

Ajatkin ovat muuttuneet, mutta sitä ei voi pitää ainoana tai edes suurena syynä sille, että miesten suhtautuminen on muuttunut kuin päivästä yöksi. Nykyisin pystyn - ennen pitkää - saamaan asiakaspalvelijan viihtymään tilanteessa sillä, että olen hyväntuulinen ja hauska, mutta on tosi pitkä aika siitä, kun aspa on viimeksi kiiruhtanut silmät loistaen minua palvelemaan.

Vierailija
8/10 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainaki naiset ja miehet palvelee huonommin, jos esim oon räjähtäneen näköne 😂

Vierailija
9/10 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on ollu nii, et oon ollu hyvin kaunis, mut niin pieni ja nuoren näkönen, et vaikka olisin ollu kuinka kaunis, mua ei aina otettu vakavasti edes jäätelöostoksilla 😂

Vierailija
10/10 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta jotkut kauniit naiset ovat tunnelmaltaan sulkeutuneita sillä tavalla, että heihin ei saa kunnolla kontaktia. Tai se voi olla sellaista, että ovat varautuneita, koska ystävällisyys heillä tulkitaan väärin (jotkut, varsinkin miehet innostuvat liikaa) tai perusilmeeksi on valikoitunut sellainen "resting bitch face".

Terv. aspa