Mitä mieltä Tupperwaresta?
Sain kutsun tuttavan tuttavan Tupperware-kutsuihin. Kannattaako ostaa sieltä mitään? Lupasin nyt mennä, mutta mulla ainakin sellanen mielikuva, että on aika ylihinnoiteltuja tuotteita...
Kommentit (25)
Olen joskus ollut tupperi-myyjänä ja oli ihan hauskaa ja tuottoisaa puuhaa. Kuten moni todennut sieltä löytyy paljon hyvää, mutta paljon huonoa. Tai ei varsinaisesti huonoa vaan turhaa. Pakasterasiat eivät juuri poikkea markettirasioista ja jotkut Jäänallet kestävät mikron, tupperin vastaavat ei. Myöskään mitään vatkauskulhoja tms en ostaisi Tuppereilta, koska aivan yhtä hyviä saan muualtakin. Sen sijaan pieni mutta aivan loisto ostos on ollut sellainen nuolija. Ne kun tuppaa aina jossain vaiheessa katkeamaan, tämä jos katkeaa, voin pyytää ilmaiseksi uuden tilalle.
Itse esittelin vain tuotteita joihin uskoin ja vastasin rehellisesti jos joku kysyi mielipidettäni jostain tuotteesta. Kauppa kävi hyvin, vaikka kerroin joskus niistä vaihtoehdoistakin.
Vierailija:
Nykyisin esim. Orthexin kipoissa on myös takuu. Ja kestävät taatusti sen aikaa, että niihin kyllästyy ja haluaa ostaa uudet. Kuka haluaa käyttää 40 v samaa kulahtanutta muovikippoa. Ja muovi on aina muovia eli ei ainakaan meillä tule ruokapöytään saakka.
Mä en ainakaan halua perinnöksi mitään muovikippoja. Mummon vanhoja tuppereita - ei kiitos.
Minulta löytyy mm. kakkukupu, mehukannu ja mukit, leipälaatikko, kannellinen salaattiastia, juustokupu, veitsitukki veitseineen, lämmön pitävä keittokulho, termoskannu, jäätelökauha, vatkauskulho, paistinlasta, mikrokannu ja eväsrasioita useampaa mallia ja salaatin ottimet.
Voisin melkein sanoa, että harrastan ruoanlaittamista ja leipomista, vaikka kaikkien kai sitä pakko on ruokaa tehdä. Tupperin tuotteet ovat vain osoittautuneet jatkuvassa käytössä kestävimmiksi ja olen kyllä saanut paljon tuotteita emännän lahjanakin.
Eli sanot esittelijälle, että olet hukannut sen ja haluaisit ostaa pelkästään sen et kulhoa. Maksaa muutaman euron ja se on kyllä tosi hyvä salaatteja tehdessä.