Tunnetko henkilöä joka ”ottamassa aina olisi - antamassa ei koskaan”?
Kommentit (4)
Hmm, eräs tuttavani luotti että eläkkeelle siirtynyt yhteinen tuttava tekisi töitä ilmaiseksi, vain "rakkaudesta lajiin". Hän on mielestäni aika itsekeskeinen ja pitää huolen siitä että kaikesta toiminnasta syntyy hänelle "voittoa" eli että hän saa enemmän kuin menettää, oli sitten kyse rahasta tai vastapalvelusten määrästä. Minä kelpaan muuttoavuksi joka kerta, hän taas ei pysty auttamaan minun muutoissani koska selkä ei kestä. Olen minimoinut kontaktin tähän ihmiseen.
Tunnen. Vienti, myynti, b2b, länsirannikko ja vaikea narsismi . Siinä avainsanat. Minäminäminä ja mun.
Sisko.
Pyytämässä jatkuvasti apua, heiltäkin, jotka tapaa ensimmäistä kertaa elämässään. Vasta-apua turha pyydellä. Varmaan tulisi suohon uppoavaltakin syyllistämään, ettei ole häntä auttelemassa.
Ärsyttävintä tässä on, että varsinkin miehet paapoo häntä, levittäen punaista mattoa jalkojensa eteen. On suorastaan sellainen palvova lauma ympärillään. Seurustelusuhteet tosin jäävät lyhyiksi, vika on aina miehessä.
Ex-mies. Toi kerran työpaikalta mulle lahjaksi muovipusseja, kun sai ilmaseksi🙄. Nuuka oli. No seksiä antoi, mutta antoi myös työkaverinaiselleen, jonka takia sitten erosinkin.