Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin treffeillä ja nyt jäi tunne, että mies ihastunut, mutta itse näen vain kaverina. Miten sanoisin asiasta?

Vierailija
15.12.2019 |

Mies ei ole yhtään tyyppiäni, mutta mukavaa seuraa eli ystävänä voisin ehkä ajatella. Sain käsityksen, että mies ajattelee toisin. Vai miten tulkitsette tämän? Mies sanoi lähtiessämme, että "Katsotaan, jos nähdään uudestaan" sekä oli noin tunti treffien jälkeen laittanut viestin, että unohtui sanoa joulutervehdys ja toivotti hyvää joulua nimelläni.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen vielä mietin, että entä, jos ulkonäöstä huolimatta jotain voi kehittyä, mutta nyt olen jo alkanut rauhoittua ja ajatella järjellä. Jos ulkonäkö ei miellytä sitä ei miksikään muuta.

Vierailija
42/43 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteeni ennen treffejä oli, että olen ollut suhteessa varatun kanssajo pidemmän aikaa. Kyllähän se vähän itsetuntoa hiveli, kun saan pitkästä aikaa huomiota vapaalta mieheltä. Siksi ajattelin voisinko kiinnostua tuosta miehestä myöhemmillä treffeillä, mutta ehkä ajattelutapani oli väärä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan sitä toiset treffit käydä? Jos siis mukava tyyppi, eikä ulkonäöltään aivan possu ja muuten siisti.