Mitä tarkoitetaan sillä, että nainen on estoton?
Onko se synonyymi sille, että suostuu ihan kaikkeen mitä mies vaan keksii haluta..?
Kysyn ihan vilpittömästi.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Pälättää mitä sylki suuhun tuo
Olis varmaan pitänyt tarkentaa että seksissä...
Ap
Eikä tietenkään. Minusta on hauska kiusata miehiä sanomalla, että olen estoton. Vaikka oikeasti olen ujo ja estoinen. Ehkä hyvin humalassa ei ole mitään rajaa, muuta kuin oksennus suussa.
Mutta eihän ne miehet sitä koskaan saa tietää.
Ei se nyt ihan sitä tarkoita että suostuu kaikkeen. Jo se on aika hyvä että osaa sanoa mitä haluaa. Mä oikeastaan haluan ajatella niin että estoton nainen osaa nauttia seksistä. Sehän siinä on niinku idis että siitä hommasta nauttii.
Estottoman naisen kaikki kolot saa kairata.
Estoton ei mieti miltä homma näyttää vaan miltä se tuntuu.
Miehet on sellaisia, että pienikin vihjaus saa mielikuvat laukkaamaan. Mitä tahansa seksiin liittyvää sanoi, se on heistä kiinnostavaa. Jos sanoo vaikkapa, että ei ole kiinnostunut seksistä. Heti alkaa kysely, että miksi et ole. Parempi olisi olla hiljaa.
Osaa sen verran päästää "irti" ja nauttia itse seksistä ja myös pyytää ja sanoittaa sitä partnerille.
Kielii myös rohkeudesta ja hyvästä itsetunnosta.
M45
Suostuu kaikkeen mitä mies vaatii ja teeskentelee vakuuttavasti nauttivansa. Feikkaa miehen iloksi myös orgasminsa.
Sitä että nainen on niiiiin köyhä ettei sillä ole ollut varaa ostaa yhtään Estoa..
Pälättää mitä sylki suuhun tuo