En ymmärrä naisia, jotka lihovat suhteessa ja olettavat miehen yhä haluavan heitä.
Kommentit (52)
Semmoinen se ajatusmaailma voi paikallisella ihmisellä olla
jos ei ole koskaan rakastunut oikeasti. Tsemppiä ap.
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen se ajatusmaailma voi paikallisella ihmisellä olla
jos ei ole koskaan rakastunut oikeasti. Tsemppiä ap.
*pinnallisella
Just kävi mies kopeloimassa ja ihmetteli "kainouttani". T:suhteen aikana +70kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus ja fyysinen halu ovat kaksi eri asiaa.
Eivät ainakaan minulla. En halua muita miehiä kuin sitä, jota rakastan.
Sama juttu. Ajatus seksistä ilman tunteita ällöttää.
Oma mieheni on lihonut, menettänyt hampaita ja alkanut kaljuuntumaan suhteen alkamisen jälkeen. Ja silti rakastan häntä yli kaiken ja pidän häntä haluttavana.
Mikä ihmeen oletus se on, että kaikki miehet pitäisivät hoikista.
Vierailija kirjoitti:
Niin miehet pitävätkin.
Naisena oksennan jonkun etuoikeutetun patriarkan eläimellisille himoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin miehet pitävätkin.
Älä puhu minun puolestani.
M30
Itse erosin aikanaan kun nainen lihosi eikä nähnyt edes asiassa ongelmaa. Varmaan monella miehellä sama murhe, että mennään yhteen sutjakan naisen kanssa ja vuosien saatossa alkaa kertyä vararengasta naisen vyötärölle. Eihän se toki silmää miellytä enää.
Vierailija kirjoitti:
Ei lihonneella naisella tee enää mitään.
Katkeran peräkammarin pojan puhetta...
Lisättiin ilmoitus asiattomasta sisällöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin miehet pitävätkin.
Hölö hölö. Makuasia se on. Tiedän monia miehiä jotka eivät pidä hoikista naisista. Vaan rehevistä.
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se surullista, jos toinen (kumpi vain) lihoisi ja toisella sitten menisi halut. Mutta mitäs sille mahtaisi? Ei taida olla tahdon asia.
Jep! Ja kun täällä jotkut pyhimykset itkee "Yhyy en minä ainakaan halua ihmistä, jota en rakasta, yhyy." Joo, ok. Mutta tämä ei toimi toisin päin. Voit rakastaa ihmistä, jota et enää halua. Ei se rakkaus halujen mukana valu viemäriin, vaikka niitä ei enää olisikaan.
Muutenhan iso osa naisista aina välillä ei rakastaisikaan miehiään. Naisilla aika usein tuota haluttomuutta esiintyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin miehet pitävätkin.
Hölö hölö. Makuasia se on. Tiedän monia miehiä jotka eivät pidä hoikista naisista. Vaan rehevistä.
Varmaan kuitenkin enemmän niistä tiimalasin mallisista rehevistä, kuin omenista.
Vierailija kirjoitti:
Itse erosin aikanaan kun nainen lihosi eikä nähnyt edes asiassa ongelmaa. Varmaan monella miehellä sama murhe, että mennään yhteen sutjakan naisen kanssa ja vuosien saatossa alkaa kertyä vararengasta naisen vyötärölle. Eihän se toki silmää miellytä enää.
Vuosien varrella saa varautua kyllä suurempiinkin muutoksiin kuin muutamaan ylimääräiseen kiloon. Jos aikoo olla saman ihmisen kanssa koko loppuiän, tulee muutoksia matkan varrella aika paljon. Vaikka kuinka pitäisimme itsestämme huolta, meitä ei vanhoina tunnista nuoruusajan kuvista.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisikin ottaa fiksu ja miellyttävä nainen. Fiksu ei muutu tyhmäksi yhtäkkiä.
Palstan mukaan naisista tulee vanhetessaan kuitenkin epähaluttuja. Eikö se sitten ole aivan sama minkä painoinen on.
0/5 Vaikka mammat ostivatkin tarinan ihmeen helposti.