Kaikkien tekemisten raportointi somekanaviin
Mitä mieltä olette ihmisistä jotka raportoivat kaikki tekemisensä somekanaviinsa? Tunnetteko itse sellaisia?
Kommentit (24)
Mulla on tuttu joka aamusta iltaan päivittää Facebookiin tekemisensä yli 10 kertaa päivässä. Joka päivä samantyyliset jutut. Ja näin on ollut jo vuosia. Lähettelee vielä mese-viestejä kaiken tuon päälle. Käy töissä ja on parisuhteessa jne. Sitten vielä postaa uudelleen niitä jo postattuja juttuja vuosien varrelta jne. On muka positiivinen ihminen mutta jotenkin taustalla kytee joku muu kuin positiivisuus ja on herkkä loukkaantumaan. Mitään negatiivista hänelle ei saa sanoa tai poistaa kavereista.
Olen miettinyt että mikä ihme tätä tyyppiä vaivaa??!
Koko elämänsä raportoiminen someen on säälittävää huomiohakuisuuttta ja tietoturvan sekä yksityisyyden kannalta aivan idioottimaista.
Vierailija kirjoitti:
Koko elämänsä raportoiminen someen on säälittävää huomiohakuisuuttta ja tietoturvan sekä yksityisyyden kannalta aivan idioottimaista.
tämä niin perkuleesti
Luojan kiitos tuo somehypetys alkaa hiipua. Tottakai menee taas jonkin aikaa, kun vähän vanhemmatkin ihmiset pikkuhiljaa lopettelee tuon touhun. Nuoremmat luonnollisesti on nopeammin muuttamassa käytäntöjä. Nämä, jotka edelleen somettavat, ovat joko keski-ikäisiä tai ainakin lähellä sitä.