Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisikö vaan lakata kokonaan viestittelemästä miehelle, joka ei vastaa aina viesteihin?

Vierailija
15.12.2019 |

Ollaan viestitelty jonkin aikaa. Hän sanoi etsivänsä pitkäaikaista suhdetta joten ajattelin että ties vaikka saisin hänestä miehen itselleni. Mies on kuitenkin vähän kummallinen...ei vastaa lähes koskaan kun soitan eikä viesteihinkään tule vastauksia aina. Sitten taas 1-3 päivän kuluessa hän taas viestittelee jotain. On puhunut tapaamisesta mutta lähinnä sek.sin merkeissä. Ei kyllä haittaa minua, koska pidän kyllä sek.sistä eikä minun tarvitse olla parisuhteessa, jotta saan siitä mielihyvää.

Pitäisikö katkaista yhteydet kokonaan, kun tuntuu ettei tapaaminenkaan kovin helposti järjesty?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaise yhteydet kokonaan! Ei kuulosta yhtään hyvältä tuollainen.

Vierailija
2/31 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksiini pohjautuen katkaisisin yhteydenpidon jo nyt hyvissä ajoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkaise yhteydet kokonaan! Ei kuulosta yhtään hyvältä tuollainen.

Joo, taidanpa jättää vastaamatta äijän seuraavaan viestiin, jos sellainen tulee. Vaikuttaa siltä että hän joko pitää minua varalla tai sitten ei ole sitä mitä sanoo olevansa (kuva ei välttämättä oma, nimi ja siviilisääty pelkkää huijausta). Koska jokuhan tässä mättää. Ei kukaan jolla on puhtaat jauhot.pussissa käyttäydy näin. Toivottavasti laittaa taas kohta viestiä, niin voin jättää vastaamatta. Olisi pitänyt jättää vastaamatta jo aiemmin.

Ap

Vierailija
4/31 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu mies seksiseuraa hakemassa. Luulee sitä löytyvän paremmin, jos esittää hakevansa pitkäaik. suhdetta, vaikka oikeesti asia on päinvastoin. Voihan tietysti seksisuhdekin olla pitkäaikainen, mutta jokin tuossa hommassa haisee.

Vierailija
5/31 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jätä homma sikseen.

Ite tapailin yhtä joka oli ristiriitanen ja epämääränen. Lopulta kyllästyin siihen hommaan, vaikka ois voinu jatkaa seksisuhteena. Epäselvistä ei ota selvää.

Vierailija
6/31 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alffan leikkikaluksi meinasit? Jos joku kiltti ja kunnollinen mies haluaisi tehdä susta tyttelin niin torjuisit. Pahan pojan huono ja välinpitämätön käytös kiihottaa.

Vierailija
7/31 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan kyseessä olla myös mies, joka on jo kokenut tiiviin parisuhteen, ja nyt kokeneempana haluaa suhteen, jossa ei jatkuvasti nysvätä yhdessä. Töihin ja harrastuksiin menee myös aikaa. Itse en varsinaisesti tykkää soitella, vaan jutella ehtii sitten, kun tavataan.

Vierailija
8/31 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alffan leikkikaluksi meinasit? Jos joku kiltti ja kunnollinen mies haluaisi tehdä susta tyttelin niin torjuisit. Pahan pojan huono ja välinpitämätön käytös kiihottaa.

Jaa, itse sain kyllä sen käsityksen, että miehen välinpitämättömyys ei kiihota ap:ta.

Vierailija
9/31 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan kyseessä olla myös mies, joka on jo kokenut tiiviin parisuhteen, ja nyt kokeneempana haluaa suhteen, jossa ei jatkuvasti nysvätä yhdessä. Töihin ja harrastuksiin menee myös aikaa. Itse en varsinaisesti tykkää soitella, vaan jutella ehtii sitten, kun tavataan.

Jos aloittaja odottaa 3 päivää vastausta , niin ei hän hirveän tiiviisti miestä pommita. Ja sen voi sanoa heti aluksi. Mielestäni kuulostaa varatulta. Ei ainakaan yksinäiseltä.

Vierailija
10/31 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen perusteella, kyseessä on nyt varattumies.

Vierailija
11/31 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eiei, valehtelee ja haluaa seksiä. Poikki.

Vierailija
12/31 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Meni 2 päivää ja nyt tuli taas "tuhma viesti". En todellakaan aio vastata.

Mikähän diagnoosi tällä on?

Ap

Vierailija
13/31 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu ukko haluaa nettiseksiä sinulta. Hetken hupia. Voi olla kiireistä seksiäkin joskus "koiran kanssa lenkillä" tms.

Ei ole kovin kiinnostunut sinusta muutenkaan. Löydät paremman.

Vierailija
14/31 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattu ukko haluaa nettiseksiä sinulta. Hetken hupia. Voi olla kiireistä seksiäkin joskus "koiran kanssa lenkillä" tms.

Ei ole kovin kiinnostunut sinusta muutenkaan. Löydät paremman.

Jep. Toivon todella ettei kukaan nainen anna tälle. Mistä näitä sikiää?

Ap

Vierailija
15/31 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis niin paljon mieli laittaa viesti "painu h...lvettiin" mutta olisi typerää näyttää suuttumustaan. Kaikkein parasta kun jättää vaan vastaamatta ja osoittaa että on minulle pelkkää ilmaa (vaikka totuus onkin että kihisen raivosta 😄) Sen verran kuitenkin tähän ikään oppinut mitä kannattaa tehdä ja mitä ei.

Ap

Vierailija
16/31 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

varattu. 

Vierailija
17/31 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on monta säätöä menossa. Olet jossain sijoilla 6-8 ns. varalla.

Vierailija
18/31 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Miehen numero estoon niin homma vielä kannaltasi helpottuu. :) Varattuhan tuo lienee. 

Vierailija
19/31 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli tulla taas päivittämään..

Mieheltä on tullut tänään jo kaksi viestiä eli kaiken kaikkiaan kolme viestiä lähettänyt joihin en ole vastannut. Tänään tuli siis tapaamisehdotus aamulla ja iltapäivällä ihmettelevä viesti kun minusta ei kuulu mitään. AI ETTÄ MÄ NAUTIN! Kuinka monta kertaa hän on itse ollut vastaaamatta ja nyt kun suvaitsee laittaa viestiä niin minä en vastaakaan! Uskomatonta, ajattelee varmasti hän... 😄😄😄

Ap

Vierailija
20/31 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopeta yhteydenpito mokomaan. Lähde sensijaan yöelämään kiitämään.