Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välillä saa oikein tosissaan kylmiä väreitä tästä porukasta...

Vierailija
18.06.2006 |

Viitaten siis Softis-ketjuihin. Tuntuu, että joillakin on siellä nyt mennyt pikkuisen yli tuon ihmisen asioiden seuraaminen.

Luulen tosin, että noiden hullujen viestien takana on yksi ja sama ihminen enimmäkseen. Aina kun Softiksesta on jotain hyvää sanottavaa jollain, tämä joku kirjoittaa, että onko kysyjä Softiksen perseennuolija? Aina samat sanat, näissä tämän päivän ketjuissa ja yhdessä jo kuukausia sitten tekemässäni, jossa tiedustelin Softikselta jotain ihan kohteliaasti.

Softis: Neuvoisin olemaan varovainen. Kuvasi ja paljon tietojasi on saatavilla, ja ilmeisesti joku hullu on saanut sinusta pakkomielteen.

Ja mammat täällä yleensä, teidän käytös on niin uskomanta tän(kin) asian tiimoilta, että huhhuh...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin jo aiemmassa ketjussa et mä tehny 2 alotusta. Enkä ees tunne koko tyyppiä

Vierailija
2/10 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisaalta, MIKSI jotkut, kuten ss, antavat tietojaan noin avoimesti netissä. Siis jos haluaa pysyä anonyymina, jos ei halua kuvia arvosteltavan jne. niin tiedot voi pitää salaisina. En ota osaa herjaukseen tai juoruiluun, mutta ehkä hieman naiivia jos luulee kaikkien olevan hyväntahtoisia ja järkeviä ihmisiä netissä, jotka lukevat tietosi korkeintaan mielenkiinnolla, joillain on tarve ilkeilyynkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvien ym. tietojen laittaminen nettiin ei oikeuta lynkkaamaan, mutta on hassua jos kuvitellaan että sellaista ei tapahdu. En tiedä, miten Softer Sin itse on ottanut kantaa näihin juttuihin.

Tästä syystä levitän kuviani netissä vain rajatuilla alueilla. Tietysti aina on mahdollista että moka käy, ja kuvat " leviää" , mutta siitä riskistä olen tietoinen.

Vierailija
4/10 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan softersinin tulisi olla aika tarkkana nyt moisen pakkomielteisen kirjoittajan suhteen, vaikutti todella oudolta.

Vierailija
5/10 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Aina kun Softiksesta on jotain hyvää sanottavaa jollain, tämä joku kirjoittaa, että onko kysyjä Softiksen perseennuolija? Aina samat sanat, näissä tämän päivän ketjuissa ja yhdessä jo kuukausia sitten tekemässäni, jossa tiedustelin Softikselta jotain ihan kohteliaasti.

Vierailija
6/10 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on täällä ollut varsin kivaa ja av on ollut jopa hyödyllinen paikka.

Kaikkea en kerro. Jos joku haluaa retostella juttujani, niin en voi sille mitään. Olen kuitenkin (siitäkin) riskistä tietoinen, että niin voi käydä.

Vierailija
7/10 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajia on lapsissa ja aikuisissa.

Itsekin siitä olen osani saanut lapsena olin koulukiusattu ja nyt aikuisena olen ollut työpaikkakiusattu.

Täällä on kiusattu jos teen kielioppivirheitä, sitä ei esiinny muilla palstoilla joihin kirjoittelen.

OTSASSANI LUKEE ILMEISESTI SAA KIUSATA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Netissä en kerro itsestäni paljastavia tietoja ja en edes paikkakuntaa missä asun. Koetan varoa haaskalintuja.

Vierailija
8/10 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta totta puhut, varovainen tietojen levittelyssä kantsii olla.

Vierailija
9/10 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni siellä oli näitä tiimarivihkoilijoita useampia ja joku näistä oli saanut päähänpinttymän vakkarista joka kertoi itsestään aika avoimesti. Tämä tiimarivihkoilija alkoi ilmeisesti häiriköidä kyseisen vakipalstailijan kotia ja puhelinta kaivettuaan nämä tiedot jostain. Muistaakseni tilanne laukesi vasta, kun poliisiin oltiin oltu yhteydessä.

Maailma on täynnä hulluja ja näillä palstoilla se näkyy selvemmin, koska kaikilla on mahdollisuus esiintyä ilman nimeä tai nimimerkkiä.

Vierailija
10/10 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen näitä naiiveja henkilöitä, jotka kirjoittavat itsestään kaiken nettiin ja sitten kummastelevat, kun negatiivisetkin asiat ruoditaan tai joku pieni tiimarinvihko-salapoliisi tonkii huvikseen heidän asioitaan. Jotain järkeä, arvon rouvat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän