Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset hakevat netistä seuraa epärealistisilla kuvilla?

Vierailija
14.12.2019 |

Etenkin naisilla on tapana lisätä itsestään kuvia, jotka eivät vastaa todellisuutta.

Eikö olisi viisaampaa laittaa todellisuutta vastaava tai jopa todellisuutta hieman huonompi kuva, niin tapaamishetkellä voisi toinen yllättyä positiivisesti? Jos laittaa itsestään liian hyvännäköisen, epätodenmukaisen kuvan, niin voi olettaa, että vastapuoli sitten vaatiikin toisen ulkonäöltä paljon. Jos ulkonäkö onkin tapaamisen yhteydessä jotain ihan muuta, eikö se ole molemmille kiusallista?

Miksi siis naiset tekevät näin? Onko niin, että he eivät halua myöntää edes itselleen etteivät ole superhyvännäköisiä, ja elävät ikään kuin haave-elämäänsä kuvien kautta?

Monet näistä vieläpä valittavat miesten olevan pinnallisia, mutta eivät tajua, että juuri näillä epärealistisen hyvännäköisillä kuvilla vetävät niitä pinnallisia miehiä puoleensa...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ainaki lisään vaan onnistuneimmat kuvat, ja valotan niitä vielä vähän koska tykkään vaaleammista kuvista enemmän. :) jos mä saan nettiin itse valita kuvat, en mä valitse rumia kuvia. Luonnossa ei voi valita paitsi toki voi meikata, tuunata ja miettiä että miltä näyttää minkäki ilmeen kanssa, mutta oon luonnonlapsi joka ei osaa poseeraa, niin kivaa vastapainoa on lisätä se paras kuvakulmasta otettu kuva. Tosin mä en haekkaan seuraa. :D jos mä hakisin, mä lisäisin ehk vähän huonompiaki kuvia. :D ja en osaa itse ees sanoa että kuinka eri näkönen on oikeesti, koska mä siis vaan otan ok asennon kanssa 2-3 kuvaa ja niistä se paras. en usko että se nyt muuttuu mitenkään täysin eri ihmisen näköseks, ja jos muuttuu, niin aika outoo.

Vierailija
2/8 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut näyttävät pelkässä naamakuvassa aivan normaalilta, vaikka siellä saattaakin olla todellisuudessa 160-kiloinen höyrylaiva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain passikuvalla ei välttämättä pääse treffeille ollenkaan. Kasvotusten tavattaessa joku saattaa tietysti pettyä, jos kuvat olivat edustavia, mutta eivät kaikki.

M30

Vierailija
4/8 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että kuvia muokataan ei poikkea mitenkään siitä, että ne samat naiset meikkaavat itseään. Sekä kuvankäsittelyn että meikkaamisen tavoitteena on antaa naisen ulkonäöstä keinotekoinen ja todellisuutta vastaamaton kuva.

Vierailija
5/8 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aika moni nainen esim laihentaa vatsaa ihan aina. Sit se onki eri näkönen ku on ns. luonnon tilassa. :D tota tekee tosi moni eikä kukaan syytä epäaidoks.

Ja ilmeet tekee kanssa paljon, esim jos hymyilee näyttää erilaiselta ku jos on vihasen näkönen. Treffeillä moni pyrkii hymyilemään, onko se epäaitoa?? sitä voi mietti jokainen...

Vierailija
6/8 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hain seuraa, kuvani olivat täysin realistisia. Kaikki olivat muokkaamattomia ja suurimmassa osassa olin ilman meikkiä (olinkohan peräti kaikissa?). Ei mitään tervetta huijata. Kukaan ei tainnut paikan päälla pettyä, ainakaan siitä päätellen kuinka mielellään olisivat halunneet jatkoa.

Tuli kylläkin huomattua, että jotkut miehet harrastavat huijaamista kuvissaankin.

Vierailija
7/8 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaas naislapset aikuistua. haaaukostus.

Vierailija
8/8 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

🚀