Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies ei laukea yhdynnässä

Vierailija
14.12.2019 |

Jotenkin tylsää. Kaava on se että mies hoitelee ensin minut käsin/sulla. Sitten yhdyntää eri asennoissa. Minä saan päällä ollessa, mutta mies ei lainkaan. Sitten lopuksi hoidan miehen käsin, ja saan vatkata käteni puuduksiin ennenkuin mies laukeaa. Toisinaan lerpahtaa kesken ja mies jää sitten ilman.
Olisko mitään vinkkejä auttamaan tilannetta? Mies vaikuttaa tosin täysin tyytyväiseltä, minä en..

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en lauennut eilen vaikka nainen otti suihin runkkasi ja pantiin kolmessa asennossa. Yleensä helpoin tapa laueta on panna takaapäin mutta eilen ei onnistunut.

Naisen runkkaaminen ei oikein toimi. Pitäisi kokeilla käyttää jotain öljyä/liukastetta niin että nainen voisi hyväillä terskaa. Silloin varmaan laukeaisi aika nopeasti.

Vierailija
22/24 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä on iso osa jotka vatkaa vehkeensä tunnottomaksi..mukava loppuelämä käden kanssa

Jos nainen sauvottaa pillun helläksi niin onko se loppuelämän tunnoton?

Miehellä max viikossa tunto ainakin palaa vaikka kuinka hakkasi.

Veikkaan syyksi suominaisten väljyyttä vain ja kiitos siitä Gambian matkoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko joku oikeasti, että p*llu väljentyy, jos on isomunaisen kanssa? Voi luoja! XD

Vierailija
24/24 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuleeko joku oikeasti, että p*llu väljentyy, jos on isomunaisen kanssa? Voi luoja! XD

Luuleeko joku oikeasti, että peniksestä tulee tunnoton jos runkkaa? Voi luoja! XD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän