Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on bohemian kitchen, haluatko antaa vinkkejä tai kysyä jotakin?

Vierailija
14.12.2019 |

Ole hyvä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä materiaalia on suklaarasiassa oleva välilevy ja voiko sen kierrättää?

Fazerin kierrätysohjeiden mukaan se tulee kartonkikeräykseen

Vierailija
22/25 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villakangasmi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ig vihjesana bohemian kitchen, voimakkaita värejä.

Aa... jotain mukaboheemia trendipelleilyä.

Tässä tässä boheemin henkilön boheemia kokkaustata boheemin asunnon boheemissa keittiössä:

Keittiöni ja asuntoni on aina ollut vintage ja värikäs, ei ole mulle mikään trendijuttu. Vaikka vaaleasävyiset koditkin voivat olla hienoja, se ei ole mun juttu. 

Jep, minunkin silmääni miellyttää enemmän jokin muu kuin steriili moderni keittiö.

Olen 10- vuotiaaksi kasvanut kahden huoneen maalaismökissä.

En osaa mieltää vintage- ja maalaistyyliä mitenkään boheemiksi, joka mielestäni tarkoittaa epäsovinnaisuutta, epäsäännöllisyyttä, normienvastaisuutta jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

asutko mahdollisesti isossa ameriikassa kun suomen kieli on unhtunut.

Olen asunut briteissä, en asu enää. Tuolle termille ei taida olla suomenkielistä vastinetta, koska sisustusjutut ovat kaikki nykyisin englanninkielisiä, myös useimmat suomalaisten ig-tilit yms.

Vierailija
24/25 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villakangasmi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villakangasmi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ig vihjesana bohemian kitchen, voimakkaita värejä.

Aa... jotain mukaboheemia trendipelleilyä.

Tässä tässä boheemin henkilön boheemia kokkaustata boheemin asunnon boheemissa keittiössä:

Keittiöni ja asuntoni on aina ollut vintage ja värikäs, ei ole mulle mikään trendijuttu. Vaikka vaaleasävyiset koditkin voivat olla hienoja, se ei ole mun juttu. 

Jep, minunkin silmääni miellyttää enemmän jokin muu kuin steriili moderni keittiö.

Olen 10- vuotiaaksi kasvanut kahden huoneen maalaismökissä.

En osaa mieltää vintage- ja maalaistyyliä mitenkään boheemiksi, joka mielestäni tarkoittaa epäsovinnaisuutta, epäsäännöllisyyttä, normienvastaisuutta jne.

Minä taas olen asunut lapsuuteni suuressa, vaaleassa Atrium-talossa design-esineiden keskellä. Perheeltäni saan aina silmien pyörityksiä, kun käyvät meillä. Heidän mielestään olen kyllä boheemi.

Vierailija
25/25 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

asutko mahdollisesti isossa ameriikassa kun suomen kieli on unhtunut.

Olen asunut briteissä, en asu enää. Tuolle termille ei taida olla suomenkielistä vastinetta, koska sisustusjutut ovat kaikki nykyisin englanninkielisiä, myös useimmat suomalaisten ig-tilit yms.

On sille suomenkielinen vastine: boheemi.

'Bohemian' tarkoittaa myös böömiläistä, jota suomen kielen boheemikin on alun perin tarkoittanut.