Mistä huomasitte parisuhteessa, että ette sovi toisillenne
Kommentit (27)
Jos vain otetaan eikä anneta. Olen kypsynyt ihmisenä ja tahdon hellyyttä, arvostusta, iloa ja Rakkautta.
Ei kiitos enää ihmisiä joilla ongelmia itsensä kanssa. Ammattiauttaja en ole. Enkä varsinkaan kynnysmatto.
Jos terve kommunikaatio ja elämän nautinnot ei kohtaa...
N45
Vierailija kirjoitti:
Minulla on takanani kaksi parisuhdetta. Eka kesti 20 vuotta, tämä toinen menossa 7. Vuotta.
En ymmärrä, mitä tarkoitetaan sillä, ettei ”sovita toisilleen”. Se, että on erilaisia haaveita ei tarkoita, ettei sovita. Parisuhteessa tärkeintä on se, että hyväksyy toisen sellaisena kuin on, eikä yritä muokata toisesta itsensä kloonia. Näin ateisti ja uskovainen, kommunisti ja kapitalisti, voivat elää yhdessä.
Toki on olemassa ihmisiä, joiden kanssa en sovi yhteen. Esim. Itse nautin luksuksesta ja asfaltista, enkä sopisi yhteen erämiehen kanssa. Mutta enhän minä edes sellaisen ihmisen kanssa alunalkaenkaan mene parisuhteeseen!
Ei siis voi olla tilannetta, että olisin parisuhteessa ja huomaisin tuollaisen Asian.
Me ei sovittu toisillemme, koska mies oli sairas alkon käyttäjä ja minä terve ja raitis.
Moni menee suhteeseen vastakohtansa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on takanani kaksi parisuhdetta. Eka kesti 20 vuotta, tämä toinen menossa 7. Vuotta.
En ymmärrä, mitä tarkoitetaan sillä, ettei ”sovita toisilleen”. Se, että on erilaisia haaveita ei tarkoita, ettei sovita. Parisuhteessa tärkeintä on se, että hyväksyy toisen sellaisena kuin on, eikä yritä muokata toisesta itsensä kloonia. Näin ateisti ja uskovainen, kommunisti ja kapitalisti, voivat elää yhdessä.
Toki on olemassa ihmisiä, joiden kanssa en sovi yhteen. Esim. Itse nautin luksuksesta ja asfaltista, enkä sopisi yhteen erämiehen kanssa. Mutta enhän minä edes sellaisen ihmisen kanssa alunalkaenkaan mene parisuhteeseen!
Ei siis voi olla tilannetta, että olisin parisuhteessa ja huomaisin tuollaisen Asian.
Me ei sovittu toisillemme, koska mies oli sairas alkon käyttäjä ja minä terve ja raitis.
Moni menee suhteeseen vastakohtansa kanssa.
Kukaan ei sovi yhteen sairaan alkon käyttäjän kanssa. Ei edes toinen alkoholisti.
Kyl sen huomaa jos on hyvä suhde. Ei vituta toisen naamA vaikka mitä tapahtuu niin se on hyvä se.
kun tajusin, että en enää halunnut katsoa toisen virheitä sormijen läpi.
What's in it for me!
Miestä kiinnosti kaikki muu paitsi minä. Asuttiin samassa kaupungissa, mutta nähtiin kuin oltaisiin etäuhteessa. Viestiteltiin paljon, naamatusten sen sijaan tavattiin vain pari kertaa kuussa. Arkisin mies harrasti ja viikonloppuisin tapasi sukuaan tai kavereitaan. Minä olin vasta se viimeisin vaihtoehto. Olin ihastunut ja kestin tuota aivan liian pitkään.
Tiedän tunteen..