Ei aikaa parisuhteelle
Mielipiteitä, mitä pitäisi tehdä.
Nykyisellä kumppanillani on kaksi lasta edellisistä liitoista, jotka asuvat naisen luona. Olemme tapailleet jo pidempään, ja nyt seurustelleet vakavasti pari kuukautta. Isona ongelmana on kuitenkin nyt se, että minulla ja kumppanillani ei ole juurikaan yhtään keskenäistä aikaa parisuhteelle. Lapset (luonnollisesti) ovat kaikessa toiminnassa läsnä 99% yhteisestä ajastamme ja nuorempi lapsi nukkuu vieläpä samassa makuuhuoneessa äitinsä kanssa, jolloin myös seksin keskenäinen harrastaminen on mahdollista ehkä kerran kahdessa viikossa ja silloinkin hiljaa ja estoisesti. Vaikka rakastamme toisiamme, turhauttaa lähes päivittäin, kun sitä keskenäistä rakkautta ei pääse toteuttamaan kuin ehkä muutamalla pusulla päivän aikana. Ja aikuisten jutuista yms. ei ole mitään mahdollisuuksia puhua, koska lapset ovat siis fyysisesti läsnä samassa huoneessa jatkuvasti ja äiti on ilmoittanut, että näin heillä on aina ollut ja tulee olemaan.
Ymmärrän, että naiseni on lähtökohtaisesti aina äiti lapsilleen, mutta mitä voin tehdä silti tälle päivittäiselle turhautumiselle? Olen vakavassa parisuhteessa, mutta silti olen päivittäin seksuaalisesti puutteessa ja "rakkaudellisesti" turhautunut. Kumppanille tämä ei ole ongelma, koska "fyysinen tunneside" lapsien kanssa pistää lapset joka kerta etusijalle, oli tilanne mikä tahansa. Vaikka kumppanini lapset ovat ihania ja yhteinen aika neljästään ei ole mitenkään epämielyttävää, pelkään, että missä kohtaa keskenäinen rakkaus huomaamatta katoaa pois, kun sitä ei voida ruokkia ja siihen ei ole vaan aikaa panostaa.
Vinkkejä, miten edetä tästä? En haluaisi erota, mutta sisimmässään sattuu lähes päivittäin, kun en koe saavani tältä parisuhteelta sen enempää kuin voisi saada sinkkuna yhden illan jutuista.
Kommentit (24)
Onnea ja menestystä vaan. Onko lapset eri miehille?
Hei ap, minä olen mies ja minulla on kaksi lasta. Minä en ole suhteessa, koska aikaa ei yksinkertaisesti ole parisuhteelle. Parisuhteelle antamani aika olisi ainakin jossain määrin lapsille antamastani ajasta pois. Tähän kin lisää vielä kylmän faktan, että minä en ole täällä maailmassa pelkästään muita varten, niin aika loppuu yksinkertaisesti kesken. Tietenkin voitte sopia että olette esim kevytsuhteessa tai jotain muuta vastaavaa. Älä heitä hukkaan elämääsi epätyydyttävässä suhteessa.
up