Sanokaa, että sitä tosirakkautta on olemassa?
Eikö joku ole kokenut onnellisen ja onnistuneen suhteen? Itse olen rämpinyt sydänsuruissa ja raa'assa deittimaailmassa (enimmäkseen ei osallistuen) niin kauan, että en osaa enää hahmottaa, mikä on realistista ja mahdollista.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
On sitä. Se on vaikeaa löytää, ja ensin piti löytää aito rakkaus itseään kohtaan. Kun lakkasin hakemasta ulkopuolelta muiden hyväksyntää ja etenkin miesten hyväksyntää, aloin elää hyvää ja onnellista elämää. Ja yhtäkkiä, tielleni tuli toinen ihminen joka eli myös itsekseen hyvää elämää, mutta kaipasi toista rinnalleen.
Ensimmäisen tosirakkauden löysin siis 37-vuotiaana. Vasta nyt ymmärrän mitä rakkaus ja onnellisuus parisuhteessa on.
Mulle kävi just näin!
Paitsi että sitten vuoden kuluttua kun olin aloittanut uuden elämän ko ihmisen kanssa, elämä paljastui valheeksi. Valheeksi.
Mietipä sitä..
Uskon että ihminen on tosirakkautesi vasta kun olette oikeasti olleet yhdessä pitkään.
En olisi ikinä uskonut suhteeseen lähtiessäni että kyse on valheista.
Kumppanini kertoi ja sanoi minulle mitä uskoi minun haluavan kuulla. Yhteiset suunnitelmat katosivat ja lupaukset muuttuivat minun väärin ymmärtämyksen aiheuttamiksi. Hän ei siis rikkonut mitään lupauksia vaan minä käsitin väärin.
Ja minä olin todella juuri tuossa tilanteessa, oppinut rakastamaan itseäni pitkän terapia prosessin jälkeen yms. Pidin itseäni valmiina rakastamaan yms. Ja päädyin huijarin haaviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sitä, hanki koira.
Tää on kyllä totta. Uskollisempaa kaveria ei ole olemassa.
Myös kissa yhtä uskollinen, ja kiintyy syvästi ihmiseen.
Yksipuolinen rakkaus ei ole rakkautta lainkaan, siinä ihastutaan epätodelliseen haavekuvaan.
Minä löysin mieheni 10 v sitten, kävellään yhä käsi kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sitä. Se on vaikeaa löytää, ja ensin piti löytää aito rakkaus itseään kohtaan. Kun lakkasin hakemasta ulkopuolelta muiden hyväksyntää ja etenkin miesten hyväksyntää, aloin elää hyvää ja onnellista elämää. Ja yhtäkkiä, tielleni tuli toinen ihminen joka eli myös itsekseen hyvää elämää, mutta kaipasi toista rinnalleen.
Ensimmäisen tosirakkauden löysin siis 37-vuotiaana. Vasta nyt ymmärrän mitä rakkaus ja onnellisuus parisuhteessa on.
Mulle kävi just näin!
Paitsi että sitten vuoden kuluttua kun olin aloittanut uuden elämän ko ihmisen kanssa, elämä paljastui valheeksi. Valheeksi.
Mietipä sitä..
Uskon että ihminen on tosirakkautesi vasta kun olette oikeasti olleet yhdessä pitkään.En olisi ikinä uskonut suhteeseen lähtiessäni että kyse on valheista.
Kumppanini kertoi ja sanoi minulle mitä uskoi minun haluavan kuulla. Yhteiset suunnitelmat katosivat ja lupaukset muuttuivat minun väärin ymmärtämyksen aiheuttamiksi. Hän ei siis rikkonut mitään lupauksia vaan minä käsitin väärin.
Ja minä olin todella juuri tuossa tilanteessa, oppinut rakastamaan itseäni pitkän terapia prosessin jälkeen yms. Pidin itseäni valmiina rakastamaan yms. Ja päädyin huijarin haaviin.
Todella ikävää, että jouduit huijarin ja valehtelijan uhriksi. Älä silti pliis mitätöi tuon lainaamasi henkilön kokemusta vain siksi, että sinulle on käynyt kurjasti. Omat traumat ja pettymykset pitää käsitellä jotenkin muuten, kuin projisoimalla niitä toiseen ihmiseen. Muuten syntyy pahan olon kehä, joka vahingoittaa sekä sinua että sitä henkilöä, joihin näitä asioita heijastat.
Tosirakkautta on olemassa. Harvemmin ajoitus sattuu kohdalleen, joten jos on naimisissa tosirakkautensa kanssa, on ollut onnea mukana.
Yleensä se löytyy silloin, kun jompikumpi tai kumpikin on varattu, eli siitä joutuu luopumaan.
Tosi rakkautta on, mutta ei ole taattua että saat olla yhdessä tosirakkautesi kanssa.
Oma tosirakkauteni elää toisella puolen maapalloa.
Kirjoitin hänelle viime yönä. Olen tällä hetkellä suhteessa jossa voin todella huonosti mutta en pysty lähtemään. En ainakaan vielä. Kumppani on pettänyt pahimmalla mahdollisella tavalla ja olen taloudellisissa vaikeuksissa, mutta en vaan pysty lähtemään.
Kun kirjoitin tosirakkaudelleni, kirjoitin kaiken vain mitä mieleen tuli. Miksi näin. Miksi tätä kipua. Hän vastasi ja juuri oikeilla sanoilla .
Tosirakkauden kanssa ei tarvitse olla ulkokultainen tai teeskennellä. Tosirakkaus jaksaa tukea vaikka samalla tuntee tuskan siitä miksi meille ei koskaan voinut asiat järjestyä . Sama se on toisinpäin hänen kanssa että minä tuen häntä.
Se on ihmeellinen tunne.
Luulin että nykyinen kumppanini olisi ollut toinen tosirakkauteni mutta näin ei ole. Yritän kuitenkin koska en kestä hyväksyä todellisuutta, että kuvittelin kaiken ja se oli kaikki vain petosta. Hävettää niin paljon että en edes kehtaa kenellekään asiasta kertoa ja jatkan vaan suhdetta niinkuin normaalisti. Ainoa ihminen kenelle kehtaan kertoa on tosirakkauteni.