Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sukkahousut tai niiden korvikkeet atoopikolle

Vierailija
15.12.2019 |

Olen atoopikko ja sukkahousut on minusta inhottavat, muovisen tuntuiset ja kutittavat. Puuvillalegginsejä käytän arkena, ne on kuitenkin arkiset juhlaan. Onko muilla samaa ongelmaa ja kuinka olette ratkaisseet?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuvillaisia on aikuisten kokoa myös.

Rasvaa iho kunnolla ja Anna kuivua ennen kuin laitat sukkahousut. Missä ohuissa on eri merkkejä ja paksuuksia, niissäkin on eroja, pitää vaan kokeilla mitkä ovat päällä hyvän tuntuiset.

Vierailija
2/8 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä myydään silloin tällöin sellaisia paksuja puuvillaisia sukkahousuja, ovat pehmeät iholla. Vai tarkoitatko jotain juhlasukkahousuja? Silloin ehkä kannattaa ostaa sellaiset jotain 60-80 denieriset sukkikset joissa ehkä olisi jokin lämpövuori, se on miellyttävämpi iholle. Niin ja sit paksuista ne thermo-sukkikset ja -leggarit, niissä on ihanan pehmeä sisäpinta. Mut ne vain on ulkopuolelta käsittämättömän huonolaatuisia, nyppääntyvät melkein katseesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä puuvillaisiakin ja merinovillaa jotain 50-80 den . Tai joku shiny wool yms. Pakkasella thermosukkahousut

Vierailija
4/8 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän paljon villaisia sukkahousuja, ohuita sileitä. Muoviset thermo-legginsit eivät hengitä ja ärsyttävät ihoa lopulta.

Vierailija
5/8 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pula-aikana maalattiin iho vahvalla teellä. Kävisikö se? Jos ei löydy sukkahousuja.

Vierailija
6/8 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlasukkiksia käytetään kumminkin suhteessa aika vähän aikaa kerrallaan niin hyvällä rasvauksella niitä sietänee sen hetken.

Vierailija
7/8 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkanauhaliivit ja silkkisukat?

Vierailija
8/8 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaa jalat suihkun jälkeen aina ennen kuin ne ehtivät kuivua. Jollain kunnollisella perusvoiteella, joka sopii omalle ihotyypillesi (Lipolan, Ceralan, Apobase jne.). Ja osta laadukkaita sukkahousuja. Kyllä jalat kestävät satunnaista sukkahousujen käyttöä, kun nämä perusasiat ovat kunnossa.

Itse olen pitkän linjan atoopikko (Protopicia menee säännöllisesti), ja käytän kyllä sukkiksia, useinkin.