Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin Finnair aloittaa suorat lennot Sydneyyn?

Vierailija
15.12.2019 |

Matkaa on 15200 kilometriä, Finnairin A350-koneiden kantama 15000 km, joten pienen lisätankin avulla päästäisiin perille.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

googleta pisin reittilento

Vierailija
2/17 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

googleta pisin reittilento

Miksi googlettaisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloittaisi? Todella pitkät lennot kannattavat huonosti.

Vierailija
4/17 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuon voisi hoitaa lyhyellä vartin tankkaus- ja tupakkapaussilla vaikka Singaporessa?

Vierailija
5/17 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakohan ihmistä lentää vuosittain Suomesta Australiaan? Tulisikohan kone täyteen, jos jotenkin saataisi sovittua, että kaikki lentää samana päivänä?

Vierailija
6/17 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montakohan ihmistä lentää vuosittain Suomesta Australiaan? Tulisikohan kone täyteen, jos jotenkin saataisi sovittua, että kaikki lentää samana päivänä?

Luuletko, että Finnairin lukuisiin Aasian kohteisiin lentää vain suomalaisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aloittaisi? Todella pitkät lennot kannattavat huonosti.

Quantas on avaamassa reittejä Sydney - Lontoo (17000 km) ja Sydney - New York (16000 km).

Vierailija
8/17 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aloittaisi? Todella pitkät lennot kannattavat huonosti.

Quantas on avaamassa reittejä Sydney - Lontoo (17000 km) ja Sydney - New York (16000 km).

Nykistä ja Lontoosta lentää muutama ihminen enemmän kuin Hellsingistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montakohan ihmistä lentää vuosittain Suomesta Australiaan? Tulisikohan kone täyteen, jos jotenkin saataisi sovittua, että kaikki lentää samana päivänä?

Luuletko, että Finnairin lukuisiin Aasian kohteisiin lentää vain suomalaisia?

Kun viimeksi karttaa tutkin, Australia ei ollut Aasiassa.

Vierailija
10/17 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montakohan ihmistä lentää vuosittain Suomesta Australiaan? Tulisikohan kone täyteen, jos jotenkin saataisi sovittua, että kaikki lentää samana päivänä?

Luuletko, että Finnairin lukuisiin Aasian kohteisiin lentää vain suomalaisia?

Kun viimeksi karttaa tutkin, Australia ei ollut Aasiassa.

Pointti taisi olla se, että Finnairin kaukolennoilla matkustajat on pääosin muita kuin suomalaisia. Sehän koko Finnairin nykyinen idea on, että eri puolilta Eurooppaa haalitaan vaihtomatkustajia, jotka vaihtavat Helsingissä kaukolennoille. Suomalaismatkustajat on vain pisara meressä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnair tienaa paremin syöttämällä Helsinki-Singapore -reitillään matkustajia kohti Australiaa, sinne jatketaan yhteistyökumppaneiden lennoilla. Itse Singaporeen ja muihin Aasian kohteisiin yksi kone ehtii Helsingistä eestaas-matkan vuorokauden aikana, jolloin koneiden hyötykäyttö on maksimoitu.

Australiaan ei sellaista kysyntää ole, että kannattaisi reittiä aloittaa.

Vierailija
12/17 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montakohan ihmistä lentää vuosittain Suomesta Australiaan? Tulisikohan kone täyteen, jos jotenkin saataisi sovittua, että kaikki lentää samana päivänä?

Luuletko, että Finnairin lukuisiin Aasian kohteisiin lentää vain suomalaisia?

Kun viimeksi karttaa tutkin, Australia ei ollut Aasiassa.

Pointti taisi olla se, että Finnairin kaukolennoilla matkustajat on pääosin muita kuin suomalaisia. Sehän koko Finnairin nykyinen idea on, että eri puolilta Eurooppaa haalitaan vaihtomatkustajia, jotka vaihtavat Helsingissä kaukolennoille. Suomalaismatkustajat on vain pisara meressä.

Miksi joku lentäisi Keski-Euroopasta Helsinkiin, joka on ihan väärä suunta, kun Australiaan lennetään? Japanin vielä ymmärtää, kun sinne ”oikaistaan” pohjoisen kautta.

Ainoa mikä tulee mieleen, on halvempi hinta, mutta kyllä siinä Non-Stop-lennon ajatus häviää, jos pitää lentää väärään suuntaan vaihtamaan välttyäkseen myöhemmin vaihdolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuon voisi hoitaa lyhyellä vartin tankkaus- ja tupakkapaussilla vaikka Singaporessa?

Lentokoneen tankkaaminen ei ole sama kuin auton. Se kestää kaikkine vaiheineen monta tuntia ja kaikkien on tultava pihalle koneesta koska siellä ei saa turvallisuusmääräysten mukaan olla matkustajia tankkauksen aikana.

Vierailija
14/17 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Australiaan tulipalojen sekaan yli 40 asteen helteeseen? Ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montakohan ihmistä lentää vuosittain Suomesta Australiaan? Tulisikohan kone täyteen, jos jotenkin saataisi sovittua, että kaikki lentää samana päivänä?

Luuletko, että Finnairin lukuisiin Aasian kohteisiin lentää vain suomalaisia?

Kun viimeksi karttaa tutkin, Australia ei ollut Aasiassa.

Pointti taisi olla se, että Finnairin kaukolennoilla matkustajat on pääosin muita kuin suomalaisia. Sehän koko Finnairin nykyinen idea on, että eri puolilta Eurooppaa haalitaan vaihtomatkustajia, jotka vaihtavat Helsingissä kaukolennoille. Suomalaismatkustajat on vain pisara meressä.

Miksi joku lentäisi Keski-Euroopasta Helsinkiin, joka on ihan väärä suunta, kun Australiaan lennetään? Japanin vielä ymmärtää, kun sinne ”oikaistaan” pohjoisen kautta.

Ainoa mikä tulee mieleen, on halvempi hinta, mutta kyllä siinä Non-Stop-lennon ajatus häviää, jos pitää lentää väärään suuntaan vaihtamaan välttyäkseen myöhemmin vaihdolta.

Itse asiassa Roomasta on pidempi matka kuin Helsingistä. Mittaa vaikka karttapallolla.

Vierailija
16/17 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montakohan ihmistä lentää vuosittain Suomesta Australiaan? Tulisikohan kone täyteen, jos jotenkin saataisi sovittua, että kaikki lentää samana päivänä?

Luuletko, että Finnairin lukuisiin Aasian kohteisiin lentää vain suomalaisia?

Kun viimeksi karttaa tutkin, Australia ei ollut Aasiassa.

Pointti taisi olla se, että Finnairin kaukolennoilla matkustajat on pääosin muita kuin suomalaisia. Sehän koko Finnairin nykyinen idea on, että eri puolilta Eurooppaa haalitaan vaihtomatkustajia, jotka vaihtavat Helsingissä kaukolennoille. Suomalaismatkustajat on vain pisara meressä.

Miksi joku lentäisi Keski-Euroopasta Helsinkiin, joka on ihan väärä suunta, kun Australiaan lennetään? Japanin vielä ymmärtää, kun sinne ”oikaistaan” pohjoisen kautta.

Ainoa mikä tulee mieleen, on halvempi hinta, mutta kyllä siinä Non-Stop-lennon ajatus häviää, jos pitää lentää väärään suuntaan vaihtamaan välttyäkseen myöhemmin vaihdolta.

Itse asiassa Roomasta on pidempi matka kuin Helsingistä. Mittaa vaikka karttapallolla.

Oletatko, että lentoreitit kulkee aina suorinta tietä?

Vierailija
17/17 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montakohan ihmistä lentää vuosittain Suomesta Australiaan? Tulisikohan kone täyteen, jos jotenkin saataisi sovittua, että kaikki lentää samana päivänä?

Luuletko, että Finnairin lukuisiin Aasian kohteisiin lentää vain suomalaisia?

Kun viimeksi karttaa tutkin, Australia ei ollut Aasiassa.

Pointti taisi olla se, että Finnairin kaukolennoilla matkustajat on pääosin muita kuin suomalaisia. Sehän koko Finnairin nykyinen idea on, että eri puolilta Eurooppaa haalitaan vaihtomatkustajia, jotka vaihtavat Helsingissä kaukolennoille. Suomalaismatkustajat on vain pisara meressä.

Miksi joku lentäisi Keski-Euroopasta Helsinkiin, joka on ihan väärä suunta, kun Australiaan lennetään? Japanin vielä ymmärtää, kun sinne ”oikaistaan” pohjoisen kautta.

Ainoa mikä tulee mieleen, on halvempi hinta, mutta kyllä siinä Non-Stop-lennon ajatus häviää, jos pitää lentää väärään suuntaan vaihtamaan välttyäkseen myöhemmin vaihdolta.

Itse asiassa Roomasta on pidempi matka kuin Helsingistä. Mittaa vaikka karttapallolla.

Oletatko, että lentoreitit kulkee aina suorinta tietä?

En oleta.

Mutta oletan, että jos Helsingistä lähtevä lento lentää jotain tiettyä väylää pitkin, niin näin tapahtuu myös sillä Roomastakin lähtevällä lennolla jolloin Helsingistä lähtevä lento on edelleenkin lyhyempi kuin Roomasta lähtevä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän