Milloin Finnair aloittaa suorat lennot Sydneyyn?
Matkaa on 15200 kilometriä, Finnairin A350-koneiden kantama 15000 km, joten pienen lisätankin avulla päästäisiin perille.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
googleta pisin reittilento
Miksi googlettaisin?
Miksi aloittaisi? Todella pitkät lennot kannattavat huonosti.
Eikös tuon voisi hoitaa lyhyellä vartin tankkaus- ja tupakkapaussilla vaikka Singaporessa?
Montakohan ihmistä lentää vuosittain Suomesta Australiaan? Tulisikohan kone täyteen, jos jotenkin saataisi sovittua, että kaikki lentää samana päivänä?
Vierailija kirjoitti:
Montakohan ihmistä lentää vuosittain Suomesta Australiaan? Tulisikohan kone täyteen, jos jotenkin saataisi sovittua, että kaikki lentää samana päivänä?
Luuletko, että Finnairin lukuisiin Aasian kohteisiin lentää vain suomalaisia?
Vierailija kirjoitti:
Miksi aloittaisi? Todella pitkät lennot kannattavat huonosti.
Quantas on avaamassa reittejä Sydney - Lontoo (17000 km) ja Sydney - New York (16000 km).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aloittaisi? Todella pitkät lennot kannattavat huonosti.
Quantas on avaamassa reittejä Sydney - Lontoo (17000 km) ja Sydney - New York (16000 km).
Nykistä ja Lontoosta lentää muutama ihminen enemmän kuin Hellsingistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montakohan ihmistä lentää vuosittain Suomesta Australiaan? Tulisikohan kone täyteen, jos jotenkin saataisi sovittua, että kaikki lentää samana päivänä?
Luuletko, että Finnairin lukuisiin Aasian kohteisiin lentää vain suomalaisia?
Kun viimeksi karttaa tutkin, Australia ei ollut Aasiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montakohan ihmistä lentää vuosittain Suomesta Australiaan? Tulisikohan kone täyteen, jos jotenkin saataisi sovittua, että kaikki lentää samana päivänä?
Luuletko, että Finnairin lukuisiin Aasian kohteisiin lentää vain suomalaisia?
Kun viimeksi karttaa tutkin, Australia ei ollut Aasiassa.
Pointti taisi olla se, että Finnairin kaukolennoilla matkustajat on pääosin muita kuin suomalaisia. Sehän koko Finnairin nykyinen idea on, että eri puolilta Eurooppaa haalitaan vaihtomatkustajia, jotka vaihtavat Helsingissä kaukolennoille. Suomalaismatkustajat on vain pisara meressä.
Finnair tienaa paremin syöttämällä Helsinki-Singapore -reitillään matkustajia kohti Australiaa, sinne jatketaan yhteistyökumppaneiden lennoilla. Itse Singaporeen ja muihin Aasian kohteisiin yksi kone ehtii Helsingistä eestaas-matkan vuorokauden aikana, jolloin koneiden hyötykäyttö on maksimoitu.
Australiaan ei sellaista kysyntää ole, että kannattaisi reittiä aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montakohan ihmistä lentää vuosittain Suomesta Australiaan? Tulisikohan kone täyteen, jos jotenkin saataisi sovittua, että kaikki lentää samana päivänä?
Luuletko, että Finnairin lukuisiin Aasian kohteisiin lentää vain suomalaisia?
Kun viimeksi karttaa tutkin, Australia ei ollut Aasiassa.
Pointti taisi olla se, että Finnairin kaukolennoilla matkustajat on pääosin muita kuin suomalaisia. Sehän koko Finnairin nykyinen idea on, että eri puolilta Eurooppaa haalitaan vaihtomatkustajia, jotka vaihtavat Helsingissä kaukolennoille. Suomalaismatkustajat on vain pisara meressä.
Miksi joku lentäisi Keski-Euroopasta Helsinkiin, joka on ihan väärä suunta, kun Australiaan lennetään? Japanin vielä ymmärtää, kun sinne ”oikaistaan” pohjoisen kautta.
Ainoa mikä tulee mieleen, on halvempi hinta, mutta kyllä siinä Non-Stop-lennon ajatus häviää, jos pitää lentää väärään suuntaan vaihtamaan välttyäkseen myöhemmin vaihdolta.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuon voisi hoitaa lyhyellä vartin tankkaus- ja tupakkapaussilla vaikka Singaporessa?
Lentokoneen tankkaaminen ei ole sama kuin auton. Se kestää kaikkine vaiheineen monta tuntia ja kaikkien on tultava pihalle koneesta koska siellä ei saa turvallisuusmääräysten mukaan olla matkustajia tankkauksen aikana.
Australiaan tulipalojen sekaan yli 40 asteen helteeseen? Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montakohan ihmistä lentää vuosittain Suomesta Australiaan? Tulisikohan kone täyteen, jos jotenkin saataisi sovittua, että kaikki lentää samana päivänä?
Luuletko, että Finnairin lukuisiin Aasian kohteisiin lentää vain suomalaisia?
Kun viimeksi karttaa tutkin, Australia ei ollut Aasiassa.
Pointti taisi olla se, että Finnairin kaukolennoilla matkustajat on pääosin muita kuin suomalaisia. Sehän koko Finnairin nykyinen idea on, että eri puolilta Eurooppaa haalitaan vaihtomatkustajia, jotka vaihtavat Helsingissä kaukolennoille. Suomalaismatkustajat on vain pisara meressä.
Miksi joku lentäisi Keski-Euroopasta Helsinkiin, joka on ihan väärä suunta, kun Australiaan lennetään? Japanin vielä ymmärtää, kun sinne ”oikaistaan” pohjoisen kautta.
Ainoa mikä tulee mieleen, on halvempi hinta, mutta kyllä siinä Non-Stop-lennon ajatus häviää, jos pitää lentää väärään suuntaan vaihtamaan välttyäkseen myöhemmin vaihdolta.
Itse asiassa Roomasta on pidempi matka kuin Helsingistä. Mittaa vaikka karttapallolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montakohan ihmistä lentää vuosittain Suomesta Australiaan? Tulisikohan kone täyteen, jos jotenkin saataisi sovittua, että kaikki lentää samana päivänä?
Luuletko, että Finnairin lukuisiin Aasian kohteisiin lentää vain suomalaisia?
Kun viimeksi karttaa tutkin, Australia ei ollut Aasiassa.
Pointti taisi olla se, että Finnairin kaukolennoilla matkustajat on pääosin muita kuin suomalaisia. Sehän koko Finnairin nykyinen idea on, että eri puolilta Eurooppaa haalitaan vaihtomatkustajia, jotka vaihtavat Helsingissä kaukolennoille. Suomalaismatkustajat on vain pisara meressä.
Miksi joku lentäisi Keski-Euroopasta Helsinkiin, joka on ihan väärä suunta, kun Australiaan lennetään? Japanin vielä ymmärtää, kun sinne ”oikaistaan” pohjoisen kautta.
Ainoa mikä tulee mieleen, on halvempi hinta, mutta kyllä siinä Non-Stop-lennon ajatus häviää, jos pitää lentää väärään suuntaan vaihtamaan välttyäkseen myöhemmin vaihdolta.Itse asiassa Roomasta on pidempi matka kuin Helsingistä. Mittaa vaikka karttapallolla.
Oletatko, että lentoreitit kulkee aina suorinta tietä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montakohan ihmistä lentää vuosittain Suomesta Australiaan? Tulisikohan kone täyteen, jos jotenkin saataisi sovittua, että kaikki lentää samana päivänä?
Luuletko, että Finnairin lukuisiin Aasian kohteisiin lentää vain suomalaisia?
Kun viimeksi karttaa tutkin, Australia ei ollut Aasiassa.
Pointti taisi olla se, että Finnairin kaukolennoilla matkustajat on pääosin muita kuin suomalaisia. Sehän koko Finnairin nykyinen idea on, että eri puolilta Eurooppaa haalitaan vaihtomatkustajia, jotka vaihtavat Helsingissä kaukolennoille. Suomalaismatkustajat on vain pisara meressä.
Miksi joku lentäisi Keski-Euroopasta Helsinkiin, joka on ihan väärä suunta, kun Australiaan lennetään? Japanin vielä ymmärtää, kun sinne ”oikaistaan” pohjoisen kautta.
Ainoa mikä tulee mieleen, on halvempi hinta, mutta kyllä siinä Non-Stop-lennon ajatus häviää, jos pitää lentää väärään suuntaan vaihtamaan välttyäkseen myöhemmin vaihdolta.Itse asiassa Roomasta on pidempi matka kuin Helsingistä. Mittaa vaikka karttapallolla.
Oletatko, että lentoreitit kulkee aina suorinta tietä?
En oleta.
Mutta oletan, että jos Helsingistä lähtevä lento lentää jotain tiettyä väylää pitkin, niin näin tapahtuu myös sillä Roomastakin lähtevällä lennolla jolloin Helsingistä lähtevä lento on edelleenkin lyhyempi kuin Roomasta lähtevä.
googleta pisin reittilento